Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
621/657 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häitä nolona teatterina. Pidän kouluja nolona teatterina. Pidän työpaikkoja nolona teatterina. Pidän uskontoja... Hmm.. kun tarkemmin ajattelee, pidän lähes kaikkea nolona teatterina. N

Kuulostaa mt-ongelmalta: elämä tuntuu vieraalta ja feikiltä. Se liittyy tiettyihin muutostiloihin.

Vierailija
622/657 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/657 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ihmettä on teinikirjallisuus? Ihmettelee äidinkielen opettaja. Herman Hessen Damian? Sitä me luettiin teineinä 70-luvulla muun muassa.

&nbs

Viisikko! Jules Verne! 

Vierailija
624/657 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin taidan erota massasta. Säästän kaikessa, vedestä, sähköstä ja vaatteiden ostossa. Ruokaakin ostelen järkevästi ja pyrin terveellisesti syömään. En osta muutenkaan mitään mitä en tarvitse, en tosin huoli edes ilmaiseksi jos joku tarjoa vaikka jotain roinaa, millä ei ole mulle käyttöä. Keittiöstä löytyy ruoan valmistukseen ja syömistä varten juuri se mitä tarvitsen, ei mitään ylimääräistä. Kaikki kaapit on vain puoliksi täysiä, eli parit ylimmäiset hyllyt on vaan tyhjiä. Minimalisti isolla Ämmällä ja koti aina siisti ja puhtoinen. Tykkään, todellakin tykkään. Kun "pihisti" elelee arkea jää matkusteluun, joka rakkain harrastukseni, varaa useamman kerran vuodessa. Silloin annan palaa. Toki pidän mukavan summan pankissa säästössä, jotta turva on olemassa jos siihen tarvetta tulee.

Vierailija
625/657 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ihmettä on teinikirjallisuus? Ihmettelee äidinkielen opettaja. Herman Hessen Damian? Sitä me luettiin teineinä 70-luvulla muun muassa.

&nbs

Viisikko! Jules Verne! 

Kiitos vastauksesta! :) Itse pidän niitä nuortenkirjallisuutena, koska ainakin Viisikkoja luetaan jo alle 13-vuotiaina, josta teini-ikä alkaa. Verne taitaa raskaampana olla enemmän teini-ikäisten lukemista.

Vierailija
626/657 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiahan on, että mies on nopea ja käytännöllinen ja nainen käyttää tuhottomasti aikaa kaunistautumiseen, kun ollaan lähdössä jonnekin. Meillä taas asia on niin, että minä olen valmis lähtemään ulos sellaisena kuin olen ja haluan käyttää mukavia kenkiä, joilla pystyy kävelemään. Mieheni taas arvostaa naiskauneutta ja haluaa nähdä minut korkokengissä. Annan mieheni stailata minut, jos menemme yhdessä ulos, ja siihen voi mennä useampi tunti. Minä olen se meistä, joka turhautuu, jos mieheni ei osaa päättää millaisen asun hän pukisi minulle.

Vierailija
627/657 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kiinnostunut taloudesta. Työurani alussa aloitin sijoittamisen. Työskentelen sosiaalialalla, jossa kollegoissa paljon sosialisteja. Olen vaurastunut, mutta pienipalkkaisella naisvaltaisella alalla vaikenen yksityiselämästäni. Jotenkin nolottaa olla varakas, vaikka on samassa veneessä. Kahvipöydässä kollegat kertovat usein avoimesti ratkaisuistaan. Miten onnistuivat saamaan omasta mielestään pienikorkoisen asuntolainan ja hyvän korkokaton. Mielessäni olen pohtinut, että aika vähäisillä tiedoilla omaa talouttaan hoitavat. Itse maksoin asuntolainani mahdollisimman nopeasti pois. Halusin päästä sijoittamaan suuremman osuuden palkkatuloistani. En haluaisi kuitenkaan tehdä työkseni vain sijoittamista. Pelkästään rahan ajatteleminen olisi minusta henkisesti köyhää. Arvostan työssäni sitä, että saan työni kautta olla tekemässä hyvää. Palkkani verran maksan sijoitustuotoistani veroa. Voisin lopettaa halutessani työni, mutta miellän sen enemmän harrastuksena.  

Vierailija
628/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitoutumiskammoni, seksihaluni ja aggressioni ovat sitä luokkaa että ei kuulemma usein tule vastaan. En myöskään kovista haluista huolimatta ole mikään kaikkien miesten mieleen oleva sensuelli seksileidi, olen sen harrastuksen parissa ihan oma nautinto edellä, jos mies ei miellytä tai vaatii jotain prnotemppuja että edes ottaa eteen niin NEXT. Yleisin miesten heivaussyy on kyllä että haluavat suhteen tai jopa naimisiin. 

Olen kolmikymppinen nainen. Lapsia ei ole eikä tule, hoivavietti puuttuu mutta en mikään lapsivihamielinen tai huolimaton ole eli jos lapsen nakkaa vastuulleni niin osaan pitää sen hengissä ja puhtaana oli se sitten vauva tai koululainen. Kampaajalla käyn joskus vähän lyhentämässä pitkiä hiuksia, meikkejä en omista enkä mitään muotia. Kenkiä on kolmet; kumisaappaat, vaelluskengät, siistit tennarit että on puhtaat ihmisten ilmoille. 

En kyllä koe olevani maskuliininen yleisesti. Enkä ulkonäö

Vierailija
629/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mä melkein karkasin ikkunasta ulos kun silloinen poikaystävä toi lahjaksi pienen korurasian. Ei onneksi ollut kihlasormus vaan pieni sydän

Vierailija
630/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korosta sukupuoltani, en halua miesten huomiota, pukeudun sivistyneesti eli en paljastele,  tykkään autolla ajamisesta, en voi sietää shoppailua enkä esitä, vaan olen oma itseni kaikkialla.

Vierailija
631/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kenkäjuttu ei ihan auennut. Siis oletko nainen vai mies? Kolmet kengät on kyllä todella vähän. Minulla on sandaalit, työkengät, juhlakengät, kumisaappaat, kahdet kävelykengät, juoksulenkkarit, sisäpelikengät, kahdet talvikengät, toms-kesäkengät ja varvastossut. Miehellä on tietysti enemmän kenkiä, lenkkareita, kun hän urheileekin paljon enemmän.

Vierailija
632/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan Gang stalkingin kohde vuosikymmeniä. Todella intensiivisesti. 

Oletko sä?

I dont think so! 

Vierailija
633/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kenkäjuttu ei ihan auennut. Siis oletko nainen vai mies? Kolmet kengät on kyllä todella vähän. Minulla on sandaalit, työkengät, juhlakengät, kumisaappaat, kahdet kävelykengät, juoksulenkkarit, sisäpelikengät, kahdet talvikengät, toms-kesäkengät ja varvastossut.

Miehellä on tietysti enemmän kenkiä, lenkkareita, kun hän urheileekin paljon enemmän.

KYSYTTIIN SINUSTA.

Miksi vastaat miehestä.

Miksi et vastaa vaikka serkustasi. Entä veljestäsi. Naapurista.

Lasket ihmisten kenkiä ja kirjoitat pieneen vahakantiseen ruutuvihkoon tuloksia.

Vierailija
634/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitkä, urheilullinen, määrätietoinen, johtavassa asemassa oleva mies. Innokas maanpuolustuksen harrastaja. Varmaan semmoinen monella tapaa suht miehekäs tyyppi.

Samalla olen herkkä, luova, taiteellinen, ja minulle on luontevaa ajatella intuitiivisesti. En salaa näitä piirteitäni, niistä tulee kiva kontrasti :D 

Vierailija
635/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista on kun on tylsää. Kaipaan harvoin sosiaalisia tapahtumia.

Vierailija
636/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka ei pystyisi koskaan rakentamaan omakotitaloa, kun en osaa rakentaa edes linnunpönttöä.

Minulla ei ole minkäänlaista teknistä osaamista eikä ymmärrystä eikä kiinnostusta tekniikkaan.

Autot eivät merkitse minulle mitään paitsi ihan vain kulkulaitteina A:sta B:hen. 

Käsivarteni ovat ohuet. Se kieltämättä vähän nolottaa. 

Vierailija
637/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ryyppääminen ja pettäminen.

Siis olet mies?

Vierailija
638/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheenäiti ja huumorini on tasoa kak ka ja prööt. Tykkään tro l l a illa netissä.

Vierailija
639/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän häitä nolona teatterina. Pidän kouluja nolona teatterina. Pidän työpaikkoja nolona teatterina. Pidän uskontoja... Hmm.. kun tarkemmin ajattelee, pidän lähes kaikkea nolona teatterina. N

Kuulostaa mt-ongelmalta: elämä tuntuu vieraalta ja feikiltä. Se liittyy tiettyihin muutostiloihin.

Tuosta tuli mieleen etten voi sietää mitään tanssiaisia kuten Vanhojen tanssit tms. johon pitää laittaa hieno mekko ja meikit. Hyh. N39

Vierailija
640/657 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pesänrakennusviettiä eikä juurikaan hoivaviettiä. Rakastava henkilö kuitenkin olen parisuhteessa. Mutta elän "irrallaan", asun matkailuautossa ja teen töitä tiloilla ja puutarhoissa yms. eli ei ole normaalia kotia. N54