Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
481/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kaikki palstalaiset poikkeavat huomattavasti stereotyyppisestä miehestä, kun otetaan huomioon, että tämä on naisten palsta (yhä edelleen.)

Minä poikkean stereotyyppisestä naisesta esimerkiksi siten, että pyrin aina niin luonnolliseen ulkonäköön kuin mahdollista. En ole koskaan ymmärtänyt miksi niin monet haluavat meikeiltä jotain maagisia ominaisuuksia ja feikata esimerkiksi virheettömän ihon tai muuta vastaavaa. Eikö ole aika masentavaa pestä meikit pois ja kohdata totuus?

Itse en ikinä odota meikeiltä mitään ihmeellistä, koska tarkoituksenani ei ole muunnella itseäni. Samasta syystä en ole ikinä värjäyttänyt enkä värjännyt kulmakarvojani/ripsiäni, enkä ikinä käytä mitään pidennyksiä, tuuhennoksia tai feikkiripsiä. En myöskään käytä korkkareita. Ikinä.

Vierailija
482/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tiktokia

Voin hyvin kulkea meikittä ihmisten ilmoilla tai mennä töihin naama luonnontilassa

En jaksa juoruta tai spekuloida toisten ihmisten elämillä 

Olen ratkaisukeskeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla penis haarojen välissä.

Vierailija
484/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisilla on tosi kova tarve kuulua johonkin ryhmään, on pakko olla se oma pikku porukka. Minulla ei tätä tarvetta ole vaan pysyttelen mieluiten ulkopuolella, olen sellainen yksinäinen susi aina kaikkialla. Joku tyttöjen ilta on ajatuksena kauhistus.

Tyttöjen illat on kauheita. "voi miten kivaa meillä onkaan" on vain pintaa ja teeskentelyä. Oikeasti ilta on täynnä ilkeilyä rivien välissä, kateutta, selän takana haukkumista heti kun joku menee vessaan jne. Viihdyn mieluummin miesten kanssa (esim työkavereiden) tai yksinäni. Mikään ei ole niin kammottavaa kuin naisporukka + alkoholia.

Minäkään en tykkää perus pinnallisesta cat fight kulttuurista mutta olisi kiva jos olisi joku kiva porukka hengata nais tai mies mutta oon jo niin eristäytynyt ettei kohdallani omassa elämässä tule toteutumaan 

Vierailija
485/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisilla on tosi kova tarve kuulua johonkin ryhmään, on pakko olla se oma pikku porukka. Minulla ei tätä tarvetta ole vaan pysyttelen mieluiten ulkopuolella, olen sellainen yksinäinen susi aina kaikkialla. Joku tyttöjen ilta on ajatuksena kauhistus.

Tyttöjen illat on kauheita. "voi miten kivaa meillä onkaan" on vain pintaa ja teeskentelyä. Oikeasti ilta on täynnä ilkeilyä rivien välissä, kateutta, selän takana haukkumista heti kun joku menee vessaan jne. Viihdyn mieluummin miesten kanssa (esim työkavereiden) tai yksinäni. Mikään ei ole niin kammottavaa kuin naisporukka + alkoholia.

Minäkään en tykkää perus pinnallisesta cat fight kulttuurista mutta olisi kiva jos olisi joku kiva porukka hengata nais tai mies mutta oon jo niin eristäytynyt ettei kohdallani omassa elämässä tule toteutumaan 

Ja en oo siis sillä tavalla kokonaan eristäytynyt käyn kuitenkin töissä jne ja yksittäisiä kavereita kyllä on 

Vierailija
486/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko feminiininen homo. 

Vierailija
487/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea emännöintiin tai juhlien järjestämiseen liittyvää.

Vierailija
488/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan kaikkea emännöintiin tai juhlien järjestämiseen liittyvää.

Tämä. Lisäksi tuo sana emännöinti aiheuttaa vilunväreitä. 

Vierailija
489/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja vauvat ei kiinnosta. 

Vierailija
490/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, mutta minua ei kiinnosta seksi käytännössä ollenkaan. Ei ole koskaan kiinnostanut. Minua kiinnostaa romanttisessa mielessä miehet ja haaveilen esim. halailusta, lähikkäin olosta, asioiden tekemisestä yhdessä ja keskusteluista toisen miehen kanssa, mutta en mistään seksitouhuista. Ei varsinkaan mistään anaaliseksistä, vaikka se usein liitetäänkin homoihin. Mutta minä olenkin homoromanttinen lähes aseksuaali mies. 

Vierailija
491/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en hakkaa enkä ahdistele naisia. Minun takiani ei naisten tarvitsisi vaihtaa kadulla puolta. Mutta minkäs teet. Minut on tuomittu syntymässä ahdistelevaksi siaksi.

Vierailija
492/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Olen kiltti ja äärimmäisen tunnollinen sekä itsekriittinen. Erityisesti vaimoa pyrin pitämään kuin kukkaa kämmenellä, ja hän sanookin, että on oppinut kanssani liian hyvään.

Pidän kirjoittamisesta, kirjallisuudesta ylipäänsä ja työskentelen myös erittäin naisvaltaisessa työssä.

En osaa nikkaroida, remontoida tai rakentaa oikeastaan yhtään mitään (tapetointi ja maalaus sujuu), ja pelkkä kokeileminenkin ajatuksena ahdistaa. Ja tämä tietysti hävettää minua aika paljon.

Vierailija
493/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, mutta minua ei kiinnosta seksi käytännössä ollenkaan. Ei ole koskaan kiinnostanut. Minua kiinnostaa romanttisessa mielessä miehet ja haaveilen esim. halailusta, lähikkäin olosta, asioiden tekemisestä yhdessä ja keskusteluista toisen miehen kanssa, mutta en mistään seksitouhuista. Ei varsinkaan mistään anaaliseksistä, vaikka se usein liitetäänkin homoihin. Mutta minä olenkin homoromanttinen lähes aseksuaali mies. 

Otatko ahteriin?

Vierailija
494/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin miehekkään  ja väkivaltaisen näköinen mies. Joka nauttii syvällisistä keskusteluista. Kuluttaa aikaansa lukien psykologiaa, puhuu tunteistaan avoimesti ja itkeekin jos siltä tuntuu.

Vierailija
495/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin miehekkään  ja väkivaltaisen näköinen mies. Joka nauttii syvällisistä keskusteluista. Kuluttaa aikaansa lukien psykologiaa, puhuu tunteistaan avoimesti ja itkeekin jos siltä tuntuu.

Ainiin ja tykkään kaikista, ostan niitä usein itsellenikin. Tykkään myös hoitaa puutarhaa.

Vierailija
496/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en hakkaa enkä ahdistele naisia. Minun takiani ei naisten tarvitsisi vaihtaa kadulla puolta. Mutta minkäs teet. Minut on tuomittu syntymässä ahdistelevaksi siaksi.

Sama

Vierailija
497/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla penis haarojen välissä.

Minulla otsassa, olen siis yksisarvinen

Vierailija
498/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisen teinitytön vartalo, vaikka olen liki viisikymppinen. Olen saanut kuulla tästä koko elämäni. Ihmiset ovat kyllä törppöjä kun sanovat tällaisesta ääneen.

Vierailija
499/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehuketju. 

Helppoa varmaan jos nimettömänäkin itsensä todellista paremmaksi valehtelusta saa nostetta.

Vierailija
500/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatöissä olen kovatuloinen johtaja. Kotona taas olen törkeen hyvä ruoanlaitossa, lastenhoidossa, siivouksessa yms. Saan siitä vastapainoa palkkatyölle. Vaimo joskus auttelee näissä kotoaskareissa....mutta oikeesti olen niin ylivoimaisen hyvä kotihommissa etä hyvin harva bainen pystyy samaan....jopa vauvanhoidosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi