Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Minulla on penis ja silikonirinnat.
Pidän häitä nolona teatterina. Pidän kouluja nolona teatterina. Pidän työpaikkoja nolona teatterina. Pidän uskontoja... Hmm.. kun tarkemmin ajattelee, pidän lähes kaikkea nolona teatterina. N
M
Ei mitään päihteitä
Pianoa soitan erittäin paljon
Ällöän jääkiekkoa ja jalkkista
En omista autoa, kävelen töihin, mutta voisin hakea vaikka tuliterä uuden Lexuksen käteisellä.
Kuuntelen metallia, käyn keikoilla ja festareilla reippaasti yli viisikymppisenä eikä tippaakaan kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta
Olen nainen ja tykkään ötököistä, matelijoista ja dinosauruksista. Vihaan romanttisia komedioita mutta rakastan toimintaelokuvia ja juon mieluummin kaljaa kuin siideriä tai viiniä. Muuten olen kyllä aika "tavallinen" nainen ja tykkään myös hömpästä, laittautumisesta jne. En korosta yleensä keskusteluissa edellä mainittuja asioita, koska en koe olevani kuitenkaan mikään erikoisuus enkä pick me girl.
Olen mies ja minua ei kiinnosta lainkaan seksi. Olen käytännössä täysin aseksuaalinen, paitsi että noin 2-3 kertaa kuukaudessa olen kiihottunut ja itsetyydytän. Mutta silloinkaan en ajattelee ketään ihmistä seksuaalisessa mielessä.
Mielestäni häät ovat pelkkää rahanmenoa ja pelleilyä sekä epävarmojen ihmisten tapa tuoda itseään esille ja hyväksytyksi. Jos mies kosisi minua hän ei tuntisi minua.
Minulla on rakkaana ystävänä 19v poika, vaikka itse olen 53v. Olen varmaan siis lapsellinen.
Melkein kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Olen se kuuluisa outlier tilastollisessa analyysissä.
Luen lähinnä dekkareita ja jännäreitä, en meikkaa ikinä ja harrastan rooli- ja lautapelaamista.
Remontoin ja raksaan. Olen tosi kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja muutenkin sotahistoriasta, Suomen sodista jne.
Olen vapaaehtoisesti sinkku.
Osaan koreaa sujuvasti.
Olin 3 vuotta opiskelijavaihdossa Etelä-Koreassa.
Harrastan Etelä-Koreassa matkustelua vuosittain pari kolme kertaa vuodessa.
Olen keskivertoa lyhyempi.
ÄO on keskivertoa korkeampi.
~Mies26
En ole haaveillut lapsista koskaan, enkä ole niitä myöskään hankkinut.
Pidän tekniikasta ja valitsen tarkkaan, jos joudun hankkimassa esim uudet stereot tai puhelimen.
En mitenkään yksilönä muuten kuin että ole 38 vuotias mies jolla on 8 vuotias poika ja 24 vuotias vaimo. Yleensä kai tuo ikäero on vähän pienempi?
1.En meikkaa 2. En osta vaatteita kuin viime hädässä (tai vähän sen jälkeen) 3. Vielä on eka parisuhde kokematta (ehkä jääkin kokematta) 4. Tykkään kaikesta luomuilusta, eli EI kaikille tekoripsille, silikoneille, purkkirusketukselle jne. 5. Mulla on sauna jota en oo koskaan vielä käyttänyt 6. Listaa vois jatkaa vaikka kuinka... Ilmankos oon tällainen ikisinkku :D
N32
ÄO: ni on kuulemma normaalia parempi, mutta kouluja pelkään. Olen kai muita arempi?
Siten kai kun haaveilen romanttisesta suhteesta lapsellisen yh naisen kanssa jotta saisin kasvattaa ja huolehtia sekä lapsista, että äidistä..lapsia estäisin laihtumasta, ja äitiä lihoamasta yhtään enempää.
CMX - Pelasta maailma 🎶
Olen putkiaivoinen nainen. En pysty tekemään monta asiaa yhtä aikaa.