Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juopot eivät saa osakseen samaa paheksuntaa kuin narkkarit?

Vierailija
13.07.2024 |

Uskaltaisin väittää että juoppo on ympäristölleen paljon haitallisempi tapaus.

Kommentit (592)

Vierailija
141/592 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se kaman myynti kaduilla, paikasta viis. Varsinkin keskenkasvuiset jätkät, jotka leikkivät jotain ganstaa. Narkit ja sekakäyttäjät ovat arvaamattomampia kuin perinteiset viinamäen miehet. Kumpiakaan ei kuitenkaan tee mieli katsella.

Vierailija
142/592 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkkarit eivät hakkaa tai tapa muita ihmisiä eivätkä tyhjennä sukulaistensa koteja arvotavaroista saadakseen viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/592 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen hommaa kaman rikollisilta toinen Alkosta tai kaupasta. 

Mmmm Tampereella paljon heitä, jotka saa korvaushoitoa ihan laillisesti ja ovat aika hunningolla edelleen. Asia ei ole noin mustavalkoinen. 

Vierailija
144/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska alkkarit eivät hakkaa tai tapa muita ihmisiä eivätkä tyhjennä sukulaistensa koteja arvotavaroista saadakseen viinaa.

Humalassa tehdään 7/10 väkivaltarikoksista. Henkirikoksissa alkoholi on vielä useammin mukana. Viinan saamisen takia varastetaan ihan samoin kuin kaman takia.

Vierailija
145/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin inhoan tätä juomiskulttuuria mutta täytyy myöntää että huumeita ostetaan yleensä rikollisilta. :/ Tosin en tiedä onko se yleisen paheksunnan syynä, että miettiikö muut ihmiset tuota kauheasti kun halveksivat narkkareita.

Itse monesti säälin alkoholisteja ja narkkareita riippuen toki ihmisestä. Esimerkiksi arvostan kun tiedän yhden joka antoi lapsensa huostaan koska oli huumeriippuvainen, ja on nyt vuosien jälkeen kuivilla, ja tiedostaa omat virheensä. Kun taas se nainen ja poikaystävänsä uutisissa joiden takia pieni lapsi kuoli, ovat pohjasakkaa minulle.

Vierailija
146/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepellet rääkkäävät lapsia ja eläimiä. 

Vierailija
147/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja Jumalan silmien edessä molemmat ovat yhtä pahoja

Oletko kysynyt jumalalta hänen kantaansa asiaan? Älä tuomitse...

Mä olen aika varma että jumala ois enemmän ok itse luomansa kasvin suhteen kun meidän itse keksimän teollisenliuottimen kans.

Vai onks jumala taas väärässä ja surkea työssään?

Etanolia syntyy kyllä luonnossakin ilman ihmisen interventioita. On ihan luonnollinen aine.

Vierailija
148/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot harvemmin hajottaa vaikka vuokra-asunnon tai murtaa kellarivarastoja rahoittaakseen juomisensa.

Alkoholi on laillista ja melko edullista koviin huumeisiin verrattuna.

Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.

Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa. Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.

Vierailija
149/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä jotkut vannoo, että ostaisi virallista pilveä, jos sitä olisi. Ei varmasti ostaisi. Iman veroja rikollisten hinnat on aina halvempia. Ja laillistamalla rikolliset saisi paremmin aineensa tarjolle.

Suurin osa ostaa tupakat ja alkoholitkin laillisesti, vaikka niitäkin saa halvemmalla rikollisilta. Kannabiksen tuotanto maksaa noin euron grammalta, joten jos valtio myy sitä vaikkapa kymmenellä eurolla gramma, siitä tulee hyvä voitto ja hinta on halvempi kuin rikollisilla.

Vierailija
150/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika varma että jumala ois enemmän ok itse luomansa kasvin suhteen kun meidän itse keksimän teollisenliuottimen kans.

Etanolia syntyy kyllä luonnossakin ilman ihmisen interventioita. On ihan luonnollinen aine.

Luonnollinen aine ja erittäin voimakas solumyrkky, joka kaikista maailman huumeista ja päihteistä tuhoaa eniten aivoja. "Luonnollisuus" ei tarkoita vähähaittaisuutta.

Vierailija
151/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo on arvattava, narkista ei tiedä miten mikin aine vaikuttaa. Juoppo sammahtaa pian mutta narkki ottaa lisää kierroksia. 

Vierailija
152/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liittyykö siihen että alkoholi on ihan laillinen nautintoaine.

Vierailija
153/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiseen kulttuuriin kuuluu ryyppääminen ja viina, sinussa on vikaa jos olet selvinpäin. Alkoholikulttuuri tässä maassa on aivan sairas :D

Suomalaisilla on todella kieroutunut suhde alkoholiin. Myös sinulla, huomaa tuosta kirjoituksesta.

Vierailija
154/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä kysymässä asunnottomalta katujuopolta, kuinka yhteiskunnassa kiinni tuntee olevansa, jos uskallat. Sieltä voit saada vähän erilaisen vastauksen.

Vierailija
155/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on oikea koomikko täällä 😂

Vierailija
156/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…

Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka/nikotiini samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa.

.

https://www.is.fi/terveys/art-2000007700851.html

Alkoholi on hermomyrkky, joka tuhoaa aina aivosoluja.

.

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725

Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa.

Vierailija
157/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen aine ja erittäin voimakas solumyrkky, joka kaikista maailman huumeista ja päihteistä tuhoaa eniten aivoja. "Luonnollisuus" ei tarkoita vähähaittaisuutta.

Et pysty nielemään luonnollista etanolia esim. hedelmissä niin että näkyisi missään. Saman tien monet muutkin ruoka-aineet aiheuttaa vahinkoa. 

Vierailija
158/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkin loppuelämä käydä hampaattomana joka aamu hakee metadoniannoksen, enemmin juon kaljaa.

Vierailija
159/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juopoista tai narkeista  ottanut verikokeen kun tiedät ne erotella.Yleensä ovat kaikki sekakäyttäjiä.Kun ei muuta löydy vedetään mihinkä rahat riittää.

Vierailija
160/592 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnon etanolia ei pysty nielemään niin paljon että näkyisi. Samoin monet muut ruoka-aineet aiheittaa vahinkoa.