Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
461/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tuntenut olevani vähän erikoinen, ainakin Suomessa. Persoonani ja tempperamenttini ovat kuin kotonaan Etelä-Euroopassa, mutta täällä pohjolassa ne herättävät huomiota. Koen olevani tänne liian äänekäs, liian innokas, liian eläytyvä, liian ilmeikäs, liian kiukustuva, liian tunteellinen jne. Perusmuijasta minut erottaa vielä se, että olen ammatiltani kirjailija. 

Kuvailit juuri räväkän naisen, teikäläisiähän on joka paikassa ja etenkin baareissa möykkäämässä. "Koska olen nyt vaan näin temperamenttinen"

Smells like miesvauva! Sellainen misogynistinen jonka mukaan kaikkien naisten pitäisi avata reitensä juuri hänelle! 🤣

Tiedoksi uunituore uutinen: kaikki meidänlaiset naiset eivät raaku baareissa päivät läpeensä, vaan moni meistä on ihan korkeakoulutettu ja tyylikäs nainen, joka tietää mitä sopii sanoa ja milloin ja varsinkin miten muille puhua. Kerropa nyt kuitenkin ensin niitä raakkujia katsellessasi, että onko sinulla muita iskurepliikkejä kuin "Anna p***ua pliiiiisssss"? 😀

Vierailija
462/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajoittain testoilla, identiteettini on minulle vaikea asia. Noin kai. Muutenkin kai minulla on stereotypiasta poikkeavia harrastuksia ja mieltymyksiä vs. yleinen naisoletetun malli mutta niiden listaaminen tuntuisi lähinnä tyhmältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naisellista käsilaukkua. En meikkaa enkä mitenkään pitkän kaavan mukaan föönaa tai laita hiuksia. Tarvittaessa pyöräytän kahdessa sekunnissa nutturan. Musta tuntuu että peruskouluaikana listalle olisi tullut vaikka mitä muutakin, mutta naisen malli on kovasti avartunut sen jälkeen. Ei tarvitse enää tykätä mistään tietynlaisesta musiikista tai harrastuksista tai pukeutua korkkareihin. Samassa tahdissa oma kokemus kuulumisestani naissukupuoleen on vahvistunut. En kyllä lapsenakaan yleensä kokenut olevani poika, mutta ehkä jonkinlainen androgyyni/sukupuoleton fiba oli välillä. Jos sukupuolten moninaisuudesta olisi puhuttu yhtä paljon kuin nykyään ja silti samaan aikaan olisi rummutettu ahdasta, perinteistä naisen ja tytön mallia, olisin varmaan hyvinkin päätynyt identifioitumaan muuksi kuin tytöksi. 

Vierailija
464/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri räväkän naisen, teikäläisiähän on joka paikassa ja etenkin baareissa möykkäämässä. "Koska olen nyt vaan näin temperamenttinen"

Smells like miesvauva! Sellainen misogynistinen jonka mukaan kaikkien naisten pitäisi avata reitensä juuri hänelle! 🤣

Tiedoksi uunituore uutinen: kaikki meidänlaiset naiset eivät raaku baareissa päivät läpeensä, vaan moni meistä on ihan korkeakoulutettu ja tyylikäs n

Olen kyllä ihan nainen, että mönkään meni :) En vaan voi sietää ihmisiä jotka puolustavat huonoa käytöstään tempperamentillaan, "koska nyt vaan oon tällainen etten saa turpaani pidettyä kiinni". Ja nauraa räkätän kovaa tai alan itkemään huomiota tavoitellen. Siinä on tyylikkyys kyllä kaukana.

Vierailija
465/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lapsia. En välitä vaatteista, laukuista, kengistä, meikeistä. Kuljen ikivanhoissa vaatteissa vaikka varaa olisi ostaa uusiakin.

Siivouksen suhteen olen hyvin suurpiirteinen enkä välitä ruuanlaitosta tai leipomisesta.

Vierailija
466/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

Vierailija
467/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saata sietää naisten kälätystä. Olen aina tullut miesten kanssa paremmin toimeen. Olen 45 v 3 lapsen perheenäiti + aviomies.

Vierailija
468/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tuntenut olevani vähän erikoinen, ainakin Suomessa. Persoonani ja tempperamenttini ovat kuin kotonaan Etelä-Euroopassa, mutta täällä pohjolassa ne herättävät huomiota. Koen olevani tänne liian äänekäs, liian innokas, liian eläytyvä, liian ilmeikäs, liian kiukustuva, liian tunteellinen jne. Perusmuijasta minut erottaa vielä se, että olen ammatiltani kirjailija.      Eli olet toella rasittava!!!!

Vierailija
469/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En tykkää juhlista tai minkäänlaisesta biletyksestä

- En arvosta mekkoja, hameita, käsilaukkuja, korkkareita

- Ei uppoa merkkivaatteet ja tuotteet 

- En meikkaa

- En harrasta täyteaineita, silareita, kynsiä, ripsiä, kulmia

- Minulla on matala ääni

- En juoruile

- Pelaan videopelejä

- Ei kiinnosta sisustaminen 

- En halua lapsia

- En halua polttareita enkä "prinsessa-häitä"

- En pidä koruista, sormuksista yms. helyistä

- Kuuntelen papparokkia ja heviä 

Vierailija
470/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piereskelen salaa

Luulet vaan, haju paljastaa aina

Vierailija
471/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sigma.

En juokse muiden arvostuksen perään. 

Ei juuri kiinnosta materia vaan henkiset jutut.

Tykkään keskustella, asiaa enkä rumasti.

Elän tavoillani, enkä vertaile miten muut tekee.

Vierailija
472/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen todella naisvaltaisella alalla. Podin vauvakuumetta ennen kuin vaimoni edes mietti jälkikasvun saamisia.

- Kolmen isä

Vierailija
473/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin peräsuolen laskeumasta.

Ei ole miehillä harvinaista. Paikat löysät peräsuolen ja suoliston alueella. Lantioon saa uppoamaan vaikka miehen käden kyynärpäätä myöden. Katso vaikka itse.

Vierailija
474/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 30-vuotias ja ei ole korkeakoulututkintoa ja asun vuokralla yksin.

Kokopäivätyössä käyn kuitenkin

Vierailija
475/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen metallia, käyn keikoilla ja festareilla reippaasti yli viisikymppisenä eikä tippaakaan kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta

Millä tavalla toi metallin kuuntelu ja keikoilla käynti on poikkeavaa? Tollasia ihmisiä on vaikka kuinka paljon eli rokkarivanhuksia. Toki ymmärrän et pointtihan tuossa on se että haluat kovasti olla erilainen ja tuoda sen painokkaasti esiin. Eli kyse on kapinasta ja huomionhausta. Onhan tuollaisia keskenään samanlaisia vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
476/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereot

Vierailija
477/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin luonnosta ja mökillä olosta. Siis mökillä jossa on sähköä, mutta ei juoksevaa vettä. Odotan innolla, että pian pääsee marjoja poimimaan.

Ajattelen paljon syvällisiä ja pohdin kaikesta syy-seuraussuhteita. En pidä juoruilusta, enkä siihen työpaikalla osallistu.

Eli poikkean ja paljon kaikista tuntemistani naisista.

N25

Odota 10-20 vuotta niin kaikki muut naiset ympärilläsi on just samanlaisia. 

t. keski-ikäinen 

Paitsi tuo juoruilu joka on keski-ikäisten tanakoiden mammojen olympialaji.

Varsinkin hoitoalalla juorukanoja melkein kaikki naiset 

Vierailija
478/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Trumppia. Kuten koko perheeni ja suurin osa suvusta. Hän näytti euroopan ruskeakielisille johtajille kuka on mestari ja päättää asioista. Scholz ja merkel ovat heikkojen johtajien prototyyppejä. Alistuvia myötäilijöitä, joita Trump käyttää kengänkiillottajinaan. Merz on aivan toista maata, melkein mestarin tasoa, mutta vielä apupojan asemassa. 

Vierailija
479/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mitä lupasin ja opiskelin työn ohella uuden ammatin koska ex työkaverit alkoivat pitää AY liikettä vanhanaikaisena ja rupesivat suosimaan kaikille haitallista kevyt yrittäjyys kakkaa.

Vierailija
480/657 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mikä on tänä päivänä stereotyyppinen nainen. En halua lasta enkä parisuhdetta, lasketaanko se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän