Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa

Vierailija
12.07.2024 |

Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on alikehittyneet rinnat. Rintakudosta ei ole rinnan alapuolella ollenkaan joten pelkät nisät rintoina. Olen 16 vuotiaasta meinannut hankkia implantit mutten ole vieläkään uskaltanut oon 30. 

nyt kun veljen lapset on kasvaneet isoiksi (16 ja 17 vuotiaita) niin itellä on taas alkanut hävettämään omat nisät kun heillä hienot pyöreät rinnat. Tulee sellanen olo että lapsillakin on isommat kuin itsellä. Jotenki vaan niin hävettää etten halua ikinä mennä vaikkapa uimaan heidän kanssaan.

Vierailija
162/165 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole tyytyväinen itseesi? Vai miehiäkö varten ne silarit pitäisi ottaa?

Vierailija
164/165 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jonka ei olisi pitänyt ottaa silareita on se Huvila ja huussi -ohjelman Laura. Luiseva dekoltee ja siihen asennetut pari isoa palloa. 

Vierailija
165/165 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei se rasva kerry rintoihin, vaikka lihottaisikin itseään. Minullakin on alikehittyneet rinnat (ei siis oikeastaan ollenkaan, hyvin vähän rintakudosta). Olen painanut jossakin vaiheessa 20 kg enemmän kuin nyt, eikä minulla silloinkaan ollut kuin aa kupit. Rasva menee alakroppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme