Mitähän muuta voisin vielä tehdä että joku mies kiinnostuisi?
Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, vyötärö on kapea ja pakarat pyöreät, rasvaakin on jäljellä vielä sen verran, että rinnat on kuppikokoa c/d. Hiukset on lähes vyötärömittaiset, paksut ja värjätty luonnollisen näköisellä sävyllä. Iho on tasainen ja kaunis sekä vartalossa että kasvoissa, hampaat on ehjät, tasaiset ja valkoiset, iholla ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut on). Huolehdin hygieniasta, käyn suihkussa päivittäin, hiukset pesen myös, tuoksun aina hyvältä (en liikaa hajuvesiltä), käytän paljon mekkoja ja muutenkin näytän naiselliselta. Meikki on kevyt, usein en laita ollenkaan.
Minulla ei ole lapsia eikä lemmikkejä, hyvä koulutus ja työpaikka löytyy eikä ole mitään talousvaikeuksia. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. En ole tippaakaan riidanhaluinen tai vaikea.
Välillä musta tuntuu, että miehet ei pidä mua ihmisenä ollenkaan vaan jonain tarunhohtoisena keijukaisena, johon ei uskalla edes koskea :(
Kommentit (89)
Aloitus on typerä provo. Ehkä miehen kirjoittama. Tuossahan lueteltiin kaikki ne kliseet, mistä miehet muka tykkää. Tostuushan on toinen. Eli persoonallinen olemus on se joka vetää puoleensa kumpaakin sukupuolta. Pelkkä tyhjä planco on tyhjääkin tyhjempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Tinderiä? Jos olet, niin montako tykkäystä sait?
Mulla on tinder-profiili, tykkäysten määrää en tiedä, kun en halua ostaa maksullista versiota.
Ap
Ok. No saatko siellä Tinderissä mätsejä sellaisten miesten kanssa, jotka näyttävät sinun silmiisi hyvältä?
On mulla jotain 20 matchia. Suurin osa taitaa tosin olla "keräilijöitä", kun eivät halua jutella.
Ap
20 matchia naisella on aivan umpisurkea tulos Tinderissä. Joko ulkonäkösi on aivan kaatopaikkatasoa, tai sitten yrit
Olen laittanut sen parikymmentä tykkäystä ja jokaisen kanssa on tullut match. Voisiko siitä päätellä jotain?
Siitä voi päätellä sen, että olet nainen.
Kolmannella sivulla on paljon hyviä vinkkejä. Ehkä kannattaisi lukea ne ja unohtaa Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on typerä provo. Ehkä miehen kirjoittama. Tuossahan lueteltiin kaikki ne kliseet, mistä miehet muka tykkää. Tostuushan on toinen. Eli persoonallinen olemus on se joka vetää puoleensa kumpaakin sukupuolta. Pelkkä tyhjä planco on tyhjääkin tyhjempi.
Mikä on planco?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Tinderiä? Jos olet, niin montako tykkäystä sait?
Mulla on tinder-profiili, tykkäysten määrää en tiedä, kun en halua ostaa maksullista versiota.
Ap
Ok. No saatko siellä Tinderissä mätsejä sellaisten miesten kanssa, jotka näyttävät sinun silmiisi hyvältä?
On mulla jotain 20 matchia. Suurin osa taitaa tosin olla "keräilijöitä", kun eivät halua jutella.
Ap
20 matchia naisella on aivan umpisurkea tulos Tinderissä. Joko ulkonäkösi on aivan kaatopaikkatasoa, tai sitten yrit
Ei matchien määrä kerro mitään tykkäysten määrästä. Tykkäyksiä voi olla vaikka tuhansia ja silti matcheja nolla, jos itse ei tykkää yhtään kenestäkään.
Olen laittanut sen parikymmentä tykkäystä ja jokaisen kanssa on tullut match. Voisiko siitä päätellä jotain?
Ap
Jos olet antanut yhteensä vain 20 tykkäystä, ja joka kerta tullut mätsi, niin et sinä kyllä ainakaan ruma silloin ole.
Veikkaan että olet ns. "väliinputoaja": olet riittävän hyvännäköinen saamaan tykkäyksiä komeilta miehiltä, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että pystyisit kilpailemaan näiden miesten muiden mätsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Eli persoonallinen olemus on se joka vetää puoleensa kumpaakin sukupuolta"
Voiko joku oikeasti olla näin naiivi?
Mene jollekin kurssille, vaikka keilailu, ensiapu, ammunta. Mene kahville ABC:lle, pyörimään Motonetiin tai Biltemaan. Siellä niitä miehiä on. Hymyile ja tee itse aloitteita. Esitä neitoa hädässä, se vetoaa miehiin.
hyvä koulutus ja työpaikka voisi olla este kun itse työtön jne. muuten kävisi helposti mutta ei halua ehkä olla liian erilaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa.
Moi.
Sun isoimmat turn offit miehen kannalta on:
- puritaanisen sporttinen, eli et nauti elämästä.
- hyvä työ ja osaat keskustella aiheesta kuin aiheesta: miehet kaipaavat jotain josta huolehtia, eikä todellakaan itseään fiksumpaa. Jos olet esim juristi tai KTM, niin onnea matkaan.
- ulkonäkökeskeinen, et puhu harrastuksista mitään. Seksi on kyllä kivaa, mutta yhteistä tekemistäkin tarvitaan.
Joten. Tinderissä olisit varmasti vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mene jollekin kurssille, vaikka keilailu, ensiapu, ammunta. Mene kahville ABC:lle, pyörimään Motonetiin tai Biltemaan. Siellä niitä miehiä on. Hymyile ja tee itse aloitteita. Esitä neitoa hädässä, se vetoaa miehiin.
Biltemaan voisinkin mennä käymään, kun siellä myydään jotain lettuja ja pehmiksiä nykyään. ABC:llä on vaan kirkuvia lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet antanut yhteensä vain 20 tykkäystä, ja joka kerta tullut mätsi, niin et sinä kyllä ainakaan ruma silloin ole.
Veikkaan että olet ns. "väliinputoaja": olet riittävän hyvännäköinen saamaan tykkäyksiä komeilta miehiltä, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että pystyisit kilpailemaan näiden miesten muiden mätsien kanssa.
En sanoisi väliinputoaja, vaan yrittää yli tasonsa. Madaltaa nyt hieman sitä mätsien tasoa, niin alkaa miestä löytymään. Kunhan itse osaa kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi väliinputoaja, vaan yrittää yli tasonsa. Madaltaa nyt hieman sitä mätsien tasoa, niin alkaa miestä löytymään. Kunhan itse osaa kelpuuttaa.
Millä perusteella "yrittää yli tasonsa"? Eikö 100 %:n osumatarkkuus kerro juuri siitä, että on osattu valita oikein? En nyt ihan ymmärrä.
Tule nainen rohkeasti juttelemaan jos kiinnostaa. Olisin hyvin otettu tästä. T:sinkkumies
Uskon tunnistavani ap:n tilanteen. Kyllä itsellänikin miehenä ottajia riittäisi, mutta silti on tunne ettei tärppää sen oikean kanssa koska haluaa tietyt oikeat asiat mätsätyksi ja on täysin sattumanvaraista missä ja millä tavalla lähtee juttu lentoon huomatakseen toisen olevan sellainen mitä etsii. Ja kyllä niitä oikeita tyyppejä on, ei vaan ole helppo löytää. Terveisin kirjoittaja nro 36.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.
Ja sit sä heräsit ja otit harhoja supressoivat lääkkeesi 🤣
Jatkuvastihan Suomessa pariutuu naisia, jotka eivät ole mitenkään täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä kiinnostutaan, vaikka olen laihaläski, jonka vyötärö ei ole erityisen kapea, rinat ovat aina olleet a-kuppia, hiukset ovat puoliväliin selkää ja värjätty ei-niin-luonnollisella värillä (henna), iho ei ole virheetön ja vaikka hampaat ovat hoidetut, ei ole mitään vitivalkoista jenkkihymyä, en käytä paljon mekkoja, ja minulla on lapsiakin vielä. Eli ilmeisesti ainakaan nämä asiat eivät ole niitä ratkaisevia.
Ja sit sä heräsit ja otit harhoja supressoivat lääkkeesi 🤣
Jatkuvastihan Suomessa pariutuu naisia, jotka eivät ole mitenkään täydellisiä.
Eikä. Luulin että vain täydelliset instababet kelpaavat parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Sun isoimmat turn offit miehen kannalta on:
- puritaanisen sporttinen, eli et nauti elämästä.
- hyvä työ ja osaat keskustella aiheesta kuin aiheesta: miehet kaipaavat jotain josta huolehtia, eikä todellakaan itseään fiksumpaa. Jos olet esim juristi tai KTM, niin onnea matkaan.
- ulkonäkökeskeinen, et puhu harrastuksista mitään. Seksi on kyllä kivaa, mutta yhteistä tekemistäkin tarvitaan.
Joten. Tinderissä olisit varmasti vasemmalla.
Minusta kaikki nuo puolet ovat hyviä ja hän menisi luultavasti oikealle. Tinderissä on ihan liikaa hedonisti-työtön-elämäntapameikkaaja -naisia, jotka harrastavat laskettelua, hevosia, matkustelua, golfia, purjehdusta ja viininmaistelua.
t. ikisinkku M32
Eiköhän ilmaisu "miehet luulevat, että olen tarunhohtoinen keijukainen" riittänyt tämänkin mysteerin ratkomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella "yrittää yli tasonsa"? Eikö 100 %:n osumatarkkuus kerro juuri siitä, että on osattu valita oikein? En nyt ihan ymmärrä.
Ei. Jos niistä mätsätyistä ei yksikään osoita mitään kiinnostusta oikeasti, niin ne on turhia mätsejä.
Ei matchien määrä kerro mitään tykkäysten määrästä. Tykkäyksiä voi olla vaikka tuhansia ja silti matcheja nolla, jos itse ei tykkää yhtään kenestäkään.
Ap