Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
201/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 26cm pitkä ja ison kurkun paksuinen kalu. Olen koukussa naimiseen ja haluan panna kaikkia kauniita naisia ja en mieti mitään muuta. Olen töissä pörssialalla ja tienaan hirveästi. Minulla on omistusasunto ja kallis auto joista pidän myös, mutta kaikki valveilla olo aika, myös töissä menee panemisen suunnitteluun ja miettimiseen.

Vierailija
202/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisilla on tosi kova tarve kuulua johonkin ryhmään, on pakko olla se oma pikku porukka. Minulla ei tätä tarvetta ole vaan pysyttelen mieluiten ulkopuolella, olen sellainen yksinäinen susi aina kaikkialla. Joku tyttöjen ilta on ajatuksena kauhistus.

Tyttöjen illat on kauheita. "voi miten kivaa meillä onkaan" on vain pintaa ja teeskentelyä. Oikeasti ilta on täynnä ilkeilyä rivien välissä, kateutta, selän takana haukkumista heti kun joku menee vessaan jne. Viihdyn mieluummin miesten kanssa (esim työkavereiden) tai yksinäni. Mikään ei ole niin kammottavaa kuin naisporukka + alkoholia.

Ilmeisesti itse poikkean stereotyyppisestä naisesta sillä, että meidän tyttöjen illat ei ole ollenkaan tommosia. Meillä on oikeasti hauskaa, ei ilkeillä, eikä puhuta selän takana toisista.

Niin meilläkin. Me kyllä kokoonnutaankin vain ystävien kanssa, eikä kutsuta isoa porukkaa jotain hyvänpäiväntuttuja.

Tuo ilkeily ja selän takana puhuminen vaikuttaa myös aika typerältä sterotypialta. Kai sellaisiakin naisporukoita voi olla olemassa, mutta vaikea uskoa että kovin suuri osa jaksaisi viettää aikaansa tuollaisessa ilmapiirissä vapaaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi ja tykkään rahasta ja itselläni ei mitään sitä vastaan, että mies maksaa. 

Mielestäni miehet ovat edelleen fyysisesti voimakkaampi sukupuoli ja näin kuuluukin olla. Toki sitä ei saa käyttää mieskään törkeästi hyväksi. 

Tuntuu, että nainen ei joudenkin mielestä ole itsenäinen nainen, jos ei maksa 60% kuluista, aja pakettiautoa, osta kukkurallisen ruokaa aina yksin koko perheelle, harrasta liikuntaa ja varsinkin pallopelejä. 

Olen saanut kritiikkiä kummastakin, siitä että välitän liikaa ulkonäöstä ja siitä, että en välitä.

Mielestäni välitän juuri sopivasti. Itseasiassa taitaa olla niin, että jotkut jotka suivaantuneet tuosta välittämispuolesta, vetivät asiat toiseen laitaan, kiinnittäen homiota juuri niihin mistä en välitä, jotta tulisi "paha mieli."

Hieman huvittuneena seuraan sitä paheksuntaa, jota saattaa herättää se, jos joku välittää ulkonäöstä, omasta tai muiden.

Kuulin jopa ulkomailta, että erään naisen ulkonäköä sabotoitiin, koska jotkut inhosivat ideaa,että haluaa muokata itsestään mahdollisimman miellyttävän näköisen ja ei muka välitetty oikeista asioista kuten ah niin hyväksyttävästä ja järkevästä asiasta kun terveydestä ja samalla buhahaa osallistuttiin terveyden sabotointiin rikoksila! Ei ollut siis tarpeeksi feministi.

Sairas maailma! Sairaat ihmiset!

Eihän  noin saa tehdä! Varsinkaan miesten takia! Tehtiin jopa rikoksia ulkonäköön liittyen. Ai miten No todellakin sellaisia uskomattomia siksi turha selittää tässä mutta kyllä, vaadittiin aika järeitä rikoksia hyvin odottamattomilta tahoilta. 

Haiskahtaa toisen naisen tekosilta ja kateudelta jotenkin tuollaiset ulkonäön sabotoinnit. 

Noh kai sitä jotkut saa välittää ulkonäöstä ja jotkut ei?

Suomi kai on vapaa maa. Muista maista en sitten tiedä. 

Vierailija
204/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kans yksi lesboksi luultu hetero. Väärä luulo johtuu todennäköisesti siitä, että ajan hiukseni koneella lyhyiksi ja vaatteeni ovat melko sukupuolineutraaleja, osa on ostettu miesten puolelta. Tämä tyyli vähän vaikeuttaa seuranhakua, koska pitää olla itse tekemässä aloitetta tai sitten vastassa pitää olla samanhenkinen mies, joka ei pelkää saada minulta pakit, jos osoittautuisinkin pelaamaan samassa joukkueessa. Mutta eipä tuo haittaa, koska tuntuisi huijaukselta pukeutua erilaisesti vain seuranhakua varten. Kommentteja lyhyistä hiuksistani tulee myös naisilta, toiset ihmettelee ja toiset rakastaa.

Vierailija
205/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nalkuta siitä jos perheen miehet jättävät wc-istuimen rankaan ylös, saan sen kyllä itse laskettua.

En tykkää shoppailla

Vierailija
206/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin korjaan. Jos jonkun naisen ulkonäköä sabotoidaan voi olla kyseessä kateellinen kaunainen nainen tai sitten mies.

Mies eri syistä. Ehkä siitä, että on jotain kateutta ja kaunaa, mutta eri syistä kun naisella. 

Ehkä sitä, että ajattele, että ei ole itse tarpeeksi komea sille naiselle? Ja silti mustasukkainen, vaikka tietenkin tuo nainen on ihan ruma h..verrattuna omaansa, omasta mielestään...

Tai sitten van se kauna on jostain muista asioista. Mielipiteistä, elämäntyylistä. Mikä sen parempi kosto kun vähän sabotoida ulkonäköä, niin ei kelpaa kellekään. 

Vierailija
207/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan jäätävä uskottavuus, vaikutusvalta ja arvovalta  - on ollut tässä yrityksessä ja muualla.  Se kun ei tule hiuksista, vaatteista tai meikeistä. Tietäisit jos Sinulla olisi sitä. Enkä todellakaan usko, että kyse on Suomesta. Olen tehnyt töitä myös Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä. Hyvin pärjään tällä tavoin. Suorat mustat housut ja kauluspaita riittää sielläkin hyvin. En ikinä käytä myöskään käsilaukkua - siinä menen samalla linjalla kuin esim. Ursula von der Leyen.

Vierailija
208/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykyysosamääräni on yli 80 enkä välitä potkupallosta, autourheilusta, kerro alapää- tai pieruvitsejä, juo kaljaa ja höpise jätkien kanssa  v'tusta ja viinapullosta. Syön myös omenhyvettä. 

Vierailija
209/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulot on, mutta taidat olla stereotyyppisempi nainen kuin kuvittelet. Stereotyyppinen omalla kentälläsi.

Vierailija
210/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulot on, mutta taidat olla stereotyyppisempi nainen kuin kuvittelet. Stereotyyppinen omalla kentälläsi.

Tämä tietenkin siis tuolle, joka vaikuttaa suorissa housuissa. 

Vierailija
211/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean stereotyyppisestä naisesta siksi, että en eroa stereotyyppisestä miehestä, koska olen sellainen.

Vierailija
212/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin, että liikutus ja kyyneleet näkyy helpommin, herkistyn helposti. m40+

Vierailija
213/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin liitetään usein käsitys, että on sosiaalinen ja keskustelee mielellään, tapaa ystäviä ja pitää yhteyttä sukulaisiin. Eikä missään nimessä mökkeile yksin.

En ole keskustelija enkä erityisen sosiaalinen. Teen työtä, jossa olen tietokoneella 8 tuntia päivässä. Oma työhuone, etätöitä 2 pv viikossa. Meillä oli ennen työaika 40t/vko ja se lyheni. Minä sanoin, että en suostu lyhennykseen. Niinpä teen 40-tuntista viikkoa ja pidän ylimääräiset tunnit pois kesäloman yhteydessä. Minua ei pätkän vertaa kiinnosta, mitä muut siitä ajattelee, koska se on kirjallisesti työnantajan kanssa sovittu paikallisesti, että tuntien tasaus on kerran vuodessa kesällä. Pitkä kesäloma on minulle ihan ehdoton juttu, koska olen mökillä yksin jopa 5 viikkoa putkeen. Teen sitä mistä nautin: luen kirjoja, otan aurinkoa, lämmitän puusaunaa, kasvatan perunaa ja porkkanaa, pyöräilen ja hölkkään koiran kanssa. Täällä on kaivo ja järven ranta. Juoksevaa vettä ei ole, mutta kaivosta saa kantamalla vettä niin paljon kuin huvittaa ja pesuvedet järvestä. Sähköt on tietenkin, missään pimeydessä en suostuisi olemaan. Jos on sadekuuroja, kuten tänään, saatan lukea vauva-palstaa tai uutisia. En ole mikään totaalinen erakko, mutta olen kuullut ihmettelyä, miten naisena uskallan olla yksin mökillä. Miksen uskaltaisi? Koira kyllä haukkuu, jos vieraita eksyy pihaan.

Vierailija
214/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani metsätalousinsinööri (AMK). Työkseni ohjailen paria puunkorjuuyritystä. Harrastan metsästystä ja kalastusta. Arvostan luonnollisuutta, en pidä esimerkiksi tekoripsiä kovinkaan kauniina. En halua lapsia ja minua ällöttää kaikki äityli-jutut, kuten raskauskuvat, joissa nainen on vatsa punaisena ja pinkeänä puolialastomana poseeraamassa mies kädet vatsan päällä.

N31

Vierailija
215/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästän, kalastan, sienestän ja marjastan, vaeltelen, rakennan, remontoin ja korjaan koneita, en pahemmin meikkaa ja laita hiuksiani, olen muodokas blondi.

Vierailija
216/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen hetero mies ja minua ei kiinnosta pätkääkään formulat tai ralli. Jos pitäisi lähteä kalastamaan pidän sitä niin tylsänä juttuna, että jäisin mielummin mökille nauttimaan kuivaa valkoviiniä. En voisi koskaan metsästää joten metsästysjutut eivät kiinnosta. Armeijasta ei jäänyt mitään hyvää muistoa joten pidän armeijajuttuja lähinnä vastenmielisenä nostalgiointina.

Tykkään matkustella, käyn mielelläni Ikeassa, elokuvissa, teatterissa ja kuuntelen elektronista musiikkia.

Vierailija
217/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiamuisto tuli mieleen menneiltä vuosilta. Joku humalainen mies tuli juttelemaan pöytäämme, jossa istuimme (kolme ystävystä, naisia). Sönköttävällä äänellä esitetty kysymys oli: "ootteks te kampaajia". Se hauskutti meitä ja ajateltiin että kerrankin oli tukka hyvin 😀.  Terveisin kolme väitellyttä tohtoria.

Vierailija
218/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stereotypiamuisto tuli mieleen menneiltä vuosilta. Joku humalainen mies tuli juttelemaan pöytäämme, jossa istuimme (kolme ystävystä, naisia). Sönköttävällä äänellä esitetty kysymys oli: "ootteks te kampaajia". Se hauskutti meitä ja ajateltiin että kerrankin oli tukka hyvin 😀.  Terveisin kolme väitellyttä tohtoria.

Noo, humalassa on vaikea nähdä titteliä.

Vierailija
219/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enkä juuri hiuksia laita. Opetellut huoltamaan pyöräni itse. En käytä mekkoja enkä hameita, koska häiritsevät ja ovat epäkäytännöllisiä. Kerään postimerkkejä. Haluaisin pelata jalkapalloa ja sählyä näin vähän vanhempanakin. Selibaatissa, koska ei puolisoa. 99.9% raitis. Jne. Ei ihme, että saa tieten loppuelämänsäkin olla yksin. 

Vierailija
220/657 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, mutta nainen... 7v sinkkuna kuunneltuani jatkuvaa epäilyä mieheltä, täysin aiheetta. Eipä ikinä olisi tullut mieleen pettää mutta jatkuvat epäilyt/syytökset vei suhteen päätökseen, en enää jaksanut. Enkä aio jaksaa, yksinkin on hyvä olla👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän