Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Mitäpä jos kertoisit viestissä ennen ensitapaamista?
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Eri
En takuulla kerro ekassa viesissä ja et tajua edes mistä aloituksen tein. Eikö "kinkyt" rakasta puolisoaan?
Mitä tuo nyt tarkoittaa? Ennen ensitapaamista yleensä viestitellään jonkin aikaa. Miten kinkyjen rakastamiset liittyy mihinkään? Kysehän on nyt ensitapaamisesta ja treffailusta, ei vielä puolisosta. Sopiva puoliso kinkylle löytyy todennäköisimmin toisesta kinkystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Mitäpä jos kertoisit viestissä ennen ensitapaamista?
Että sinä olet yksin.
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Ap. Miksi toiset osallistuu tähän keskusteluun? Jos et halua olla missään tekemisissä minun kaltaisen miehen kanssa, miksi et vain poistu keskustelusta? Pelastatko muut omalta yksinäisyydeltä?
Aika harva nainen haluaa fetissien pilaamia miehiä puolisokseen.
Tälläiset miehet eivät elä muulle, kuin sille fetissille.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi toiset osallistuu tähän keskusteluun? Jos et halua olla missään tekemisissä minun kaltaisen miehen kanssa, miksi et vain poistu keskustelusta? Pelastatko muut omalta yksinäisyydeltä?
Kysyit missä kohtaa tapailua tai alkavaa suhdetta olisi hyvä kertoa fetissistään. Sinulle vastattiin ja perusteltiin miksi: jotkut eivät halua olla tekemisissä fetisistin kanssa. Siksi heitä on keskustelussa, vastaamassa kysymykseesi. Joukossa on myös ilkeitä kommentteja, kuten palstakeskusteluissa aina on. Jos ei halua suhteeseen fetisistin kanssa, se ei ole ilkeyttä, se on jonkun preferenssi.
Entä jos tosi sopivalla miehellä muuten olisi pissafetissi ja haluaisi dominoida?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jäin oikeasti sanattomaksi kaikista kommenteista. Ei fetissi määrittele minua tai minun rakkautta ja samalla se on osa minua joka ei poistu. Minun fetissi on pieni lisä suhteeseen ja nainen joko ymmärtää sen tai ei. Jotenkin toivoisi että löytyisi nainen joka ymmärtää asiaa ja hän saa jopa ylilyönti aseman sillä minusta. En ole kuitenkaan käyttänyt ikinä huumeita ja omistan oman talon. Ehkä on parempi että olen yksin.
Se on ahkeraa kumppaninetsintää sitten vaan. Maailmassa on niin paljon erilaisia ihmisiä, että joku varmasti tykkää sinun lisäksesi myös fetissistäsi. Aikaa voi mennä ja vesiperiä tulla, kuten kaikilla muillakin parisuhdetta etsivillä, elämää se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tosi sopivalla miehellä muuten olisi pissafetissi ja haluaisi dominoida?
Ei, sellainen ei ole enää mitenkään sopiva mies.
Hohhoijaa ap, turha uhriutua. Monikaan nainen ei halua fetissin värittämää rakkauselämää. Varmasti on kuitenkin myös lukuisia, joille erikoisuutesi olisi ok, vaikka he olisivatkin vähemmistö. Ei kai sinun jokaisen maailman naisen kanssa tarvitse olla?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jäin oikeasti sanattomaksi kaikista kommenteista. Ei fetissi määrittele minua tai minun rakkautta ja samalla se on osa minua joka ei poistu. Minun fetissi on pieni lisä suhteeseen ja nainen joko ymmärtää sen tai ei. Jotenkin toivoisi että löytyisi nainen joka ymmärtää asiaa ja hän saa jopa ylilyönti aseman sillä minusta. En ole kuitenkaan käyttänyt ikinä huumeita ja omistan oman talon. Ehkä on parempi että olen yksin.
Miten huumeet ja talo liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huumeet ja talo liittyy mihinkään?
Se on se uhriutuja-uli- syndrooma. Kohta sanoo olevansa kilttimies ja liian lyhyt. Koko aloitus on vain väline päästä vinkumaan naisten nirsoudesta, tasoista ja tavismiesten omakeksimistä ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin se sinun mielestäsi "pieni lisä" voi olla kuvottavaa, vastenmielistä ja totaalisen ehdoton ei. Miksi mainitset huumeet ja talon? Miten ne vaikuttavat siihen fetissisi ymmärtämiseen?
Pitäisikö sinun tehdä ihan oma aloitus kuinka pervo olet?