Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
61/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu pääkaupunkiseudulla asuva nainen ja äänestän Perussuomalaisia, koska en pidä ma muista.

Vierailija
62/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan paljon tietokonepelejä, omaan todella korkean libidon, en halua lapsia ja ajattelen keskusteluissa liian usein ratkaisukeskeisesti.

-Nainen

Eli harrastat irtoseksiä. Miten se eroaa muista naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. En halua lapsia ja häät on minusta pelleilyä. En myöskään tykkää yhtään shoppailusta.

Häät on tosiaan pelleilyä, kunnon teatteriesitys joka näytellään yleisölle. Nuorempana ajattelin, että lähdemme kumppanin kanssa kaukomaille ja meidät vihitään rannalla bikineissä. Todistajaksi kelpaa joku rantapummi. No enää en halua edes naimisiin.

Enkö minäkään todellakaan kuluta aikaani ostoshelvetissä. Ostan sen mitä on pakko. Hermo menee jos joutuu kaupoilla liikaa kiertelemään. 

Vierailija
64/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO: ni on kuulemma normaalia parempi, mutta kouluja pelkään. Olen kai muita arempi?

Vtut sinä mikään viisas ole!

Tahdon elää vai kuin ihminen.

Rappiolla sinä olet.

Mutta hyvä on olla. 

Vierailija
65/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean muista sillä tavalla, etten poikkea muista, enkä muista poikkeavia, olen siis siilä tavalla muista poikkeava.

Päätyökseni käyn töissä giljotiinilla ja se on täysin päätöntä hommaa ja töiden jälkeen olen usein itsekkin poikki joten poikkean oluella ja sen seurauksena vaimoni huutaa päättömästi kuin päätön kana, eli on melko vaiti, hyppii huoneesta toiseen, näin niinkuin päällisin puolin hän on kyllä normaali.

Sikäli mikäli nainen nyt ylipäänsä on normaali. Hyvin harvoin saattavat olla kyllä sitäkin, poikkeus vahvistaa säännön, kunhan ei poikkea liian säännöllisesti sillä silloin siitä tulee jo normaalia.

Mietin, että jos Martti Syrjä saisi kenkää eppu normaalista, niin olisiko hän silloin enää yksi normaaleista? Olisiko se normaalien loppu?

Vaikea ajatella kovin selvästi, sillä olen päissäni kuin käki ja mietin samalla kenen pesään voisin munani työntää?

Joku poikkeuksellisen ihana nainen voisi auttaa minua tavoitteissani, sillä olen tavattoman hyvä ja tavoittelemisen arvoinen.

Korvaan kyllä kaiken, maksankin, mutta en korvaa sinun maksaasi, se ei maksa vaivaa, mutta maksan kyllä korvasi, jos se menee lukkoon kun nimesi kiljaisen keskeltä kaipuun hiljaisen...

Vierailija
66/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO: ni on kuulemma normaalia parempi, mutta kouluja pelkään. Olen kai muita arempi?

Huligaanit huutaa ja rakkarit räyhää

Vierailija
67/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina aamulla paskalla

Vierailija
68/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan paljon tietokonepelejä, omaan todella korkean libidon, en halua lapsia ja ajattelen keskusteluissa liian usein ratkaisukeskeisesti.

-Nainen

Itseasiassa en ole koskaan harrastanut seksiä parisuhteen ulkopuolella, ja sanoisin että sen suhteen olen hyvin tavallinen nainen :D

Vierailija
69/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Minulla ei ole yhtään läheistä ystävää, muutama etäisempi tuttava, joita näen ehkä kerran vuodessa. Suurimman osan ajasta en edes ajattele asiaa. En minäkään ole millään tavalla kiinnostunut häistä tai tosi-tv:stä, mutta luulin sen olevan tosi yleistä. Olen ihan surkea kodinhoidossa ja sellaisessa arjen projektipäällikön hommassa, jossa moni nainen on todella hyvä. En myöskään postaa mitään henkilökohtaisille sometileille, en kommentoi enkä seuraa ketään. Joskus etsin harrastukseen liittyvää sisältöä, muuten minulla ei olisi mitään profiilia. 

Vierailija
70/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rappiolla sinä olet.

Mutta hyvä on olla. 

Antaudu suosiolla. 

Vierailija
71/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean siten etten yliarvioi omaa tasoani. Olen lihava ja melko ruma, tasoiseni miehet on rumia ja köyhiä. Mittani on 164cm ja painoa 87kg.

N24

Vierailija
72/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen sinkkunainen, mutta harrastan eri asioita kuin useimmat ikäiseni.

Vierailija
73/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nainen

Ei hän harrasta irtoseksiä sillä hän on varattu,enkä pidä lainkaan ,että käytät naisestani tuollaista kieltä.

- Naisensa Mies

Vierailija
74/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, taidan poiketa stereotyyppisestä miehestä sillä, että tykkään leipoa ja viedä leivoksia joskus töihinkin kahvipöytään.

Tää on hyvä, mielekästä tekemistä ja samalla ilahduttaa muita.

Vierailija
75/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen metallia, käyn keikoilla ja festareilla reippaasti yli viisikymppisenä eikä tippaakaan kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta

Eroatko tällä stereotyyppisestä miehestä vai stereotyyppisestä naisesta? Miten he mielestäsi toimivat? 

Vierailija
76/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da mihi crustula

Vierailija
77/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ekana tulee mieleen se etten ajele karvoja enkä käytä korkokenkiä? Kun kerta puhuttiin stereotyyppisestä naisesta. Olen kuitenkin feminiinisen näköinen muuten. En kuitenkaan meikkaa paljoa silloin kun meikkaan, ja joskus en ollenkaan.

Vierailija
78/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pysty katsomaan romanttisia komedioita tai Disney-animaatioita haukottelematta. Välillä tuntuu että suurin osa naisista ei juuri muita elokuvia katsokaan 

Vierailija
79/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä

Käytän boksereita

Mekot, hameet ja korkkarit eivät kuulu vaatekaappiini

En halua lapsia enkä naimisiin

Vihaan ruoanlaittoa ja leipomista

En osaa sisustaa

Sen sijaan meikkaan toisinaan hillitysti, tykkään siivoamisesta, minulla on pitkät hiukset ja pidän kauniista asioista (myös naisista).

Vierailija
80/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdistä seksiä ensisijaisesti rakkauteen tai tarvitse siihen sitoutumista. Vaikka se niin toki kaikkein parasta onkin. Tämän tosin olen oppinut epänaiselliseksi vasta palstalta eli aika yleistä lienee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi