Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Palkkatöissä olen kovatuloinen johtaja. Kotona taas olen törkeen hyvä ruoanlaitossa, lastenhoidossa, siivouksessa yms. Saan siitä vastapainoa palkkatyölle. Vaimo joskus auttelee näissä kotoaskareissa....mutta oikeesti olen niin ylivoimaisen hyvä kotihommissa etä hyvin harva bainen pystyy samaan....jopa vauvanhoidosta.
Meillä minä miehenä ajelen imurilla kovempaa vauhtia kuin vaimo.
Rintojeni kasvu loppui samantien kuin oli alkanutkin 12-vuotiaana. Pienet rinnat on vaikuttanut itsetuntooni. Mitä olen kuvitellut saavuttavani sillä kun en ole hankkinut silikoneja? Moni olisi tehnyt sen jo ajat sitten.
Ei ole ajokorttia, kaveripiiriä eikä naisellista vartaloa, en ole somessa. Inhoan käydä työpaikalla ihmisten ilmoilla. Se on ollut kova koettelemus elämässäni. Työskentelisin mieluiten vain etänä. En tykkää neuloa ja tehdä käsitöitä. Lähinnä vain rasitun matkustelusta, mieluiten olen kotona ja luen kirjaa. En pidä naisten illoista. Jään helposti ulkopuolelle naisten porukoista. En jotenkin ymmärrä niitä sosiaalisia sääntöjä. Olen mieluummin kahden kesken hyvän ystävän kanssa. Ulkoiset asiat eivät tee minuun vaikutusta, tahdon katsoa sisäpuolelle.
Miehinen iso mies. Parta, pitkä tukka, bootsit, miehinen ammatti, naisia riittää, jutut on kovat. Alfa isolla A. Mutta.
Tykkään tytöillä. Pukeutua naisten alusasuihin ja vaatteisiin. Tykkään myös että minua nöyryytetään.
Pikkupojan vartalo, vaikka olen aikuinen nainen. On meitä näköjään moneen junaan.
En edes yritä olla ahkera ja hyvä nainen. Olen vetelä paska ja luen vaan kirjoja, katson elokuvia ja harrastan kirjoittamista.
Minussa on sellaista aggressiivisuutta, jota ei oikein sallita naisille. Ymmärrän sen, mutta tässä täytyy olla jotakin geneettistä ja biokemiallista. Olen koko elämäni pyrkinyt hillitsemään itseäni. Se on ollut vaikea, mutta täysin välttämätön tie.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi perusnainen: looginen, vahva, velvollisuuteni hoitava, sitkeä.
Ehkä poikkean siinä, että joskus liikutun todella herkästi.
Oletko ENTJ?
En itke koskaan. Olen siis nainen.
Minua ei kiinnosta sisustus, kattaukset, juhlien järjestelyt eikä reseptien vaihto tai kokkaus.
Omaan harrastuksen, jota tyypillisimmin harrastavat parikymppiset pojat.
Muutoin olen perinteinen, vaatteet, muoti ja kaikki hiuksiin liittyvä on aina ollut lähellä sydäntä. Olen hiljainen ja en dominoi mielellään.
Olen mies, joka ei pidä alkoholista missään muodossa ja nain naisia vain ykköseen, en suuhun enkä kakkoseen.
Olen nainen ja pidän feminiinistä miehistä.
Mä olen mä. En ole kukaan muu. Siinä mielessä poikkeava.
Olen hyvin stoalainen nainen. Joskus miehetkin ihmettelee. Eli kai olen erilainen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri räväkän naisen, teikäläisiähän on joka paikassa ja etenkin baareissa möykkäämässä. "Koska olen nyt vaan näin temperamenttinen"
Smells like miesvauva! Sellainen misogynistinen jonka mukaan kaikkien naisten pitäisi avata reitensä juuri hänelle! 🤣
Tiedoksi uunituore uutinen: kaikki meidänlaiset naiset eivät raaku baareissa päivät läpeensä, vaan moni meistä on ihan korkeakoulutettu ja tyylikäs n
Olen kyllä ihan nainen, että mönkään meni :) En vaan voi sietää ihmisiä jotka puolustavat huonoa käytöstään tempperamentillaan, "koska nyt vaan oon tällainen etten saa turpaani pidettyä kiinni". Ja nauraa räkätän kovaa tai alan itkemään huomiota tavoitellen. Siinä on tyylikkyys kyllä kaukana.
Katsantokantasi on kovin kapea. Kovaäänisyys ja temperamentti ei tarkoita huonoa käytöstä muita kohtaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
No jaa, taidan poiketa stereotyyppisestä miehestä sillä, että tykkään leipoa ja viedä leivoksia joskus töihinkin kahvipöytään.
Ihana!
Olen hyvä kaikessa, siis mitä teenkin. En ole kyllä ohjannut lentokonetta tai isoa laivaa mutta siis mihin olen tarttunut kiinni. Minulla on monta ammattia ja harjoitan niistä kahta. Olen lastenhoitaja ja suurtalous kokki. Lisäksi olen lähihoitaja ja ampulanssihoitaja. Teen täytekakkuja ja voileipäkakkuja leipomossa osa-aikaisena. Meillä on aikuinen tytär ja heidän poikiakin hoidan usein. Työtönkin olin pari viikkoa mutta en sen jälkeen ole ollut, olin silloin nuori nainen. Mieheni hakee minut välillä töistä, hän varaa usein hotellihuoneen ja tai mökin jotta saa olla kanssani edes yön tai kaksi ettei muut minua tarvitse. Ihana mies, Petri on.
Olen absolutisti ja polymaatikko voimakkaan painijan kropassa, päälajini on musiikki. Minulla ei ole ollut opiskeluvapaata päivää kolmeenkymmeneen vuoteen; kirjallista tuotosta on joka päivältä. Ihmiset luulevat, että olen salimake joka ei tiedä mistään mitään.
Minäkin olen samanlainen huippu mutta ainoa miinus etten pysty miehenä vielä synnyttämään, voi itku