Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
501/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatöissä olen kovatuloinen johtaja. Kotona taas olen törkeen hyvä ruoanlaitossa, lastenhoidossa, siivouksessa yms. Saan siitä vastapainoa palkkatyölle. Vaimo joskus auttelee näissä kotoaskareissa....mutta oikeesti olen niin ylivoimaisen hyvä kotihommissa etä hyvin harva bainen pystyy samaan....jopa vauvanhoidosta.

Minäkin olen samanlainen huippu mutta ainoa miinus etten pysty miehenä vielä synnyttämään, voi itku

Vierailija
502/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatöissä olen kovatuloinen johtaja. Kotona taas olen törkeen hyvä ruoanlaitossa, lastenhoidossa, siivouksessa yms. Saan siitä vastapainoa palkkatyölle. Vaimo joskus auttelee näissä kotoaskareissa....mutta oikeesti olen niin ylivoimaisen hyvä kotihommissa etä hyvin harva bainen pystyy samaan....jopa vauvanhoidosta.

Meillä minä miehenä ajelen imurilla kovempaa vauhtia kuin vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojeni kasvu loppui samantien kuin oli alkanutkin 12-vuotiaana. Pienet rinnat on vaikuttanut itsetuntooni. Mitä olen kuvitellut saavuttavani sillä kun en ole hankkinut silikoneja? Moni olisi tehnyt sen jo ajat sitten. 

Vierailija
504/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajokorttia, kaveripiiriä eikä naisellista vartaloa, en ole somessa. Inhoan käydä työpaikalla ihmisten ilmoilla. Se on ollut kova koettelemus elämässäni. Työskentelisin mieluiten vain etänä. En tykkää neuloa ja tehdä käsitöitä. Lähinnä vain rasitun matkustelusta, mieluiten olen kotona ja luen kirjaa. En pidä naisten illoista. Jään helposti ulkopuolelle naisten porukoista. En jotenkin ymmärrä niitä sosiaalisia sääntöjä. Olen mieluummin kahden kesken hyvän ystävän kanssa. Ulkoiset asiat eivät tee minuun vaikutusta, tahdon katsoa sisäpuolelle.

Vierailija
505/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen iso mies. Parta, pitkä tukka, bootsit, miehinen ammatti, naisia riittää, jutut on kovat. Alfa isolla A. Mutta.

Tykkään tytöillä. Pukeutua naisten alusasuihin ja vaatteisiin. Tykkään myös että minua nöyryytetään.

Vierailija
506/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojan vartalo, vaikka olen aikuinen nainen. On meitä näköjään moneen junaan.

Vierailija
507/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä olla ahkera ja hyvä nainen. Olen vetelä paska ja luen vaan kirjoja, katson elokuvia ja harrastan kirjoittamista. 

Vierailija
508/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on sellaista aggressiivisuutta, jota ei oikein sallita naisille. Ymmärrän sen, mutta tässä täytyy olla jotakin geneettistä ja biokemiallista. Olen koko elämäni pyrkinyt hillitsemään itseäni. Se on ollut vaikea, mutta täysin välttämätön tie. 

Vierailija
509/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi perusnainen: looginen, vahva, velvollisuuteni hoitava, sitkeä.

Ehkä poikkean siinä, että joskus liikutun todella herkästi.

Oletko ENTJ?

Vierailija
510/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla.

-Mies

Vierailija
511/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itke koskaan. Olen siis nainen.

Vierailija
512/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta sisustus, kattaukset, juhlien järjestelyt eikä reseptien vaihto tai kokkaus. 

Omaan harrastuksen, jota tyypillisimmin harrastavat parikymppiset pojat.

Muutoin olen perinteinen, vaatteet, muoti ja kaikki hiuksiin liittyvä on aina ollut lähellä sydäntä. Olen hiljainen ja en dominoi mielellään.

Vierailija
513/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka ei pidä alkoholista missään muodossa ja nain naisia vain ykköseen, en suuhun enkä kakkoseen. 

Vierailija
514/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pidän feminiinistä miehistä. 

Vierailija
515/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mä. En ole kukaan muu. Siinä mielessä poikkeava.

Vierailija
516/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin stoalainen nainen. Joskus miehetkin ihmettelee. Eli kai olen erilainen sitten.

Vierailija
517/657 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri räväkän naisen, teikäläisiähän on joka paikassa ja etenkin baareissa möykkäämässä. "Koska olen nyt vaan näin temperamenttinen"

Smells like miesvauva! Sellainen misogynistinen jonka mukaan kaikkien naisten pitäisi avata reitensä juuri hänelle! 🤣

Tiedoksi uunituore uutinen: kaikki meidänlaiset naiset eivät raaku baareissa päivät läpeensä, vaan moni meistä on ihan korkeakoulutettu ja tyylikäs n

Olen kyllä ihan nainen, että mönkään meni :) En vaan voi sietää ihmisiä jotka puolustavat huonoa käytöstään tempperamentillaan, "koska nyt vaan oon tällainen etten saa turpaani pidettyä kiinni". Ja nauraa räkätän kovaa tai alan itkemään huomiota tavoitellen. Siinä on tyylikkyys kyllä kaukana.

Katsantokantasi on kovin kapea. Kovaäänisyys ja temperamentti ei tarkoita huonoa käytöstä muita kohtaan. 😊

Vierailija
518/657 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, taidan poiketa stereotyyppisestä miehestä sillä, että tykkään leipoa ja viedä leivoksia joskus töihinkin kahvipöytään.

Ihana!

Vierailija
519/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kaikessa, siis mitä teenkin. En ole kyllä ohjannut lentokonetta tai isoa laivaa mutta siis mihin olen tarttunut kiinni. Minulla on monta ammattia ja harjoitan niistä kahta. Olen lastenhoitaja ja suurtalous kokki. Lisäksi olen lähihoitaja ja ampulanssihoitaja. Teen täytekakkuja ja voileipäkakkuja leipomossa osa-aikaisena. Meillä on aikuinen tytär ja heidän poikiakin hoidan usein. Työtönkin olin pari viikkoa mutta en sen jälkeen ole ollut, olin silloin nuori nainen. Mieheni hakee minut välillä töistä, hän varaa usein hotellihuoneen ja tai mökin jotta saa olla kanssani edes yön tai kaksi ettei muut minua tarvitse. Ihana mies, Petri on.

Vierailija
520/657 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti ja polymaatikko voimakkaan painijan kropassa, päälajini on musiikki. Minulla ei ole ollut opiskeluvapaata päivää kolmeenkymmeneen vuoteen; kirjallista tuotosta on joka päivältä. Ihmiset luulevat, että olen salimake joka ei tiedä mistään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän