Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän muuta voisin vielä tehdä että joku mies kiinnostuisi?

Vierailija
11.07.2024 |

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, vyötärö on kapea ja pakarat pyöreät, rasvaakin on jäljellä vielä sen verran, että rinnat on kuppikokoa c/d. Hiukset on lähes vyötärömittaiset, paksut ja värjätty luonnollisen näköisellä sävyllä. Iho on tasainen ja kaunis sekä vartalossa että kasvoissa, hampaat on ehjät, tasaiset ja valkoiset, iholla ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut on). Huolehdin hygieniasta, käyn suihkussa päivittäin, hiukset pesen myös, tuoksun aina hyvältä (en liikaa hajuvesiltä), käytän paljon mekkoja ja muutenkin näytän naiselliselta. Meikki on kevyt, usein en laita ollenkaan.

Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä, hyvä koulutus ja työpaikka löytyy eikä ole mitään talousvaikeuksia. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. En ole tippaakaan riidanhaluinen tai vaikea.

Välillä musta tuntuu, että miehet ei pidä mua ihmisenä ollenkaan vaan jonain tarunhohtoisena keijukaisena, johon ei uskalla edes koskea :(

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivojensiirto on viimeinen keino.

Vierailija
22/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot selvästi joko trolli tai sitten valehtelet joitakin asioita. Mies ei kiinnostu jos nainen on läski tai ruma ku maahinen, mut jos oot nätti ja kroppa tikis nii ei ongelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.

Oot kuitenkin siro hoikka nainen jolla pitkät punaiset hiukset. Et nyt hirveästi poikkea aloittajasta. Jos olisit ylipainoinen lyhyillä hiuksilla niin kiinnostus olisi vähäisempää. 

Siro ja hoikka? Hän kertoi olevansa löysä, isomahainen ja pienirintainen.

Vierailija
24/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat aina tasoaan paremman miehen mutta kun naisen taso on tuota luokkaa niin sellaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole. Ainut vaihtoehto on siis, että tiputat vaatimuksiasi omaa tasoasi heikommaksi tai edes samalle tasolle.

Vierailija
25/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceli kirjoitti semmoisen. Naiset tietää rasvasta ja sen käyttäytymisestä kehossa enemmän, jos harrastaa.  

Vierailija
26/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee mitään ja silti miehet kaduilla ja kaupoissa ottaa kontaktia ja pyytelee kahville. En vaivaudu meikkaamaan ja kuljen aina löysähköissä pitkissä housuissa ym. vaatteissa. Olen tosin pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen. Saattaa olla että miehissä herää saalistusvietti, kun minua ei edes juuri kiinnosta minkäänlainen seura.

Vierailija
27/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.

Oot kuitenkin siro hoikka nainen jolla pitkät punaiset hiukset. Et nyt hirveästi poikkea aloittajasta. Jos olisit ylipainoinen lyhyillä hiuksilla niin kiinnostus olisi vähäisempää. 

Siro ja hoikka? Hän kertoi olevansa löysä, isomahainen ja pienirintainen.

Eikä sanonut. Laihaläski on hoikka ilman näkyviä lihaksia. Ei miehiä niin ne lihakset kiinnosta. 

Vierailija
28/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee mitään ja silti miehet kaduilla ja kaupoissa ottaa kontaktia ja pyytelee kahville. En vaivaudu meikkaamaan ja kuljen aina löysähköissä pitkissä housuissa ym. vaatteissa. Olen tosin pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen. Saattaa olla että miehissä herää saalistusvietti, kun minua ei edes juuri kiinnosta minkäänlainen seura.

Ei vaan ne miehet kiinnostuu koska olet mallinmitoissa ja tod näk myös kaunis. Ei se sen monimutkaisempaa ole. 

Vierailija
29/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento asenne ja huumorintaju puree. Ongelma voi olla myös, että yrität vääriä miehiä. Tinderissä pyörii pieni porukka miehiä, jotka ovat seonneet sen päälle. Ne on niitä, jotka saa sieltä treffejä ja eivät enää pysähdy, koska toistaan kauniimpaa missiä tarjolla koko ajan. Jos edellinen missukka on viikonlopun laivalla, niin haetaan jo uusi rinnalle, koska ollaan koukussa siihen tinderöintiin ja uusien pokaamiseen.

Eli huumoria ja rempseyttä kuvioihin. Ulkonäkö on tärkeä, mutta se ei riitä tai yksin edes ratkaise kuvioita. Tiedän naisia, jotka ei ulkonäöllä iske ketään, mutta saavat silti kaikki parhaat miehet. He hiipivät miehen tuttavapiiriin ja humpsis, mies lumoutuu niiden naisten hassunhauskasta huumorista, veikeydestä ja tietynlaisesta salaperäisyydestä. Sitten on naisia, jotka on kauniita, miellyttäviä ja huoliteltuja. Ongelma on, että niistä puuttuu tietynlainen vetovoima ja seksikkyys. Ne on kuin mauttomia täytekakun palasia, jotka näyttää hyvältä, mutta syödessä ei maistu miltään.

Vierailija
30/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat aina tasoaan paremman miehen mutta kun naisen taso on tuota luokkaa niin sellaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole. Ainut vaihtoehto on siis, että tiputat vaatimuksiasi omaa tasoasi heikommaksi tai edes samalle tasolle.

Kyllä niitä on. Kaikilla misseillä ja malleillakin on poikaystävät. Lisäksi jos ap on yli 30 v, niin sekin pudottaa tasoa. 

Vierailija
31/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat suu viivana puristaa rattia. Vain metroseksi-miehet ovat kiinnostuneet puunaamaan itseään jatkuvasti ja kun sinä mitä ilmeisemmin luot ilmapiirin että kanssasi täytyy myös miehen niin tehdä.

Vierailija
32/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

ei ole ap minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32

Annetut pakit 10

Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei enää halunnut tavata uudelleen

Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen.

So? Kuinka monta tapailusuhdetta olisit halunnut? Eikö yksi riitä?

Vierailija
33/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Tinderiä? Jos olet, niin montako tykkäystä sait?

Vierailija
34/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä kiinnostuvat viimeistään siinä vaiheessa kun on pillua tarjolla. Kannattaa siis antaa vähän helpommin.

Vierailija
35/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinder-profiili, tykkäysten määrää en tiedä, kun en halua ostaa maksullista versiota.

Ap

Vierailija
36/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt sanoa, että ap todella kiinnostuin kuvauksestasi. Lähinnä siksi koska olen itsekin hyvää huolta itsestäni pitävä mies. Kroppa täysin tikissä, tykkään pukeutua fiksusti smart casual. Näytän miehekkäältä ja sitä tukee hyvät käytöstavat, keskustelutaito ja kyky johtaa ihmisiä. Vaalin terveellisiä elintapoja.

Olen todella, todella miettinyt missä voisin tavata sinunkaltaisen naisen koska toivoisin löytäväni ulkoisesti osuvan matchin, mutta myös koulutetun, riidanhaluttoman ja keskustelutaitoisen tyypin. Minullakaan ei ole lapsia tai lemmikkejä, mutta löytyy hyvä asema työelämässä ja nykyään aika hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
37/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että Tinder olisi seonnut ap:sta.

Tosin tinderissä ei ole mitään kunnon miehiä,  joten ei kannata.

Vierailija
38/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, pituus ja bmi ?

Vierailija
39/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies? Mitähän jos hankkisit omanarvontunnon.

Vierailija
40/89 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä, pituus ja bmi ?

33, 175, 19.6.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän