Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Kärsin peräsuolen laskeumasta.
Eikö sulla ole muuta touhua, kun roikkua vauva-palstalla hakemassa
huomiota, kuin pikkulapsi ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallinen suomalainen mies joka ei poikkea millään tapaa mistää. Olen liian tylsä naisille joten en kelpaa naisille. Naisille kelpaa mies joka on pitkä,komea,hyvätuloinen ja status kunnossa työelämässä.
Valitsin miehen, joka oli pitkäaikaistyötön. Hän oli kyllä hauskannäköinen, hienotunteinen, avoin, joka tavalla miellyttävä ja maailmasta kiinnostunut. Olen edelleen yhdessä hänen kanssaan. Miesten tulot eivät ole koskaan yhtään kiinnostaneet minua.
22cm penis todennäköisesti ainakin hiukan suuresta massasta poikkeava piirre.
Stereotyyppinen mies/nainen on olemassa vain tilastoissa. Ihmisillä on ihan kummallisia ajatuksia siitä millainen "pitäisi" olla ja että itse on erityinen ja muut tavallisia, niitä "stereotyyppisiä".
Minulla on loogiset miesaivot, mutta en silti pidä kilpailemisesta tai urheilun katsomisesta. Enkä keräile astiastoja tai sohvatyynyjä vaikka sisustan mielelläni.
En loukkaannu herkästi enkä tee kärpäsestä härkästä. Muuten oon monessa tyypillinen nainen.
Olen siis keski-ikäinen mies. Tykkään sisustuksesta ja olen kiinnostunut siitä miltä kotimme näyttää. Liikutun myös helposti kaikenlaisesta "söpöstä" kuten koiranpennusta, vauvoista ja vastaavista. Traagisen elokuvan lopussa tai koulun juhlassa saatan pyyhkiä silmiä. Lätkä ja muut "äijälajit" eivät kiinnosta ollenkaan kuten ei kalastus tai metsästyskään. Lasten kanssa olen mielellään ja olen osallistunut aktiivisesti ja lapsiemme hoitoon ihan synnytyslaitokselta alkaen. Siivoan oma-aloitteisesti ja osaan pyykätä vaatteeni.
Olen kuitenkin samaan aikaan käsistäni kätevä, olen rakentanut perheelle kesämökin omin käsin ja olen kiinnostunut autoista, työkaluista, elektroniikasta ja vastaavista. Olen myös maanpuolustushenkinen ja käynyt RUK:in. Pystyn toimimaan jämäkästi ja aikailematta kovissa paikoissa enkä epäröi ottaa johtoroolia.
Joten sellainen erikoinen yhdistelmä.
no en mitenkään, olen niin tavallinen kuin vain voi olla. Ja ihan tyytyväinen.
En ymmärrä yhtään käsilaukkujen päälle ja minusta kalliit merkkilaukut on suurin osa todella rumia. Vaikka olisin miljonääri, niin en ostaisi yhtään merkkilaukkua itselleni.
Nussin vain miehiä, enkä muutenkaan ole elämässäni missään tekemisissä naisten kanssa. Olen oikeastaan sukupuoliselta suuntautumiseltani hetero, mutta vihaan naisia niin sydämeni pohjasta, etten halua edes seksiä heidän kanssaan. Olen siis keski-ikäinen sinkkumies.
En meikkaa yhtään (en omista meikkivoiteita tai puuteria saati luomivärejä tai ripsareita tai kynsilakkaa tai jne) Minulla on tatuointeja. En välitä siivoamisesta tai sisustamisesta.
Olen 43v mies ja etsin pääasiallisesti tyttöystävää joka on 19-24v iältään.
Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Lääkkeitä eri merkkisiä 10. Kahta eriä unilääkettä. N65v.
Jos ajatellaan stereotyyppisenä miehenä äijäilevää, öyhöttävää, kilpailuhenkistä miestä, niin poikkean siitä siltä osin että en ole kiinnostunut urheilusta, en pyri pätemään äijäporukassa, en kuluta rahaa autoihin tai muihin vempeleisiin juuri sen enempää kuin on pakko. En käy baareissa enkä pane (tai yritä panna) vieraita naisia.
Stereotypioita on miehistä paljon enkä juuri ajattele maailmaa niiden kautta. Sitten taas vastaan sellaista stereotypiaa joka tekee kaikenlaista remonttia kotona ja auton kimpussa (jälkimmäisessä silloin kun on pakko), polttopuuhommia, saunon joskus, tykkään oluesta, olen insinööri, hassuttelen paljon lasten kanssa (tunnen laajan valikoiman iskävitsejä), pyrin olemaan looginen ja analyyttinen.
En omista mekkoja. Vihaan kaikkia hameita.
En kilpaile, töissä, vapaa-ajalla. Paitsi jos kyseessä on oikeasti kisat, juoksukisat mitkä vaan kisat. En tule kateelliseksi kaikesta mahdollisimman pienistäkin asioista, mitä ei voisi tulla edes mieleen mistä kaikesta nainen voi naiselle olla kateellinen :D. Olen erityisen rentoasenteinen naiseksi :).
Ei kiinnosta kilpaileminen, autot, mökkireissut tai ryyppääminen.