Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän muuta voisin vielä tehdä että joku mies kiinnostuisi?

Vierailija
11.07.2024 |

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, vyötärö on kapea ja pakarat pyöreät, rasvaakin on jäljellä vielä sen verran, että rinnat on kuppikokoa c/d. Hiukset on lähes vyötärömittaiset, paksut ja värjätty luonnollisen näköisellä sävyllä. Iho on tasainen ja kaunis sekä vartalossa että kasvoissa, hampaat on ehjät, tasaiset ja valkoiset, iholla ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut on). Huolehdin hygieniasta, käyn suihkussa päivittäin, hiukset pesen myös, tuoksun aina hyvältä (en liikaa hajuvesiltä), käytän paljon mekkoja ja muutenkin näytän naiselliselta. Meikki on kevyt, usein en laita ollenkaan.

Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä, hyvä koulutus ja työpaikka löytyy eikä ole mitään talousvaikeuksia. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. En ole tippaakaan riidanhaluinen tai vaikea.

Välillä musta tuntuu, että miehet ei pidä mua ihmisenä ollenkaan vaan jonain tarunhohtoisena keijukaisena, johon ei uskalla edes koskea :(

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta penis ja kivekset pois.

Vierailija
2/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun miehen pitäisi kiinnostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kuvauksestasi oli pinnallista höttöä, joka sinällään saattaa kiinnostaa tiettyä populaation osaa, mutta vakaammalla perustalla olevaa suhdetta toivottaessa kannattaa siirtää huomion painopistettä sisäiseen maailmaasi, ulkokuoren sijaan.

Vierailija
4/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty itse kiinnostavia miehiä. Minkä ikäinen olet? Sekin vaikuttaa. 

5/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ap minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32

Annetut pakit 10

Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei enää halunnut tavata uudelleen

Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen.

Vierailija
6/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kiinnostut vain niistä komeista top 10 miehistä vaikka olet vaan ihan tavis nainen. Sinun pitää laskea rimaa ja tutustua niihin 165 cm tavis miehiin eikä tavoitella niitä 185 cm seiväshyppääjiä tai rikkaita jalkapalloilijoita.äSuomessa asuu yli miljoona sinkkua ja yli puolet niistä miehiä koska naiset on maailman nirsoimpia.

Vierailija
7/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile.

Tee aloitteita äläkä odota että miehet tekevät. Tämä on ensiarvoisen tärkeää, koska #metoo on tappanut kunnollisten miesten rohkeuden ja innon lähestyä naisia. Kusipäät, narsistit ja himoköyrijäpervot lähestyvät toki aina.

Älä ole bimbo/kana.

Ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
8/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta deittisovellusta on käytössä?

Montako kertaa päivässä kysyt miehiä treffeille?

Aloitetaan näistä..

Vierailija
9/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mukava.

Puhu miehelle.

Hymyile ja pidä positiivinrn vire puheissasi.

Näillä olisi ollut parempi teho kuin millään aloituksessa listatulla.

Vierailija
10/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputanssista on aina hyötyä miehiä etsiessä.

Vierailija
11/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei selvästikään ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
12/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla itse aloitteellinen koska jo kuvauksen perusteella kuulostat tarunhohtoiselta keijukaiselta johon en uskaltaisi edes koskea jos en olisi täysin varma että minulla on siihen lupa. Olet niin täydellinen että sinun pitää itse murtaa jää ja kyllä se siitä sitten lähtee.

Vierailija
13/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.

Vierailija
14/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile.

Tee aloitteita äläkä odota että miehet tekevät. Tämä on ensiarvoisen tärkeää, koska #metoo on tappanut kunnollisten miesten rohkeuden ja innon lähestyä naisia. Kusipäät, narsistit ja himoköyrijäpervot lähestyvät toki aina.

Älä ole bimbo/kana.

Ei ole rakettitiedettä.

Sä taas haet toista miestä. Tuu jo kaapista sträppärillä vedeltävä bottomi :D

Vierailija
15/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee tarpeeksi aloitteita.

Vierailija
16/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mukava.

Puhu miehelle.

Hymyile ja pidä positiivinrn vire puheissasi.

Näillä olisi ollut parempi teho kuin millään aloituksessa listatulla.

Ei pidä paikkaansa. Ei miehet halua hymyilyä naisilta joiden ulkonäkö ei kiinnosta. 

Vierailija
17/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa ei selvästikään ole mitään kiinnostavaa.

On paljonkin. Ulkonäön kuvailu vaikuttaa hyvältä ja Tinderissä ei pitäisi olla mitään vaikeuksia löytää valtavasti miehiä. Ellei sitten naama ole todella ruma tai ylipainoa sittenkin huomattavan paljon.

Vierailija
18/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna mahdollisuutta miehelle tutustua koska et tykkää kenenkään ulkonäöstä. Olet nirso ja haluat jonkun mallimiehen.

Vierailija
19/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.

Oot kuitenkin siro hoikka nainen jolla pitkät punaiset hiukset. Et nyt hirveästi poikkea aloittajasta. Jos olisit ylipainoinen lyhyillä hiuksilla niin kiinnostus olisi vähäisempää. 

Vierailija
20/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole neitsyt ja ilmastohysteriauskonnoton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän