Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
41/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä.

Vierailija
42/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka käyttää joskus naisen vaatteita, meikkaa jonkin verran ja saattaa käyttää naisen hajuvettä. Olen melko "naismainen" mies. Jo joskus lapsena leikin mieluummin esimerkiksi nukeilla ja tyttöjen kanssa kuin vaikka autoilla ja poikien kanssa, vaikka sitä pidettiin silloin 1980-luvulla omituisena. Ilmeisesti ajateltiin, että minusta tulee homo. No, minä satun olemaan homo, mutta ei minusta jotenkin mystisesti "tullut" homoa esim. murrosiässä tai aikuisena, vaan olin sitä jo lapsena. Se on minun seksuaalinen suuntautuminen, joka on ollut osa minua jo lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän häitä nolona teatterina. Pidän kouluja nolona teatterina. Pidän työpaikkoja nolona teatterina. Pidän uskontoja... Hmm.. kun tarkemmin ajattelee, pidän lähes kaikkea nolona teatterina. N

Miten tämä on sidottu sukupuoleesi? Ne ovat vain mielipiteitäsi.

Vierailija
44/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 58, harrastan animea ja cosplayta. 

Vierailija
45/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 58, harrastan animea ja cosplayta. 

Katsotko Shikanoko Nokonoko Koshitantan -animen tällä kaudella?

Vierailija
46/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään yksilönä muuten kuin että ole 38 vuotias mies jolla on 8 vuotias poika ja 24 vuotias vaimo. Yleensä kai tuo ikäero on vähän pienempi?

24-8=?

Vierailija
47/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnassa, sydämen päälle tatuoituna teksti Post mortem.

Viestinä eläville kuolemani jälkeen. vaikka korisen vielä hiljaa ..turhuuksista rakennetut laivat uppoavat satamaan.

Vierailija
48/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän häitä nolona teatterina. Pidän kouluja nolona teatterina. Pidän työpaikkoja nolona teatterina. Pidän uskontoja... Hmm.. kun tarkemmin ajattelee, pidän lähes kaikkea nolona teatterina. N

Miten tämä on sidottu sukupuoleesi? Ne ovat vain mielipiteitäsi.

Oho. Tajusin että stereotyyppinen mies/nainen on sama kuin stereotyyppinen ihminen. Ja näköjään aika moni N pitää häitä pelleilynä, joten se siitä N-stereotypiasta. PS. Pidän tätä keskustelua nolona.

Vierailija
49/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, kaksonen ja vesimies enkä valehtele minkään niistä kohdalla.

N

Vierailija
50/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen kaupunkilainen ja kissaihminen. Harrastan lukemista ja ratkaisen matemaattisia arvoituksia. -M37 

Vierailija
51/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena siten että olen alunperin syntynyt mieheksi

Vierailija
52/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan edes usko tätä, mutta mustalais nainen oli povannut mun äidille, että hän saisi hienon pojan josta varttuisi pitkä, komea ja varakas mies.. ja sellainen musta sitten tulikin.

Vierailija
53/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO: ni on kuulemma normaalia parempi, mutta kouluja pelkään. Olen kai muita arempi?

Vtut sinä mikään viisas ole!

Tahdon elää vai kuin ihminen.

Rappiolla sinä olet.

Vierailija
54/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensinnäkään ymmärrä Ap:n kysymystä siitä miksi pitäisi poiketa stereotyyppisestä miehestä. Miksi? No, elän itse parisuhteessa aasialaisen miehen kanssa, olen asunut kauan kehitysmaissa, minulla on psykososiaalisen alan koulutus ja olen kiinnostunut ikebanasta. Riittääkö..? 

Vierailija
55/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nielaissut kuun..

Vierailija
56/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Olen kyntäjän poika

Vierailija
57/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kun yhdet kengät riittäisi ympäri vuoden. Inhoan kenkiä.

Vierailija
58/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut naimisiin / lapsia/ parisuhdetta, ikää nyt reilu 50v., ja nainen olen, jos sillä on mitään merkitystä. Jo 14-vuotiaana tiesin, etten halua mitään noista, ja mielipide on pitänyt koko elämäni ajan, en ole koskaan tätä katunut. Ja lapsista pidän, samoin seksistä, mutta omaa perhettä en ole koskaan halunnut.

Täällä toinen samanlainen. Olen päälle 40. Ikinä en ole ollut naimisissa ja jo nuoresta tiesin etten halua lapsia. Päätös ei kaduta. Päinvastoin, kun lukee palstalta naisten kokemuksia, tiedän valinneen oikein. Parisuhteissa ja kihloissa olen ollut, mutta kokemuksista viisastuneena olen elellyt jo päälle vuoden sinkkuna. Elämässä on nyt ihana seesteisyys ja rauha. Siisti, kaunis, omanlainen koti ilahduttaa joka päivä. Irtosuhteet ei kiinnosta ja miestä/ parisuhdetta en enää halua. Nautinnollisinta seksi on yksin. Olen saanut miehistä tarpeekseni. 

Vierailija
59/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jahdannut naisia.

En ole kiinnostunut autoista, lätkästä tai hevimusiikista.

Tykkään laittaa ruokaa, kokea taidetta ja lukea kirjoja. Tykkään myös käydä kävelyillä, havainnoida erilaisia poikkeuksellisia asioita ja nauttia maailman kauneudesta. Pohdin myös usein elämää, maailmankaikkeutta ja yleisesti olemassaoloa. Tämä saa minut usein myös tunteelliseksi, surulliseksi ja melankoliseksi.

Vierailija
60/657 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan paljon tietokonepelejä, omaan todella korkean libidon, en halua lapsia ja ajattelen keskusteluissa liian usein ratkaisukeskeisesti.

-Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan