Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa

Vierailija
12.07.2024 |

Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin pienennyttämään rintani, mutta pelkään kanssa komplikaatioita ja että tunto katoaa ikuisesti nänneistä.

Vierailija
122/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluaisin vielä oikeasti ystävyydellä kehottaa miettimään tuota kehosuhdetta ja rasvaa siinä. Jos kehossa ei ole rasvaa niin ei juuri kellään imettäneellä naisella ole rintoja juuri lainkaan (huom, jos ei ole rasvaa). Mieti, jos ajattelet että terveen rasvamäärän hankkiminen kehoon tuntuu suuremmalta uhraukselta kuin silikonirintojen ottaminen, niin onko homma ihan balanssissa? 

Minulla oli 55 kg:ssa rinnat hyvinkin tyhjät, harkitsin jopa jotain tehdä asialle. Nyt 60 kg:ssa ne ovat kiinteät b kupit. Eikä edes tuon enempää tarvinnut painoa lisää, olen edelleen hoikka/normaalipainoinen. Tiedän että kun ikänsä on ollut hoikka niin se tuntuu vaikealta ajatukselta nostaa painoa tai antaa sen nousta, siksi tästä puhunkin. 

Voi olla että sinulla on joku oikea syy miksi tämä ei ole vaihtoehto mutta pisti silmään kun et mitenkään kommentoinut asiaa. 

Itselläni oli 50-kiloisena ehkä C-kupin rinnat ja lähemmäs 70-kiloisena menee jo G-kupin puolelle. Eli rasvan määrällä on tosiaankin vaikutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

NO voi jumankauta nainen!

Älä häpeä rintojasi. Ihan sama miten pienet ne on. Pienillä rinnoilla on runsaasti faneja. Arvosta itseäsi ja arvosta rintojasi.

Vierailija
124/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole iso leikkaus, mutta saattaa kaduttaa. Ja ne pitää uusia, joten joudut uusiin leikkauksiin. Mieti kestääkö keho ja lompakko. Äläkä usko kirurgeja, he myyvät mitä vaan, eivätkä kerro tosiasiosta. Esimerkiksi et voi maata vatsallasi, pallot tuntuu rintakehän alla. Ilmeisesti erilaisia autoimmuunisairauksia voi kehittyä. Haluaisitko tehdä jotakin muuta, käydä vaikka kivalla matkalla?

Älä nyt puhu ..skaa. Ei silikonien ottaminen tarkoita mitään jalkapalloja. Mi ulla on silikonit, eikä sitä päälle päin huomaa. Vatsallani voin nukkua ihan ongelmitta. Toki heti leikkauksen jälkeen ei saa kuten ei myöskään urheilla.

Kapseloitumista (googlaa ellei sana ole tuttu) voi tulla sitä ei voi ennustaa. Kaikkiin leikkauksiin (myös niihin "oikeisii " eli ei kauneusleikkauksiin) liittyy riskejä jotka kuitenkin terveen ihmisen kovdalla ovat vähäisiä

Vaihtaa tai poistaa implantit aikanaan täytyy ikuisia ne eivät ole.

Vierailija
125/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut sinulle, että sun rinnat on rumat? Joku kaveri, miesystävä tms?

Ja miksi kuvittelet, että malleilla on täydelllisen pyöreät rinnat, eihän niitä näy.

Aika harvalla naisella on luonnostaan täydellisen pyöreät rinnat koosta riippumatta.

Menisit niihin saunailtoihin tai vaikka uimahalliin. Näkisit, millaisia rintoja ihmisillä oikeasti on ton sun ihmeellisen mielikuvan sijaan.

Vierailija
126/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pitäisi olla täydellinen vartalo, jotta voi mennä rannalle? Täydellinen? Sulla on jo mielestäsi täydellinen vartalo rintoja lukuunottamatta. Sun kroppa on siis kauniinpi ja parempi kuin 90% ihmisillä. Ja silti ne 90% ihmisistä kehtaa käydä rannoilla ja salilla ja ties missä "hirveine" vartaloineen. Tällanen body shamaus tällä kertaa.

Vierailija
127/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.

Eiköhän tule melko kalliiksi ajan saatossa kun joutuu operoimaan tietyin väliajoin jatkuvasti. En tajua miksi naiset haluaa tekotissit kun ne eivät ole luonnollista kehoa ja jos tehty huonosta materiaalista niin saattavat rikkoontua aine valuu kehoon syövyttäen sitä. Sitten ehkä loppuelämä juoksemista korjausleikkauksissa

Naisella on jäätävän huono itsetunto jos pelkän huomion saamisen takia tarvitsee tehdä. Jotenkin myös hirveän säälittävää samalla. Valmis tuhoamaan kehonsa ja menettämään melkoisesti rahaa tai jonkun muun (eli miehen) rahaa. 

itsellä on geeniperimän kautta isot rinnat jotka jo teininä oli E kupit. Tuolloin ei ollut mitään rintaleikkauksia olemassakaan mutta huomio ei ollut silti kivaa teininä. Muuten olin luuranko eli melkoisen laiha. Silloin jo aavistin ettei tule olemaan helppoa löytää vakavasti otettavaa miestä ja niinhän se meni. Väkivaltaisesta ja hyvin mustasukkaisesta miehestä eroon päästyäni olen ollut vapaaehtoisesti sinkkuna miehiä tietysti pyörii ympärillä mutta ei niitä oikeanlaisia.

Arvostan erilaista miestä mitä nämä megatisseistä haaveilijat edustavat. Parasta miehessä on älykkyys, oikeat elämänarvot, tykkää lapsista, eläimistä ja luonnosta. Raha ei ole tärkeintä. Arvatkaapa onko näitä miehiä ympärillä kun ne isot tissit tänä päivänä on yhtä kuin silikonit. Silikonien laitto on kevytmielisyyttä ja itsetunnon kohotusta väärällä tavalla.

Vierailija
128/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

On mahdotonta uskoa, että rintasi ovat aivan kamalat. Ettet vaan katso itseäsi liian julmasti?

Miehet pitävät kaikista rinnoista: pienistä, suurista, pyöreistä ja pitkuloista. Tärkeintä on, kenen kehossa ne rinnat ovat.

Vierailija
129/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tubulaariset rinnat ja korjautin ne nuorena virossa. Laitettiin anatominen malli, melko pieni implantti. Olen kyllä edelleen tyytyväinen siihen että tuon tein, en ole kenellekään asiasta kertonut. Mieheni tietysti tietää. Hyvin ovat aikaa kestäneet. Tämä on tietysti epäsuosittu mielipide. Mutta jokainen tekee kuten itse näkee parhaaksi, eikä muilla ole asiaan nokan koputtamista.

Vierailija
130/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.

Eiköhän tule melko kalliiksi ajan saatossa kun joutuu operoimaan tietyin väliajoin jatkuvasti. En tajua miksi naiset haluaa tekotissit kun ne eivät ole luonnollista kehoa ja jos tehty huonosta materiaalista niin saattavat rikkoontua aine valuu kehoon syövyttäen sitä. Sitten ehkä loppuelämä juoksemista korjausleikkauksissa

Naisella on jäätävän huono itsetunto jos pelkän huomion saamisen takia tarvitsee tehdä. Jotenkin myös hirveän säälittävää samalla. Valmis tuhoamaan kehonsa ja menettämään melkoisesti rahaa tai jonkun muun (eli miehen) rahaa. 

itsellä on geeniperimän kautta isot rinnat jotka jo teininä oli E kupit. Tuolloin ei ollut mitään rintaleikkauksia olemassakaan mutta huomio ei ollut silti

Helppohan se on isorintaisena tulla kertomaan kuinka silikonit on rahan ja terveyden tuhlaamista. Et selkeästi ymmärrä mitään etkä osaa asettua ap:n asemaan.

Vierailija
131/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit on kovat vastenmieliset. Iso miinus naisen kohdalla. Ankkahuulet on kyllä vielä isompi miinus tai turn off

Nämä ja tatskat. Sinun pitää puhua kuin ruuneperi ja ajatella kuin Einstein että ihmiset pitäisivät sinua muuna kuin muovitissibimbona.

Vierailija
132/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonit on kovat vastenmieliset. Iso miinus naisen kohdalla. Ankkahuulet on kyllä vielä isompi miinus tai turn off

Nämä ja tatskat. Sinun pitää puhua kuin ruuneperi ja ajatella kuin Einstein että ihmiset pitäisivät sinua muuna kuin muovitissibimbona.

Miksi pitäisi välittää muiden mielipiteistä?

Vierailija
133/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluaisin vielä oikeasti ystävyydellä kehottaa miettimään tuota kehosuhdetta ja rasvaa siinä. Jos kehossa ei ole rasvaa niin ei juuri kellään imettäneellä naisella ole rintoja juuri lainkaan (huom, jos ei ole rasvaa). Mieti, jos ajattelet että terveen rasvamäärän hankkiminen kehoon tuntuu suuremmalta uhraukselta kuin silikonirintojen ottaminen, niin onko homma ihan balanssissa? 

Minulla oli 55 kg:ssa rinnat hyvinkin tyhjät, harkitsin jopa jotain tehdä asialle. Nyt 60 kg:ssa ne ovat kiinteät b kupit. Eikä edes tuon enempää tarvinnut painoa lisää, olen edelleen hoikka/normaalipainoinen. Tiedän että kun ikänsä on ollut hoikka niin se tuntuu vaikealta ajatukselta nostaa painoa tai antaa sen nousta, siksi tästä puhunkin. 

Voi olla että sinulla on joku oikea syy miksi tämä ei ole vaihtoehto mutta pisti silmään kun et mitenkään kommentoinut asiaa. 

Ei tunnu vaikealta ajatukselta nostaa painoa, vaan se oikeasti on tosi vaikeaa, ja jos lihon niin saan vaan ison mahan. Epäilen että mun rinnat on muutenkin jotenkin alikehittyneet.

Ap

Vierailija
134/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut sinulle, että sun rinnat on rumat? Joku kaveri, miesystävä tms?

Ja miksi kuvittelet, että malleilla on täydelllisen pyöreät rinnat, eihän niitä näy.

Aika harvalla naisella on luonnostaan täydellisen pyöreät rinnat koosta riippumatta.

Menisit niihin saunailtoihin tai vaikka uimahalliin. Näkisit, millaisia rintoja ihmisillä oikeasti on ton sun ihmeellisen mielikuvan sijaan.

Olen joskus käynyt enkä ole nähnyt yhtä kauheita rintoja kenelläkään. Vanhoilla mummoillakin on paremmat.

Ap

Vierailija
135/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies tarjosi 35V lahjaksi silarit. Alkuun ajatus pelotti, mutta leikkaus meni hyvin. Suomessa hoidettiin asia alusta loppuun.

Olisin tosi loukkaantunut tuollaisesta lahjasta. Sen sijaan mieluusti otin vastaan auton synttärilahjaksi.

Vierailija
136/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerron sinulle D kuppisena että pienet on paremmat. Osta rintaliivejä joissa toppaus.

Vierailija
137/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat silikonit, niin ota. Älä välitä muiden mielipiteistä. Nämä stereotypiat silikoneihin liittyen ovat naurettavia. Kaikki eivät ota mitään jättisilikoneja. Olen aika varma ettei monikaan tiedä minulla olevan silikoneja, koska koko on b-c eli sama kuin entinen kuppikokoni ennen imetystä. Ei kukaan rintojani koskettele, paitsi oma mieheni, joten mitä väliä miltä ne tuntuvat? Onneksi miehelleni on kelvannut hyvin, eikä ole aiheuttanut mitään yökkäysreaktioita. Ei kyllä aiheuttanut olemattomat aa-kupin nahkapussitkaan aikanaan. 

Kiva kuulla :) Kestikö kauan parantua?

Ap

Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa niin en tarkkaan muista, mutta muutaman ensimmäisen päivän oli kipeimmät, sitten parani nopeasti.

Tiedän tuon tunteesi ap. Todella helppo on niiden huudella kenellä on ns no

Itse laitatin myös silikonit imetysten jälkeen kun rinnoista ei ollut juurikaan jäljellä. Silloin kolmekymppisenä se tuntui niin isolta asialta. Koko ei muuttunut mihinkään imetystä edeltävään aikaan verrattuna, B-kuppi. Tästä alkaa olla nyt 15 vuotta ja edelleen nämä on ihan hyvässä kunnossa.

Kuitenkin onhan nämä selvästi kovemmat ja pyöreämmät yläosastaan kuin luomurinnat. Vaatteet päällä ei huomaa mutta alasti kyllä. Mulla on enemmän vaikeuttanut suhteiden aloittamista kun ei oikein ole tiennyt missä vaiheessa kertoisi ja kertominen tuntunut nololtakin. Vaikka ei ole sitten koskaan yhtään miestä haitannut. Mutta nyt ajatellen en ottaisi ja olen ajatellut poistattaa jossain kohtaa. Symppaan kyllä ap:n tilannetta.

Vierailija
138/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ees ajatellut mitään komplikaatioita, varasin ajan ja kävin leikkauksessa. Sattumalta samainen suomalainen Helsingissä sijaitseva klinikka oli vastikään otsikoissa, että huonoa hygieniaa oli just sinä syksynä ilmennyt klinikalla ja osa ei ollut saanut leikkausta, eikä rahojaan takaisin, vaikka olivat ne maksaneet. Itel kävi tuuri ja luultavasti käyn vielä erilaisissa operaatioissa, kerranhan sitä eletään.

Vierailija
139/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä kärsin niin paljon imetyksen jälkeisistä ketunnokista ( toinen oli  a- ja toinen aa--, ja olivat vielä eri tasolla.) Toinen oli lähempänä napaa. Imetin kaksi lastani, molempia kaksi vuotta. Näky oli imetyksen jälkeen surullinen, masentava eikä mikään tai millään "hyväksy itsesi" mantra auttanut todellakaan. Päätin ottaa implantit ja en ole oikeastaan koskaan ollut näin tyytyväinen kroppaani. Painoa tulee ja menee, mutta ainakin rinnat ovat niin kauniit, etten voisi olla tyytyväisempi. Kun ennen implantteja laihdutin, vähäinenkin rasva lähti juuri rinnoista, joka sai ne olemaan vieläkin rumemmat.

Nyt nämä ovat ihanat, pystyt ja niin kauniit <3

Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat niistä. Nämä ovat kauniit ja luonnnolliset, että todennäköisesti paheksuvat puheet olisi kateutta.

En tuo esille rintojani mitenkään korostaen. Valitsin luonnollisen, pisaran mallisen implantin, jolla rintoja voi halutessaan korostaa kauniilla alusasuilla, mutta tavallisesti käytän urheilurintsikoita. Ai että on ihanaa mennä alusvaatekauppaan ostamaan laatua! En ole implanttien jälkeen ostanut halpakaupoista yhtään ainoaa "rättiä tai lappua" näiden suojaksi.

Nämä rinnat on poistanut monta ongelmaa elämästäni. Suurin ongelma, eli juuri tämä varmuus niiden kauneudesta saa mut olemaan entistä itsenäisempi. Nää tuo varmuutta muiden naisten seurassa, koska munhan ei tarvii todistella yhtään mitään. Ja se tuo varmuuttta :)  Eli koen edelleen myötähäpeää, jos joku tuo rintojaan jotenkin framille ja tyrkylle. Mun ei tarvii :)

Vierailija
140/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalla on luomurinnat ja juuri se, että kaikki isot rinnat on aina silarit on todella ikävää. Varsinkin jos nainen on vielä kaunis ja nuori niin tehdään automaattisesti tyhmäksi bimboksi. Just tuon takia pitäisi miettiä haluaako itselleen samaa. Saat uuden identiteetin saman tien ka olet vain tyhmä tyrkky et muuta vaikka oikeasti osaisit vaikka mitä. Niin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi