Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa
Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?
Kommentit (165)
Hamm, jos todella olet noin vähärasvainen niin sopisivatkohan silikonit oikein kroppaan. Olit siis sitä mieltä että muuten tosi hyvä kroppa paitsi ne rinnat? Erittäin hoikassa, vähärasvaisessa kehossa ei kyllä välttämättä silikonit oikein näytä sopivalta. Olisiko sen painon kanssa kuitenkin jotain tehtävissä? Se olisi luonnollisempaa ja terveellisempää. Ihan hyvä olisi sitä rasvaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.
En ole ottamassa liian isoja vaan joku c-kuppi olisi hyvä. Olen muutenkin pitkä ja harteikas, niin tuossa rintakehällä on tilaa.
Ap
Pakko kommentoida tätä itsetuntoasiaa. Minulla oli imetyksen jälkeen nahkaa solisluiden kuopasta napaan asti (38 cm) mutta painoa vain 60 kg. Rintahäpeä oli niin järjetön, että se hallitsi elämää ja oli mielessä päivin ja öin.
Pelkäsin 10 vuotta turhaan korjausleikkausta. Kun lopulta uskalsin mennä, kirurgi kieltäytyi laittamasta silikonia juuri tämän palloilmiön takia. Ilmeisesti toisten rintakehään ne istuu paremmin kuin toisten. Minulle tehtiin lopulta ripustusleikkaus, jossa nahkaa poistettiin hillitön määrä ja niiden sisällä ollut massa ommeltiin tiiviiksi uudeksi rinnaksi ilman ulkoisia täyteaineita. Arvet toki jäi, erityisesti rintojen alle,mutta itsetunto on ollut +150 % ensimmäisestä päivästä. Kaikki on mukavampaa ja sujuu paremmin kun kammopussit on poissa. Lähdin jo sairaalasta uutena itsevarmana naisena, joka pystyy elämässään mihin vain kun pystyin tähän. Go for it!
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tätä itsetuntoasiaa. Minulla oli imetyksen jälkeen nahkaa solisluiden kuopasta napaan asti (38 cm) mutta painoa vain 60 kg. Rintahäpeä oli niin järjetön, että se hallitsi elämää ja oli mielessä päivin ja öin.
Pelkäsin 10 vuotta turhaan korjausleikkausta. Kun lopulta uskalsin mennä, kirurgi kieltäytyi laittamasta silikonia juuri tämän palloilmiön takia. Ilmeisesti toisten rintakehään ne istuu paremmin kuin toisten. Minulle tehtiin lopulta ripustusleikkaus, jossa nahkaa poistettiin hillitön määrä ja niiden sisällä ollut massa ommeltiin tiiviiksi uudeksi rinnaksi ilman ulkoisia täyteaineita. Arvet toki jäi, erityisesti rintojen alle,mutta itsetunto on ollut +150 % ensimmäisestä päivästä. Kaikki on mukavampaa ja sujuu paremmin kun kammopussit on poissa. Lähdin jo sairaalasta uutena itsevarmana naisena, joka pystyy elämässään mihin vain kun pystyin tähän. Go for it!
Olet vain turhamainen. Ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä ihmisen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jos pidät vartaloasi upean näköisenä, miksi et voi ajatella samaa rinnoistasi? Esimerkiksi monet mallit ovat hoikkia ja pienirintaisia.
Koska ne eivät ole millään tavalla upeat eivätkä edes siedettävät. Malleilla on kauniin pyöreät ja kiinteät rinnat.
Ap
Toivottavasti vika ei ole pään sisällä? Otat turhaan silikonit ja luulet että elämä siitä paranee.
Paranee se, kun voin mennä esim. uimarannalle, kylpylään, saunailtoihin. Sekä treffeille. Kaikkein eniten paranee siinä mielessä, että en vihaa ja häpeä enää mitään osaa kehostani.
Ap
Eli vika on pään sisällä. Normaali ihminen voi mennä pienirintaisena uimarannalle, kylpylään, saunailtoihin ja treffeille. Käytä rahat mieluummin terapiaan kuin että pilaat vartalosi.
Ap, ei sun tarvitse näyttää täydelliseltä jotta voisit rakastaa itseäsi ja hyväksyä kroppasi. Täydellisyys on sitä paitsi tylsää. Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta standardilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.
En ole ottamassa liian isoja vaan joku c-kuppi olisi hyvä. Olen muutenkin pitkä ja harteikas, niin tuossa rintakehällä on tilaa.
Ap
Pyydä miestäsi ostamaan 50-vuotis lahjaksi silarit. Loppuu häpeily. Voiko ihanampaa lahjaa ollakaan? Siitä on sinulle ja miehellesi iloa pitkäksi aikaa ja työkaveritkin huomaa muodonmuutoksen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies tarjosi 35V lahjaksi silarit. Alkuun ajatus pelotti, mutta leikkaus meni hyvin. Suomessa hoidettiin asia alusta loppuun.
Onko miehesi ollut kiimainen sen jälkeen? Entä tuntemattomat miehet kun kadulla kuljet silikoonirinnat kesämekosta pursuten? 😛🤪
Silikoni-implantit voivat olla aivan pienehköt, ei implanttien tarvitse olla niin suuret että ne pursuavat tai herättävät sen kummempaa huomiota. Terv. A kupista C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jos pidät vartaloasi upean näköisenä, miksi et voi ajatella samaa rinnoistasi? Esimerkiksi monet mallit ovat hoikkia ja pienirintaisia.
Koska ne eivät ole millään tavalla upeat eivätkä edes siedettävät. Malleilla on kauniin pyöreät ja kiinteät rinnat.
Ap
Toivottavasti vika ei ole pään sisällä? Otat turhaan silikonit ja luulet että elämä siitä paranee.
Paranee se, kun voin mennä esim. uimarannalle, kylpylään, saunailtoihin. Sekä treffeille. Kaikkein eniten paranee siinä mielessä, että en vihaa ja häpeä enää mitään osaa kehostani.
Ap
Eli vika on pään sisällä. Normaali ihminen voi mennä pienirintaisena uimara
Ongelma ei olekaan pienet rinnat vaan rumat rinnat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyydä miestäsi ostamaan 50-vuotis lahjaksi silarit. Loppuu häpeily. Voiko ihanampaa lahjaa ollakaan? Siitä on sinulle ja miehellesi iloa pitkäksi aikaa ja työkaveritkin huomaa muodonmuutoksen ;)
Ei ole miestä ollut vuosikausiin ja tuskin tuleekaan ennen kuin rinnat on korjattu.
Ap
Ihan karmeaa kommentointia muilta naisilta ja ihmetyttää miten aihe voi nostattaa noin negatiivisia tunteita muissa. Silikoneja ottavat ihan tavalliset naiset ja kenestäkään et välttämättä päällepäin näe ovatko rinnat aidot vai ei. Kertoo enemmän kommentoijasta jos pitää automaattisesti leimata tyrkyksi, tyhjäpääksi tai mt-potilaaksi. En myöskään kuuntelisi kommentteja ihmiseltä, jolla on itsellään ns. normaalit rinnat, että hyväksyt vaan itsesi, kun kyse on vaikka vaikeasti tubulaarisista rinnoista tai rintakudosta ei yksinkertaisesti ole.
Itselläni on silikonit otettu yli 10v sitten, olen korkeakoulutettu ja hyvin pärjännyt elämässäni. Oliko leikkaus välttämätön? Ei, mutta paransi huomattavasti elämänlaatuani kuin täysin ilman rintoja, kun itse kuulun henkilöihin keneltä rintakudos puuttuu liki täysin. Leikkaus meni hyvin enkä ole autoimmuunisairas tai saanut komplikaatioita. Osalla tilanne toki on toinen ja leikkaus on aina riski.
Kukaan ulkopuolinen ei huomaa rintojen olevan feikit ja ovat hyvin luonnolliset. Kävin hiljattain yksityisellä tarkistamassa rinnat (tärkeää etenkin vanhempien implanttien kanssa), jolloin erikoislääkärikin kehui kauniisti ja maltillisesti leikattuja rintoja. Silikonit eivät automaattisesti tarkoita valtavia palloja.
Itse kävin ulkomailla, mutta suosittelen valitsemaan klinikan ja lääkärin huolella. Markkinoilla on valtavasti puoskareita (vrt. The Look), joista on huonoja kokemuksia ja reklamaatioita ei hoideta asiallisesti. Kannattaa myös huomioida, että kapselitakuu koskee usein ääritapauksia ja rinnat saattaa joutua leikkaamaan uudelleen eli kulut harvoin jäävät yhteen leikkaukseen. Myös lasten saanti voi muuttaa jo leikattuja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies tarjosi 35V lahjaksi silarit. Alkuun ajatus pelotti, mutta leikkaus meni hyvin. Suomessa hoidettiin asia alusta loppuun.
Halusiko mies sulle ne silarit vain toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Eli vika on pään sisällä
Mitä ap tarkoittaa rumilla rinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
C-kuppi on aika iso jos muuten olet laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
C-kuppi on aika iso jos muuten olet laiha.
C-kuppi ei todellakaan ole iso :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei sun tarvitse näyttää täydelliseltä jotta voisit rakastaa itseäsi ja hyväksyä kroppasi. Täydellisyys on sitä paitsi tylsää. Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta standardilta?
Tämä. Itselläni on kropassa vaikka mitä karmean näköistä muhkua, raskausarpea ja pigmenttivirheitä. En silti mieti kroppaani 24/7 tai tavoittele täydellisyyttä. Ap:lla on kehopakkomielle.
Ap, haluaisin vielä oikeasti ystävyydellä kehottaa miettimään tuota kehosuhdetta ja rasvaa siinä. Jos kehossa ei ole rasvaa niin ei juuri kellään imettäneellä naisella ole rintoja juuri lainkaan (huom, jos ei ole rasvaa). Mieti, jos ajattelet että terveen rasvamäärän hankkiminen kehoon tuntuu suuremmalta uhraukselta kuin silikonirintojen ottaminen, niin onko homma ihan balanssissa?
Minulla oli 55 kg:ssa rinnat hyvinkin tyhjät, harkitsin jopa jotain tehdä asialle. Nyt 60 kg:ssa ne ovat kiinteät b kupit. Eikä edes tuon enempää tarvinnut painoa lisää, olen edelleen hoikka/normaalipainoinen. Tiedän että kun ikänsä on ollut hoikka niin se tuntuu vaikealta ajatukselta nostaa painoa tai antaa sen nousta, siksi tästä puhunkin.
Voi olla että sinulla on joku oikea syy miksi tämä ei ole vaihtoehto mutta pisti silmään kun et mitenkään kommentoinut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ollut kiimainen sen jälkeen? Entä tuntemattomat miehet kun kadulla kuljet silikoonirinnat kesämekosta pursuten? 😛🤪
Silikoni-implantit voivat olla aivan pienehköt, ei implanttien tarvitse olla niin suuret että ne pursuavat tai herättävät sen kummempaa huomiota. Terv. A kupista C
A-kupista C-kuppiin on sellainen muutos, että ne tuskin näyttävät luonnollisilta. Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmeaa kommentointia muilta naisilta ja ihmetyttää miten aihe voi nostattaa noin negatiivisia tunteita muissa. Silikoneja ottavat ihan tavalliset naiset ja kenestäkään et välttämättä päällepäin näe ovatko rinnat aidot vai ei. Kertoo enemmän kommentoijasta jos pitää automaattisesti leimata tyrkyksi, tyhjäpääksi tai mt-potilaaksi. En myöskään kuuntelisi kommentteja ihmiseltä, jolla on itsellään ns. normaalit rinnat, että hyväksyt vaan itsesi, kun kyse on vaikka vaikeasti tubulaarisista rinnoista tai rintakudosta ei yksinkertaisesti ole.
Itselläni on silikonit otettu yli 10v sitten, olen korkeakoulutettu ja hyvin pärjännyt elämässäni. Oliko leikkaus välttämätön? Ei, mutta paransi huomattavasti elämänlaatuani kuin täysin ilman rintoja, kun itse kuulun henkilöihin keneltä rintakudos puuttuu liki täysin. Leikkaus meni hyvin enkä ole autoimmuunisairas tai saanut komplikaatioita. Osalla tilanne toki on toinen ja le
Sen tavallaan ymmärrän, että haluaa leikkaukseen jos rintoja ei ole ollenkaan. Tyyliin pelkät nännit rintakehässä.