Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa

Vierailija
12.07.2024 |

Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.

Eiköhän tule melko kalliiksi ajan saatossa kun joutuu operoimaan tietyin väliajoin jatkuvasti. En tajua miksi naiset haluaa tekotissit kun ne eivät ole luonnollista kehoa ja jos tehty huonosta materiaalista niin saattavat rikkoontua aine valuu kehoon syövyttäen sitä. Sitten ehkä loppuelämä juoksemista korjausleikkauksissa

Naisella on jäätävän huono itsetunto jos pelkän huomion saamisen takia tarvitsee tehdä. Jotenkin myös hirveän säälittävää samalla. Valmis tuhoamaan kehonsa ja menettämään melkoisesti rahaa tai jonkun muun (eli miehen) rahaa. 

itsellä on geeniperimän kautta isot rinnat jotka jo teininä oli E kupit. Tuolloin ei ollut mitään rinta

No et sinäkään tiedä miltä tuntuu kun isorintaisena mutta hoikkana annetaan automaattisesti rooliksi tyhmä isotissinen bimbo. Ihmisenä kuitenkin täysin toisenlainen. Tämä vaan on se leffojen ja median luoma kuva jollaisena jotkut miehet naisen haluaa nähdä. Ei siinä ole mielestäni mitään hienoa.

Vierailija
142/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut sinulle, että sun rinnat on rumat? Joku kaveri, miesystävä tms?

Ja miksi kuvittelet, että malleilla on täydelllisen pyöreät rinnat, eihän niitä näy.

Aika harvalla naisella on luonnostaan täydellisen pyöreät rinnat koosta riippumatta.

Menisit niihin saunailtoihin tai vaikka uimahalliin. Näkisit, millaisia rintoja ihmisillä oikeasti on ton sun ihmeellisen mielikuvan sijaan.

Olen joskus käynyt enkä ole nähnyt yhtä kauheita rintoja kenelläkään. Vanhoilla mummoillakin on paremmat.

Ap

Onko ongelmasi ehkä sitten kuitenkin tubulaariset rinnat tai joku muu rintojen kehityshäiriö? Voit tietääkseni saada julkiselta puolelta apua noihin vaivoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota silareita. Omat tutut ovat katuneet kun tuli otettua liian isot. Ja ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan tai poistamaan. Ei ole mikään pikkujuttu.

Eiköhän tule melko kalliiksi ajan saatossa kun joutuu operoimaan tietyin väliajoin jatkuvasti. En tajua miksi naiset haluaa tekotissit kun ne eivät ole luonnollista kehoa ja jos tehty huonosta materiaalista niin saattavat rikkoontua aine valuu kehoon syövyttäen sitä. Sitten ehkä loppuelämä juoksemista korjausleikkauksissa

Naisella on jäätävän huono itsetunto jos pelkän huomion saamisen takia tarvitsee tehdä. Jotenkin myös hirveän säälittävää samalla. Valmis tuhoamaan kehonsa ja menettämään melkoisesti rahaa tai jonkun muun (eli miehen) rahaa. 

itsellä on geeniperimän kautta isot rinnat jotka jo teininä oli E kupit. Tuolloin ei ollut mitään rinta

Helppohan se on isorintaisena tulla kertomaan kuinka silikonit on rahan ja terveyden tuhlaamista. Et selkeästi ymmärrä mitään etkä osaa asettua ap:n asemaan.

Eihän isorintaisilla ole aina ollut isot rinnat. Minä voin sanoa ihan suoraan, että kyllä oli helpompaa ja mukavampaa pienirintaisena. Vaatteet istui kauniisti ja sopivia rintaliivejä löysi joka kaupasta, ei niskakipuja, ei hikisiä rinnanalusia, ei kipua juostessa, huomio ei ole rinnoissasi. Ottaisin ne nuoruuden B-kupit takaisin heti, jos saisin. Isoissa rinnoissa on sekin puoli, että näytät isommalta eli lihavammalta niiden takia. 

Vierailija
144/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsellä on geeniperimän kautta isot rinnat jotka jo te

Eihän isorintaisilla ole aina ollut isot rinnat. Minä voin sanoa ihan suoraan, että kyllä oli helpompaa ja mukavampaa pienirintaisena. Vaatteet istui kauniisti ja sopivia rintaliivejä löysi joka kaupasta, ei niskakipuja, ei hikisiä rinnanalusia, ei kipua juostessa, huomio ei ole rinnoissasi. Ottaisin ne nuoruuden B-kupit takaisin heti, jos saisin. Isoissa rinnoissa on sekin puoli, että näytät isommalta eli lihavammalta niiden takia. 

Nuoruuden b-kupit oli kiinteät ja pyöreät?

Vierailija
145/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut sinulle, että sun rinnat on rumat? Joku kaveri, miesystävä tms?

Ja miksi kuvittelet, että malleilla on täydelllisen pyöreät rinnat, eihän niitä näy.

Aika harvalla naisella on luonnostaan täydellisen pyöreät rinnat koosta riippumatta.

Menisit niihin saunailtoihin tai vaikka uimahalliin. Näkisit, millaisia rintoja ihmisillä oikeasti on ton sun ihmeellisen mielikuvan sijaan.

Olen joskus käynyt enkä ole nähnyt yhtä kauheita rintoja kenelläkään. Vanhoilla mummoillakin on paremmat.

Ap

Onko ongelmasi ehkä sitten kuitenkin tubulaariset rinnat tai joku muu rintojen kehityshäiriö? Voit tietääkseni saada julkiselta puolelta apua noihin vaivoihin. 

Eivät ole tubulaariset, mutta muuten ovat kyllä kummalliset. En ole menossa terveyskeskuslääkärin nöyryytettäväksi, en usko että saisin julkiselta mitään apua.

Ap

Vierailija
146/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

Mikä niissä on niin kamalaa?

Vierailija
147/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

Mikä niissä on niin kamalaa?

Pienet, arpiset, venyneet, tyhjät ja litteät nahkapussit.

Ap

Vierailija
148/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin rintojen pienennyksen, mutta pelottaa mennä leikkaukseen, jos epäonnistuu jotenkin, haava tulehtuu tms. Ja miten kauan menee parantuessa. En tiedä uskaltaisinko mennä, miettinyt olen monta vuotta.

Vierailija
149/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

NO voi jumankauta nainen!

Siis tämä ketju on ihan naurettava. "Pienillä rinnoilla on runsaasti faneja"  hahaha kuolen nauruun

Kelaako jengi ihan tosissaan, että silarit otetaan muiden iloksi  hahahahahahah. Ilmeisesti  :XDDDDD

Jepps eli väliäkö sillä millanen mies, kunhan tykkää mun pienistä tisseistä  :D

Vierailija
150/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies tarjosi 35V lahjaksi silarit. Alkuun ajatus pelotti, mutta leikkaus meni hyvin. Suomessa hoidettiin asia alusta loppuun.

On sulla hieno mies.

Vierailija
151/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin rintojen pienennyksen, mutta pelottaa mennä leikkaukseen, jos epäonnistuu jotenkin, haava tulehtuu tms. Ja miten kauan menee parantuessa. En tiedä uskaltaisinko mennä, miettinyt olen monta vuotta.

Tuo luulisi olevan riskittömämpi, kun kehoon ei laiteta mitään vierasesineitä.

Vierailija
152/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri otti silikonit noin 25v sitten ja mä testasin miltä ne tuntuu. Olin todella yllättynyt kuinka ne tuntui niin pehmeiltä enkä tuntenut mitään palloa. Tällä naisella ei ollut siis rintoja ollenkaan, tai hyvin hyvin pieni rasvamäärä koko kropassa. Meni kysymyksen ohi mutta pakko kertoa koska niin moni sanoo että tuntuu jotkut klöntit. En tuntenut. 

Vierailija
153/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
154/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit ovat paremmat koska eivät roiku.

Vierailija
155/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi tehdä miten haluaa eikä se kuulu muille mitenkään. En ymmärrä miten voi täysin vieraita häiritä toisen silikonit? Nykyään laitetaan täytettä sinne ja tänne, on tekoripsiä jne. Kenenkään ei ole onneksi pakko ottaa itselleen.

Kaikki nuo tekohärpäkkeet ovat rehellisesti niin tyylittömiä ja last season. Ei kukaan oikeasti fiksu ja tyylikäs nainen halua itselleen tekorintoja/tekoripsiä/tekohuulia tms, ne antaa tavallisesti melko halvan vaikutelman, miehetkin tietää tämän.

Vierailija
156/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap! Olen 35v nainen ja otin silikonit n. 5v sitten raskauksien jälkeen. Omat oli ennen lapsia A kuppi ja imetyksen jälkeen käytännössä ei ollenkaan rintoja. Kävin suomalaisella klinikalla. Tehtiin paikallispuudutuksessa. Parani n. 2vkossa kokonaan. 

Ei ole kipuja, mahallaan makaaminen ei tunnu mukavalta mutta se ei kauheasti haittaa. Kokoa on nyt n. 75c-70d. En usko että monikaan on tajunnut että olen ottanut kun en pidä tyrkkypaitoja yms. Nämä on erittäin luonnollisen näköiset ja tuntuiset. 

Ja näiden myötä en ole sitä sun tätä muutakin halunnut leikkauttaa ja korjata vaan olen tyytyväinen vartalooni kun viimein minulla on rinnat. Ei kaduta yhtään. 

Jos on joku asia mikä häiritsee ja sen voi suht helposti korjata niin miksi sitä ei tekisi? Oma päätös  oma elämä, saahan itsensä vaikka tappaa halutessaan. 

Vierailija
157/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta sulle laitetaan ne. 

Vierailija
158/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eihän isorintaisilla ole aina ollut isot rinnat.

O.o

No täytyy sanoa, että vuosina 0-11 ne eivät olleet isot, mutta kumminkin suurimman osan elämääni ikävuosista 14 alkaen.

Vierailija
159/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 23 vuotta vanhat implantit. Mitään ongelmia ei ole ollut, ikinä. Enkä kadu sekuntiakaan! Mulla oli rinnoissa kasvuhäiriö. Mun leikkaus on tehty ihan julkisella, suomessa. Kaksi miestä tähän mennessä on mun rintani nähneet, eivätkö ole tuominneet pinnallisuudesta. En kyllä sellaisen ihmisen kanssa haluaisi elämääni edes jakaa. Oli tarpeeksi kipeä asia silloin edes lääkäriin lähteä. En ymmärrä miksi minut niputetaan yhteen joidenkin turhien julkkisten kanssa. Minä en ryhtynyt tähän huomio mielessä. Halusin vaan näyttää samalta kuin muut, kehdata mennä uimahalliin tai rannalle.

Vierailija
160/165 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele näitä kateellisia. Silikonitissit ovat todella kauniit kunhan ei ota ylisuuria. Riskit niissä ovat nykyään minimaaliset.

Kateellisia? Mistä ap:lle pitäisi olla kateellinen? Rumista rinnoista vai? Todella lapsellista vetää joka asiaan mukaan kateus. 

Tosiasia on, että ap:lla on heikko itsetunto ja hän tarvitsee terapiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme