Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän muuta voisin vielä tehdä että joku mies kiinnostuisi?

Vierailija
11.07.2024 |

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, vyötärö on kapea ja pakarat pyöreät, rasvaakin on jäljellä vielä sen verran, että rinnat on kuppikokoa c/d. Hiukset on lähes vyötärömittaiset, paksut ja värjätty luonnollisen näköisellä sävyllä. Iho on tasainen ja kaunis sekä vartalossa että kasvoissa, hampaat on ehjät, tasaiset ja valkoiset, iholla ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut on). Huolehdin hygieniasta, käyn suihkussa päivittäin, hiukset pesen myös, tuoksun aina hyvältä (en liikaa hajuvesiltä), käytän paljon mekkoja ja muutenkin näytän naiselliselta. Meikki on kevyt, usein en laita ollenkaan.

Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä, hyvä koulutus ja työpaikka löytyy eikä ole mitään talousvaikeuksia. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. En ole tippaakaan riidanhaluinen tai vaikea.

Välillä musta tuntuu, että miehet ei pidä mua ihmisenä ollenkaan vaan jonain tarunhohtoisena keijukaisena, johon ei uskalla edes koskea :(

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kenelläkään naisella käytännössä voikaan olla. Valtaosalla miehistä sen sijaan nimenomaan on alle 99 tykkäystä 😃"

Hah, olen nainen ja mulla oli viimeksi 0 tykkäystä, koska aloin suoraan selailemaan Tinderiä incognito. Saamani mätsit eivät jostain syystä nostaneet tuota lukua. En kyllä suosittele kenellekään tätä tyyliä, koska sieltä tulee ensin hyviä profiileja joiden kanssa voi saada mätsin, mutta kun tykkäysten määrä ei nouse, Tinder jotenkin laskee että sun profiili on laaduton. Alun jälkeen et käytännössä voi enää saada mätsejä, kun sun profiilia ei näytetä enää edes niille joista tykkäät.

Vierailija
82/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää kunnollisia kilttejä miehiä treffeille. Ihan varmana kiltti mies kiinnostuu jos lopetat nirsoilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet antanut yhteensä vain 20 tykkäystä, ja joka kerta tullut mätsi, niin et sinä kyllä ainakaan ruma silloin ole. 

Veikkaan että olet ns. "väliinputoaja": olet riittävän hyvännäköinen saamaan tykkäyksiä komeilta miehiltä, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että pystyisit kilpailemaan näiden miesten muiden mätsien kanssa. 

En sanoisi väliinputoaja, vaan yrittää yli tasonsa. Madaltaa nyt hieman sitä mätsien tasoa, niin alkaa miestä löytymään. Kunhan itse osaa kelpuuttaa.

Millä perusteella "yrittää yli tasonsa"? Eikö 100 %:n osumatarkkuus kerro juuri siitä, että on osattu valita oikein? En nyt ihan ymmärrä.

Niin. AP on antanut 20 miehelle tykkäyksen, ja saanut mätsin jokaisen heistä kanssa. Mutta ongelmana hänellä on että yksikään näistä 20 miehestä ei kuitenkaan ole ollut motivoitunut viestittelemään AP:n kanssa, puhumattakaan treffeillä käymisestä. 

Onko AP siis osannut valita oikein? Jokainen tehköön itse johtopäätökset.

T. Eri

Vierailija
84/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kenelläkään naisella käytännössä voikaan olla. Valtaosalla miehistä sen sijaan nimenomaan on alle 99 tykkäystä 😃"

Hah, olen nainen ja mulla oli viimeksi 0 tykkäystä, koska aloin suoraan selailemaan Tinderiä incognito. Saamani mätsit eivät jostain syystä nostaneet tuota lukua. En kyllä suosittele kenellekään tätä tyyliä, koska sieltä tulee ensin hyviä profiileja joiden kanssa voi saada mätsin, mutta kun tykkäysten määrä ei nouse, Tinder jotenkin laskee että sun profiili on laaduton. Alun jälkeen et käytännössä voi enää saada mätsejä, kun sun profiilia ei näytetä enää edes niille joista tykkäät.

"koska aloin suoraan selailemaan Tinderiä incognito"

Mitä hän tarkoitti tällä? Miten voi selata Tinderiä "incognito"?

Vierailija
85/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse juttelemaan miehille. Älä ole ilkeä niille jotka koettavat iskeä sinua mutta joista sinä et ole kiinnostunut. Älä puhu pahaa miehistä selän takana. (Älä  tietysti naisistakaan).

Vierailija
86/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketa miestä ja katso häntä silmiin.

Vierailija
87/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä  päiväunia ja fantasioita tuntuu riittävän.

Milloin on komea jo varttuneempi varakas mies joka jne jne. milloin  toteen käynyt  ihana unelmanainen joka jostain kumman syystä ei ketään ole löytänyt :(

Fantasioita saa olla, ja päiväunia kunhan pidetään jalat kuitenkin maassa. Sitä en ymmärrä miksi niitä pitää postittaa palstoille jos ei sitten tarkoituksella provosoida hyväuskoisia?

No, ilonsa kullakin. Melko kummallisiata asioista sitä riemua voi repiäkin...

Aina niitä höynäytettäviä kumminkin löytyy joille menee täydestä kuin häkä. 

Vierailija
88/89 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisessa versiossa voi piilottaa profiilinsa niin, että se näkyy vain niille joista on itse tykännyt.

Vierailija
89/89 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisessa versiossa voi piilottaa profiili

Se on muutenkin huono siirto, koska kaksi incognito-selaajaa eivät voi koskaan nähdä toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä