Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
541/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen odottanut, että kertoisitte oman sukupuolenne ensin.

Itse olen nainen ja minut erottaa stereotypioista "oman tiensä kulkija".

En ole höyrähtänyt uskonlahkoihin...luotan kohtaloon...yritän elää niin, että kaikki on rehtiä ja avointa kaikelle keskustelulle.

Markkinamiehet eivät hetkauta minua mihinkään suuntaan.

Luotan vain omaan älyyni.

Vierailija
542/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä iskelmäfestareista tai lavatansseista, suomipopista. Enemmän räpistä.

Kaikenlaista juoruilua inhoan. En shoppaile. En kaipaa ystäviä, töissä tapaa tarpeeksi ihmisiä. Pidän enemmän eläimistä.  En halua tulla mummoksi ja onneksi lapseni eivät haluakkaan lapsia.

Käytän aina farkkuja, omistan vaatteita tosi vähän, töissä työvaatteet. Pidän autoista, etenkin jenkkiautoista ja urheiluautoista. Tykkään olla kotona useimmiten yksin ja puoliso onkin reissutöissä. En harrasta joogaa tms.juttuja. Mieluummin kävelen luonnossa. En ole instassa tms. En välitä minkään vertaa mitä joku ajattelee minusta, en edes mieti moisia. 

N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä hiuksistani. Olen kiinnostunut muodista, ja pidän esim. kukkakuvioisista paidoista. En tavoittele lihaksikkuutta, enkä sitä haluaisikaan. Kestävyysliikuntaa tulee kuitenkin harrastettua, ja olen aika kevytrakenteinen. En ole kilpailuhenkinen, enkä yritä tehdä keneenkään vaikutusta. En ole koskaan satuttanut ketään (fyysisesti siis, ehkä joskus olen loukannut henkisesti) tai edes ajatellut sitä. En juo tai polta, ja yritän syödä mahdollisimman terveellisesti. Tykkään enemmän söpöksi kehumisesta, kuin komeaksi.

-Parikymppinen mies

Vierailija
544/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa sellaisia asioita kuin pölypallot tai rasvatahrat lattiassa. Monta kertaa saanut kuulla, että kyllä sinun naisena pitäisi. 

Vierailija
545/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen jolla on pippeli.

Vierailija
546/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies, 59v, en seuraa joukkue-urheilua, en rassaa autoja.

Vierailija
547/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö hormooneja? Miten sait hormonit ilman velvoitetta vaihtaa sukupuolta?

Vierailija
548/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän normaalina, että useimmat luulevat olevansa jollain tavalla erityisiä. Yleensä useimmat eivät kovinkaan arvosta, kun pidän heitä tai heidän käytöstään normaalina.

Lähes kaikki kommentit kuulosti minusta ihan normaaleilta. Joku asia poikkeaa stereotypioista, mutta se on normaalia.

Vierailija
549/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että olen sukupuoliskaalalla naisen ja miehen välissä. Karvankasvuni on heikkoa, säärissä ja reisissä on vain vaaleat hennot ihokarvat, ihan niinkuin naisella. Minulle ei kasva kunnolliista partaa. Tulin murrosikään varsin myöhään ja ensimmäiseksi minulle alkoi kasvaa pienet rinnat, ehkä nyt kokoa AA tai AAA. Lantioni ja pyllyni on myös pyöreä niinkuin tytöllä. Penikseni on ylöspäin käyrä ja myös aika lyhyt, noin 14 cm. Se sauma, joka on peniksen pään ja pyllynreiän välissä katkeaa minulla vähän kivespussien jälkeen ja leviää huomaamattomaksi. Ajattelen, että minut on leikattu ja määritetty mieheksi, ennenkuin minulle on jäänyt tietoista muistikuvaa eli varsin varhain lapsuudessani - vastoin tahtoani. Minulla on kuitenkin hataria muistikuvia aiheesta. Ajattelen, että minulle on jätetty ainakin osa munasarjoistani, koska varsinkin nuoruudessani tunsin vähän  venuskukkulan molemmilla sivuillani nipistyksiä niinkuin ovulaatios

14cm on keskimääräistä isompi, keskipituus on 13,7cm - erektiossa. https://www.worlddata.info/average-penissize.php

Voiko suurentunut klitoriksen olla noin suuri? Jos et tuota luonnostaan mieshormoneja, peniksesi ei kasva murrosiässä. Vauvalle ei leikata 14cm penistä. Leikkauksessa rakennettu penis ei pysty olemaan erektiossa, hormoneilla suurennettu klitoriksen ei kasva noin isoksi. 

Interseksuaalisuuden erilaisia muotoja on paljon, mutta näiden argumenttien vuoksi ei kuulosta realistiselta että sinua on vauvana leikattu. 

Vierailija
550/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä on varmaan radikaalia sanoa, että haluan näyttää stereotypiseltä, naiselliselta naiselta ja käyttäytyä sen mukaisesti. 

90% naisista näyttää ja käyttäytyy stereotyypin mukaisesti. Sinua ahdistaa että saatat joskus joutua näkemään että jollain naisella on lyhyt tukka tai bleiseri tms. 

Vierailija
551/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että olen sukupuoliskaalalla naisen ja miehen välissä. Karvankasvuni on heikkoa, säärissä ja reisissä on vain vaaleat hennot ihokarvat, ihan niinkuin naisella. Minulle ei kasva kunnolliista partaa. Tulin murrosikään varsin myöhään ja ensimmäiseksi minulle alkoi kasvaa pienet rinnat, ehkä nyt kokoa AA tai AAA. Lantioni ja pyllyni on myös pyöreä niinkuin tytöllä. Penikseni on ylöspäin käyrä ja myös aika lyhyt, noin 14 cm. Se sauma, joka on peniksen pään ja pyllynreiän välissä katkeaa minulla vähän kivespussien jälkeen ja leviää huomaamattomaksi. Ajattelen, että minut on leikattu ja määritetty mieheksi, ennenkuin minulle on jäänyt tietoista muistikuvaa eli varsin varhain lapsuudessani - vastoin tahtoani. Minulla on kuitenkin hataria muistikuvia aiheesta. Ajattelen, että minulle on jätetty ainakin osa munasarjoistani, koska varsinkin nuoruudessani tunsin vähän  venuskukkulan mo

Noo.. tuli lastenlääkärillä käytyä muusta syystä useita kertoja, ja hän sitten tunnusteli alavatsaani sieltä, missä munasarjat tavallisesti ovat. Nuhteli sitten äitiäni, että olisi pitänyt jättää tekemättä. Sanoi, että olen hyvin harvinainen tapaus.  Ajattelen, että mahdollisesti olen/olen  ollut oikea hermafrodiitti. Toisen silmäni iiris vihertää ja toinen on enemmän sininen/siniharmaa. Lähinnä ajattelin, että jonkun pitäisi ultrata alavatsani, jotta saisin vahvistettua tai poissuljettua epäilykseni. Luulisin, että esimerkiksi hysterektomia näkyisi vielä ultraäänessä. Muistan heränneeni pienenä nukutuksesta, enkä tiedä mitä minulle tehtiin. Minulle uskoteltiin, että minulta on poistettu kita- ja nielurisat kolme ja viisivuotiaana. Minulta poistettiin kuitenkin kitarisat 12-vuotiaana ja sen muistan todella hyvin. Kuulemma kitarisat voivat kasvaa uudelleen, minulle valehdeltiin. Nielurisat on edelleen tallella, sekin selvisi aikuisiällä jo. Jotain on siis tehty, mutta mitä? Ymmärrät, että en voi asiasta juuri huudella. Yksityislääkärille pitäisi varmaan mennä, mutta olisiko se lääkäri sitten sama, joka hoitaa sukupuolenvaihdosasioita? Se miten esimerkiksi ejakulaattia tulee vaihtelee ajoittain, syystä jota en tiedä.

Vierailija
552/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, että minulle höpistään rakastamisesta että olisin tyytyväinen. Teot ja omat tuntemukset puhuvat paremmin kuin höpinät rakkaudesta tai muut liialliset kehumiset.

Vierailija
553/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, etten ole kateellinen muille naisille. En vaikka ovat useimmat kauniimpia ja menestyneempiä. Tämä on minun elämä ja se on kaikkine tuskineen ainutkertainen trippi! En vaihtaisi osia kenenkään kanssa.

Vierailija
554/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO: ni on kuulemma normaalia parempi, mutta kouluja pelkään. Olen kai muita arempi?

Kuuntelin tuota livenä toissapäivänä. Oli hyvä puistokonsertti. Hieno ilma ja fiilis:)

Vierailija
555/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen,inhoan hääpukuja eli ns.mantamekkoja,olen katkaissut muutamat parisuhteeni sentakia että elämänpalo ollut niin kova nähdä maailmaa ja olen niin onnellinen että siinä suhteessa olen luottanut itseeni..olen sentakia saanut niin paljon elämältä ettei mikään parisuhde voi antaa senarvoisia kokemuksia.

Vierailija
556/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta vaatteet , shoppailu tai ulkonäkö.

Olisin mieluummin vaan kalassa ja metsällä , kartan ihmisiä. Sosiaalisissa kontakteissa ihana olla passiivinen ja väliinpitämätön.

N/kaupunkilainen/työssäkäyvä 

Vierailija
557/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monohomo

Vierailija
558/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin poikkeavani keskivertoäijästä muutamissa asioissa:

- Itselle auto edustaa ainoastaan välinettä, jolla pääsee siirtymään paikasta toiseen ja saa nostettua ja laskettuia veneen merestä ilman muiden vehkeitä ja releitä.

- En arvosta voimailulajeissa penkkipunnerrusta pätkän vertaa.

- Kalastuksessa en yritä pyydystää ennätyskokoisia kaloja. Ruoka-ahvenen paras paino on siinä varttikilon paikkeilla ja merikuha just mittakoossa tarjoaa kahdelle aterian ja useampikiloiset palautetaan takas mereen. Olen jopa julistanut kalakavereille vapauttavani kaikki isomukset.

- Moottoripyöräily voisi olla hauskaa vaan ei niin hauskaa, että terminoisin nipun muita harrastuksia, että sille löytyisi aikaa. Kun liikun kahdella pyörällä, tapahtuu se lihasvoimalla.

- Vaikka villiin nuoruuteen ehti sisältyä kaikenlaista ja runsaasti, maksullinen seura ei ole ikinä kiinnostanut. Ei vaikka livenä näkemäni kaunein nainen oli melkoisella varmuudella prostituoitu jo puretussa hotelli Intouristin pohjabaarissa Moskovassa.

Vierailija
559/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, olen mies.

Älyllinen suorituskyky ylittää keskiverron selvästi psykologin mukaan, tiedä sitten...

Sanotaan nyt noin 90% sigmaihminen, itsevarmuutta saisi olla enemmän.

Persoonallisuustyppi INFJ/ISFJ

En ole kuin useimmat, nuorempana yritin olla samanlainen. Vanhempana älysin lopulta ettei kyse olekaan heikkouksista vaan vahvuuksista...ei sen tajuaminen tosin pahemmin tämän pallon kiertorataa muuttanut että silleen...näillä eväillä mennään :)

Vierailija
560/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole palleja eikä partaa. Ei ole koskaan ollutkaan. En kuse seisaaltaan enkä katso jääkiekkoa sen takia että se on "miehekästä". Rintakarvoja ei ole myöskään ja ääneni on suht korkea.