Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
521/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä kaikessa, siis mitä teenkin. En ole kyllä ohjannut lentokonetta tai isoa laivaa mutta siis mihin olen tarttunut kiinni. Minulla on monta ammattia ja harjoitan niistä kahta. Olen lastenhoitaja ja suurtalous kokki. Lisäksi olen lähihoitaja ja ampulanssihoitaja. Teen täytekakkuja ja voileipäkakkuja leipomossa osa-aikaisena. Meillä on aikuinen tytär ja heidän poikiakin hoidan usein. Työtönkin olin pari viikkoa mutta en sen jälkeen ole ollut, olin silloin nuori nainen. Mieheni hakee minut välillä töistä, hän varaa usein hotellihuoneen ja tai mökin jotta saa olla kanssani edes yön tai kaksi ettei muut minua tarvitse. Ihana mies, Petri on.

Ampulanssihoitaja? No kyllä ne näyttääkin aina siisteiltä ja puhtaita. Hyvähän se on, että niitä ampulanssejakin joku hoitaa.

Vierailija
522/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä kaikessa, siis mitä teenkin. En ole kyllä ohjannut lentokonetta tai isoa laivaa mutta siis mihin olen tarttunut kiinni. Minulla on monta ammattia ja harjoitan niistä kahta. Olen lastenhoitaja ja suurtalous kokki. Lisäksi olen lähihoitaja ja ampulanssihoitaja. Teen täytekakkuja ja voileipäkakkuja leipomossa osa-aikaisena. Meillä on aikuinen tytär ja heidän poikiakin hoidan usein. Työtönkin olin pari viikkoa mutta en sen jälkeen ole ollut, olin silloin nuori nainen. Mieheni hakee minut välillä töistä, hän varaa usein hotellihuoneen ja tai mökin jotta saa olla kanssani edes yön tai kaksi ettei muut minua tarvitse. Ihana mies, Petri on.

Et sitten ole pitemmälle kouluttautunut, kun hommat näyttävät hoituvan, etenkin suurtalous kokin kuin ampulamssihoitajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut naimisiin / lapsia/ parisuhdetta, ikää nyt reilu 50v., ja nainen olen, jos sillä on mitään merkitystä. Jo 14-vuotiaana tiesin, etten halua mitään noista, ja mielipide on pitänyt koko elämäni ajan, en ole koskaan tätä katunut. Ja lapsista pidän, samoin seksistä, mutta omaa perhettä en ole koskaan halunnut.

Ooot taatusti mun kaksonen.

Vierailija
524/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt kukkien päälle. Siis onhan ne ihan nättejä luonnossa, mutta miksi hankkisin niitä kotiini. Ruukkukasvien hoitaminen harrastuksena on vielä ihan ymmärrettävää, ihmiset kun harrastaa kaikkea muutakin kummallista, esim. värityskirjoja. Mutta leikkokukat, siis mikä niiden idea on? Nehän on kertakäyttöisiä koristeita, pahimmillaan myrkyllisiä. Osa tosi kalliitakin. Onneksi edes maatuvat. 

Mun suvun naiset on kaikki innoissaan kukista, mun kohdalla se geeni on hypännyt yli.

Vierailija
525/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin Karaten 1-vuotiaana, löysin uskon hengelliseen maailmaan 15-vuotiaana ja hakkasin käteni irti lihan himoissa. Nykyään DI joka soittaa musiikkia nuorille, unelmana kohdata saatana silmästä silmään.

N24

Vierailija
526/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa hyvät ihmiset viesteihinne että oletteko mies/nainen/joku muu. Esim. N32, M45, J41.

Tajuais paremmin nää kommentit.

Vierailija
527/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lääkitystä henkisiin ongelmiini enkä käy terapiassa. Koen etteivät he ymmärrä minua. 

Vierailija
528/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe saa itseni hämmentymään, koska... pidän kukista, sisustuksesta, kauniista vaatteista (en niitä mielinmäärin ostele, olen suht pihi), yleinen esteettinen ymmärrykseni on hyvin kehittynyt (tosin olen taiteilija joten saattaa johtua siitä). Haluaisin elää rauhallista koti-äidin elämää jossain maaseudulla. Tykkään laittaa kotia ja siivota, minulle kodin harmonia on tärkeä asia.

Ja silti.. en koe olevani tyypillinen nainen. Saattaa johtua koulukiusaamis-taustasta, mutta koen usein oloni naisten seurassa vaivautuneeksi, en ymmärrä miten päin pitäisi olla, tunnen että usein nämä ns. "tyypilliset" naiset ouoduksuvat minua. Ehkä minulla on jotain neuroepätyypillisiä piirteitä

N36

Vierailija
529/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut omasta ulkonäöstäni. En ajattele että samaa mieltä oleminen on sosiaalisten suhteiden pyhin tavoite. En yritä liikehtiä, ilmeillä, puhua ja nauraa seksikkäästi, hillitysti tai klassisesti, vaan ihan vaan miltä sattuu tuntumaan. Minusta sellainen flirttailu miehille, että yritetään vaikuttaa tyhmältä pikkutytöltä ja kikatella sievästi, on ainoastaan vähä-älyistä, sekä naiset jotka tekevät sitä että miehet jotka vaativat sitä tai kykenevät päätymään suhteeseen vain tällaisen naisen kanssa.

Tästä huolimatta en ole lesbo. Tiedän että en tule koskaan pääsemään parisuhteeseen, mutta yksin oleminen on silti parempi vaihtoehto kuin se että joutuisi olemaan 24/7 ahdistunut, kontrolloitu ja väheksytty.

Vierailija
530/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin Karaten 1-vuotiaana, löysin uskon hengelliseen maailmaan 15-vuotiaana ja hakkasin käteni irti lihan himoissa. Nykyään DI joka soittaa musiikkia nuorille, unelmana kohdata saatana silmästä silmään.

N24

Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.

Jeesus puhui juutalaisille, jotka ymmärsivät, että heidän kulttuurissaan oikea tarkoittaa henkistä, vasen lihallista. Kyse on ajatuksen katkaisemisesta, ei ruumiin silpomisesta. Oikea suunnittelee ja vasen toteuttaa.

Vierailija
531/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla normaalia pienemmät kädet, mutta "miesvarustus" hyvinkin kookas.

Joskus joku kommentoi että miesvarustuksen voi päätellä isoista käsistä, ei pidä paikkaansa.

Vierailija
532/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä on varmaan radikaalia sanoa, että haluan näyttää stereotypiseltä, naiselliselta naiselta ja käyttäytyä sen mukaisesti. 

Vierailija
533/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen + 50v. Poikkean siinä mielessä tyypillisestä naiskuvasta, koska en ole koskaan halunnut lapsia. Tiesin sen jostain syystä jo varmaan joskus 12-13 vuotiaana. Olin jo lapsena ns kovapäinen tyttölapsi (toisin kuin useimmat tytöt), jolla oli varhain omat mielipiteet ja toin ne todellakin julki, oma vakaa tahto ja tempperamentti. Sanoin jo hyvin varhain yläasteiässä jossain keskustelussa jossa puhuttiin perinteisistä perheiden / miesten ja naisten roolimalleista, että "minä en ole syntynyt tänne sitä varten että olisin vain muiden palvelija".  :-) ja tällä on menty.

Eli siis en ole perinteinen nainen joka passaa mielellään muita ja huolehtii ensisijaisesti muista.

Vierailija
534/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua miestä elämääni. Sitä kitinää kotitöiden mahdottomuudesta ja joka ikisestä ostoksesta sain kuunnella riittämiin vuosia sitten päättyneessä parisuhteessa. Monet olettavat minun etsivän itselleni miestä. En jaksa miellyttää miehiä, en todellakaan pukeudu hepeneihin, en ole koskaan halunnut miehiltä vaatteita, hajuvesiä ja koruja. Osaan olla härskimpi suustani kuin monet miehet ja jos minulle riittävästi auotaan päätä, lopputulos on usein se, että isokin mies kirjaimellisesti itkee ja parkuu kun olen niin kauhea. Itsepä aloitti. Juon baarissa monet miehet pöydän alle enkä jaksa laittaa minnekään mitään minimekkoja. Menen baariin ryyppäämään ja siinä se. Minulle saa tarjota drinkin, mutta kiitän kohteliaasti ja palaan omaan pöytääni. Enkä tosiaankaan hinkkaa itseäni miehiä vasten tanssilattialla. En alennu tappelemaan kenenkään kanssa kenestäkään miehestä, jos ukko putoaa kyydistäni niin jatkan matkaa ja jätän

Onko ylipainoa ja lyhyet hiukset? Poltatko tupakkaa? 

Entinen parisuhteesi on ainakin tuonut traumaa jota ehkä haluat käsitellä ammattilaisen kanssa.

Vierailija
535/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ensin, millainen on stereotyyppinen nainen ja mies.

Vierailija
536/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49 ja käytän vapaa-ajallani lähes viikoittain poraa ja rälläkkää.

Vierailija
537/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mono- vai stereotyyppinen kun omistan kaksi hanuria?

Vierailija
538/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stanan kova persunainen. Syön rautaa ja pasgannan kettinkiä. Öisin käyn potkimassa vassarimiehiä munille ja suomenruotsalaisille miehille työnnän rautakankia hanuriin. Kiroilen ihan perkleesti. Kelan tukia huijaan ja käytän, ettäei ..tun ulkkarit pääse osille.

Vierailija
539/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko ensin, millainen on stereotyyppinen nainen ja mies.

Vatsa ja perse roikkuu yhtä alhaalla.

Vierailija
540/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olen sukupuoliskaalalla naisen ja miehen välissä. Karvankasvuni on heikkoa, säärissä ja reisissä on vain vaaleat hennot ihokarvat, ihan niinkuin naisella. Minulle ei kasva kunnolliista partaa. Tulin murrosikään varsin myöhään ja ensimmäiseksi minulle alkoi kasvaa pienet rinnat, ehkä nyt kokoa AA tai AAA. Lantioni ja pyllyni on myös pyöreä niinkuin tytöllä. Penikseni on ylöspäin käyrä ja myös aika lyhyt, noin 14 cm. Se sauma, joka on peniksen pään ja pyllynreiän välissä katkeaa minulla vähän kivespussien jälkeen ja leviää huomaamattomaksi. Ajattelen, että minut on leikattu ja määritetty mieheksi, ennenkuin minulle on jäänyt tietoista muistikuvaa eli varsin varhain lapsuudessani - vastoin tahtoani. Minulla on kuitenkin hataria muistikuvia aiheesta. Ajattelen, että minulle on jätetty ainakin osa munasarjoistani, koska varsinkin nuoruudessani tunsin vähän  venuskukkulan molemmilla sivuillani nipistyksiä niinkuin ovulaatiossa. Tunnen myös sisälläni välillä kramppeja.. Kuka lääkäri osaisi selvittaa asiani?