Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Olen nainen, muttei kiinnosta yhtään puhua itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut naimisiin / lapsia/ parisuhdetta, ikää nyt reilu 50v., ja nainen olen, jos sillä on mitään merkitystä. Jo 14-vuotiaana tiesin, etten halua mitään noista, ja mielipide on pitänyt koko elämäni ajan, en ole koskaan tätä katunut. Ja lapsista pidän, samoin seksistä, mutta omaa perhettä en ole koskaan halunnut.
Aivan kuin itse olisin kirjoittanut! Doppelgänger täällä.
En ihastu helposti ja sinkkuaikoina olen pelannut miesten tunteilla ja käyttänyt heitä hyväkseni saadakseni seksiä. Ja arvatkaas mitä, miehet ovat aina olleet aivan hulluna muhun. Joten turha täällä selittää miten naiset ovat jännämiesten perään, ihan sama juttu miehillä.
En juoruile enkä puhu selän takana. Olen siinä ehdoton.
Olen yli nelikymppinen nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä, seurustellut tai käynyt kunnolla treffeillä. Eikä taida tilanne muuttua.
En käytä alkoholia, en omista autoa, en tupakoi, en kalasta, en metsästä, en sienestä, en marjasta, en käy tansseissa, en ole koskaan harrastanut seksiä. M64v.
Hoidan suurimman osan lasten asioista ja kotitöistä. Ollaan kumpikin työelämässä, mutta vaimo opiskelee lisäksi.
M35
Olen nainen 57-vuotias ja inhoan vaatteiden ostamista, shoppailua ylipäätään. Inhoan syvästi iskelmiä, kuuntelen mieluummin räppiä, teknoa tms. En pidä juoruilusta. Väkijoukkoja kammoksun. Minulla ei ole ystäviä, enkä halua, saan töissä tarpeekseni ihmisistä. En halua olla rikas/varakas, kunhan toimeen tulee niin se riittää. En välitä minkään vertaa mitä muut ajattelevat minusta.
Inhoan meikkaamista yli kaiken.
En ole yhtään romanttinen. En siis tipan tippaa. En halua lahjoja, kynttiläillallisia, yhtään mitään ällöä kiitos. Onneksi mies on samanlainen.
En hampaat irvessä etsi pakkopuolisoa vaan sitten moittiakseni häntä ja samalla kaikkia muita vastakkaisen sukupuolen edustajia kylillä ja työpaikalla.
Tämä pätee sekä miehiin että naisiin.
Olen läpeensä maanantai-ihminen. Ja vahvasti tuntuu siltä, että myös maanantaikappale.
Stereotyyppisestä miehestä poikkean siten että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä, seurustellut tai käynyt kunnolla treffeillä. Eikä taida tilanne muuttua.
Et ole yksin, täällä toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen läpeensä maanantai-ihminen. Ja vahvasti tuntuu siltä, että myös maanantaikappale.
Äläs nyt. Kaikista löytyy jotain hyvää. Myös sinusta.
Vaikka minä olen nainen, niin minulla on pippeli ja minulla ei ole tissejä.
Minulla vähän outo ammatti, herättää ihmetystä. Ihmiset on aika laumasieluja.
Not Like The Other Girls ja Not Like The Other Boys = epätoivoinen Pick Me, Pick Me, Pick Me -tyrkky.