Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän muuta voisin vielä tehdä että joku mies kiinnostuisi?

Vierailija
11.07.2024 |

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, vyötärö on kapea ja pakarat pyöreät, rasvaakin on jäljellä vielä sen verran, että rinnat on kuppikokoa c/d. Hiukset on lähes vyötärömittaiset, paksut ja värjätty luonnollisen näköisellä sävyllä. Iho on tasainen ja kaunis sekä vartalossa että kasvoissa, hampaat on ehjät, tasaiset ja valkoiset, iholla ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut on). Huolehdin hygieniasta, käyn suihkussa päivittäin, hiukset pesen myös, tuoksun aina hyvältä (en liikaa hajuvesiltä), käytän paljon mekkoja ja muutenkin näytän naiselliselta. Meikki on kevyt, usein en laita ollenkaan.

Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä, hyvä koulutus ja työpaikka löytyy eikä ole mitään talousvaikeuksia. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. En ole tippaakaan riidanhaluinen tai vaikea.

Välillä musta tuntuu, että miehet ei pidä mua ihmisenä ollenkaan vaan jonain tarunhohtoisena keijukaisena, johon ei uskalla edes koskea :(

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on sulla huolet, ei kaikki voi pyöriä ympärilläsi. 

Vierailija
42/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyrkyttää vaan tissipersetöröhuulimeininkiä niin semmoinen ei ole vaimomateriaalia 

vaimolla on aivotkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut Tinderiä? Jos olet, niin montako tykkäystä sait?

Mulla on tinder-profiili, tykkäysten määrää en tiedä, kun en halua ostaa maksullista versiota.

Ap

Ok. No saatko siellä Tinderissä mätsejä sellaisten miesten kanssa, jotka näyttävät sinun silmiisi hyvältä?

Vierailija
44/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinder-profiili, tykkäysten määrää en tiedä, kun en halua ostaa maksullista versiota.

Ap

Ok. No saatko siellä Tinderissä mätsejä sellaisten miesten kanssa, jotka näyttävät sinun silmiisi hyvältä?

On mulla jotain 20 matchia. Suurin osa taitaa tosin olla "keräilijöitä", kun eivät halua jutella.

Ap

Vierailija
45/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäykset (likes) näkyvät vasemman laidan valikossa (matches) myös ilmaisversiossa. Oletko tutustunut siihen, miten Tinder tai seuranhaku ylipäänsä toimivat? Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, seinäkiipeily, maastopyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, vanhojen autojen korjaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi. Sukupuolten tasa-arvo ei toteudu tässä, sillä sinua ei katsota pahalla, jos menet harrastuksiin vain etsimään seuraa.

Jos ei halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä, OkCupidista tai muista Match Groupin omistamista treffipalveluista (vaikka niistä voi löytää muutakin), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Ylilauta (erityisesti ihmissuhdepalstan seuranhakulanka), Reddit (joko r/r4r kaikille tai r/foreveralonedating ikisinkuille). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa täytyy olla itse aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä kuvattomasta profiilista.

Nämä havainnot perustuvat omiin kokemuksiini ja ovat siis välttämättä puutteellisia. Jos listoilta puuttuu jotain oleellista tai kiinnostaisi kasata vastaavat suositukset toisen sukupuolen näkökulmasta, niin parannusehdotuksia otetaan vastaan.

Vierailija
46/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian huoliteltu, kontrolloitu, suorituskeskeinen ja täydellinen? Kyllä ihmisessä sisäpuoli on se, joka oikeasti koskettaa. Pelkkä pinta ja sopiva mukavuus jättää kylmäksi. Syvällisyyttä, huumoria, empatiaa, itseluottamusta, jotakin rosoa ja persoonaa. Näistä tulee "se jokin" ja seksikkyys.

Vierailija
47/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäykset (likes) näkyvät vasemman laidan valikossa (matches) myös ilmaisversiossa. Oletko tutustunut siihen, miten Tinder tai seuranhaku ylipäänsä toimivat? Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily,

Ei todellakaan näytä ilmaisversio tykkäysten määrää.

Vierailija
48/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily,

Tämän lisäksi pitää vielä muistuttaa, että Tinder tarjoaa aina pakan päällä suosituimpia miehiä, jotka pysyvät markkinoilla sitoutumatta tai maksavat paljon premium-jäsenyyksistä. Jos etsit jotain kestävämpää, niin tarvitset kärsivällisyyttä, koska joudut pyyhkimään mahdollisesti tuhansia profiileja ensiksi pois alta, ennen kuin löydät tavallisemmat palvelun käyttäjät. Jos suurin osa profiileista vaikuttaa liian hyviltä ollakseen todellisia, niin ne myös ovat sitä; lue aina profiilitekstit tarkasti.

Tinderin ja muiden vastaavien palvelujen vaatiman työmäärän takia voikin olla hyvä ajatus kokeilla muitakin alustoja. Netissä ja kasvotusten on tarjolla paljon erilaisia vaihtoehtoja.

Vierailija
49/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.

Ja sit sä heräsit ja otit harhoja supressoivat lääkkeesi 🤣

Vierailija
50/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On mulla jotain 20 matchia. Suurin osa taitaa tosin olla "keräilijöitä", kun eivät halua jutella.

Ap

20 matchia naisella on aivan umpisurkea tulos Tinderissä. Joko ulkonäkösi on aivan kaatopaikkatasoa, tai sitten yrität mätstätä ainoastaan jotain miesmalleja. 

Vierailija
51/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

20 matchia naisella on aivan umpisurkea tulos Tinderissä. Joko ulkonäkösi on aivan kaatopaikkatasoa, tai sitten yrität mätstätä ainoastaan jotain miesmalleja. 

Todennäköisesti mätsää liian tasokkaita.

Vierailija
52/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei kai tinderin tarkoitus ole kerätä mahdollisimman suurtaa määrää matcheja, jos tavoitteena on parisuhde?

Vierailija
53/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: f

Ei todellakaan näytä ilmaisversio tykkäysten määrää.

Minulla on ilmaisversio selaimessa ja näen kyllä saamani 3 tykkäystä ja 0 paria. Laskurin yläraja on kuulemma 99+ tykkäystä.

Vierailija
54/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain

Minulla on ilmaisversio selaimessa ja näen kyllä saamani 3 tykkäystä ja 0 paria. Laskurin yläraja on kuulemma 99+ tykkäystä.

Niin joo. En ajatellut, että kenelläkään voisi olla alle 100 tykkäystä.

Vierailija
55/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei kai tinderin tarkoitus ole kerätä mahdollisimman suurtaa määrää matcheja, jos tavoitteena on parisuhde?

Pointti ei nyt ollut siinä, että tinderin tarkoitus olisi vaan kerätä mätsejä.

Pointti on siinä, että hyvin taviksen näköinen nainenkin saa helposti ja nopeasti Tinderissä tuhansia tykkäyksiä. Jos AP ei saa, hän ei ole tavis, vaan merkittävästi alle keskitason ulkonäöltään.

Ulkonäkö puolestaan vaikuttaa aika merkittävästi hänen mahdollisuuksiinsa löytää kumppani. 

Vierailija
56/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on sulla huolet, ei kaikki voi pyöriä ympärilläsi. 

Ei kaikkien tarvitsekaan. Yhden vain.

Ap

Vierailija
57/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole mukava.

Puhu miehelle.

Hymyile ja pidä positiivinrn vire puheissasi.

Näillä olisi ollut parempi teho kuin millään aloituksessa listatulla.

Ei pidä paikkaansa. Ei miehet halua hymyilyä naisilta joiden ulkonäkö ei kiinnosta. 

Aika laaja miljardien ihmisten niputus sulla tuo "miehet".

Tämä yksittäinen mies ainakin preferoisi pidempään tuttavuuteen iloista ja mukavaa, superhottiksen sijaan. Kertaseksiin toki käy mulkku ja kauniskin, mutta pidempään ei hermo kestäisi.

Vierailija
58/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäykset (likes) näkyvät vasemman laidan valikossa (matches) myös ilmaisversiossa. Oletko tutustunut siihen, miten Tinder tai seuranhaku ylipäänsä toimivat? Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnolli

Niin joo. En ajatellut, että kenelläkään voisi olla alle 100 tykkäystä.

Ei kenelläkään naisella käytännössä voikaan olla. Valtaosalla miehistä sen sijaan nimenomaan on alle 99 tykkäystä 😃

Vierailija
59/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kiinnostut vain niistä komeista top 10 miehistä vaikka olet vaan ihan tavis nainen. Sinun pitää laskea rimaa ja tutustua niihin 165 cm tavis miehiin eikä tavoitella niitä 185 cm seiväshyppääjiä tai rikkaita jalkapalloilijoita.äSuomessa asuu yli miljoona sinkkua ja yli puolet niistä miehiä koska naiset on maailman nirsoimpia.

165 senttinen mies ei ole tavis vaan harvinaisuus Suomessa.

Vierailija
60/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole mukava.

Puhu miehelle.

Hymyile ja pidä positiivinrn vire puheissasi.

Näillä olisi ollut parempi teho kuin millään aloituksessa listatulla.

Ei pidä paikkaansa. Ei miehet halua hymyilyä naisilta joiden ulkonäkö ei kiinnosta. 

Aika laaja miljardien ihmisten niputus sulla tuo "miehet".

Tämä yksittäinen mies ainakin preferoisi pidempään tuttavuuteen iloista ja mukavaa, superhottiksen sijaan. Kertaseksiin toki käy mulkku ja kauniskin, mutta pidempään ei hermo kestäisi.

Jaa vaikka sen iloisen ja mukavan ulkonäkö ei herättäisi mitään seksuaalista kiinnostusta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi