Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
En käytä rintaliivejä
Käytän boksereita
Mekot, hameet ja korkkarit eivät kuulu vaatekaappiini
En halua lapsia enkä naimisiin
Vihaan ruoanlaittoa ja leipomista
En osaa sisustaa
Sen sijaan meikkaan toisinaan hillitysti, tykkään siivoamisesta, minulla on pitkät hiukset ja pidän kauniista asioista (myös naisista).
Oi mistähän tuollaisen löytäisi. tv.nainen
En halunnut lapsia, en sienestä enkä harrasta kukkia/kasveja, tykkään ja osaan laiskotella hyvällä omalla tunnolla😅, en nalkuta.
No, tämä ei varmaan liene kovin harvinaista mutten näe mitään tarvetta tuhlata satoja euroja laukkuun tai vaatteisiin. Juhliin tulee ostettua kalliimpaa ja hienompaa, mutta perusarki pyörii mukavissa vaatteissa.
Poikkean ehkä joistain lihavista naisista siinä etten häpeile itseäni. Laihdutan terveydellisistä syistä mutten ylipäätään näe syytä juosta "kauneusihanteiden" perässä.
Olen empaattinen. Jos näen vaikka täysin tuntemattoman lapsen itkevän, tekee mieleni heti lohduttaa. Mutta tiedän, etten sitä voi tehdä. Samasta syystä vieläpä.
Mies 38
Siis yhtä kokemusta köyhempänä!
Olen introvertti nainen. Luen raamattua sekä salaliittoteorioita. En meikkaa enkä käy juuri missään pippaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ryyppääminen ja pettäminen.
Tämä. Molempia ehti harrastaa yhden elämän tarpeiksi.
Kouluja käymättömäksi minulla on erittäin laaja sanavarasto ja keskivertoa paremmat yleistiedot. Jatkuvalla lukemisella ja loputtomalla uteliaisuudella pääsee pitkälle.
Osaan kommunikoida kuolleiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ryyppääminen ja pettäminen.
Tämä. Molempia ehti harrastaa yhden elämän tarpeiksi.
Kouluja käymättömäksi minulla on erittäin laaja sanavarasto ja keskivertoa paremmat yleistiedot. Jatkuvalla lukemisella ja loputtomalla uteliaisuudella pääsee pitkälle.
Hyvä asenne! Itsellä oli nepsytaustan takia keskivertoa huonompi todistus perusopetuksessa, mutta toisaalta hyperfiksaatiot ovat taanneet sen, että suoriuduin lukiosta ja ammattikorkeakoulusta keskitasoa paremmin. Oma ala vain kiinnosti todella paljon. Samoin pystyn tekemään tarkkaan selkoa useista eri asioista, jotka eivät esimerkiksi lukion opetussuunnitelmiin kuuluneet ja käymään niistä pitkiä keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stereotypiamuisto tuli mieleen menneiltä vuosilta. Joku humalainen mies tuli juttelemaan pöytäämme, jossa istuimme (kolme ystävystä, naisia). Sönköttävällä äänellä esitetty kysymys oli: "ootteks te kampaajia". Se hauskutti meitä ja ajateltiin että kerrankin oli tukka hyvin 😀. Terveisin kolme väitellyttä tohtoria.
Noo, humalassa on vaikea nähdä titteliä.
Jostain syystä en ikinä näe titteliä ulkonäön perusteella. Enkä edes käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin! Tosin kukaan ei vielä ole vastannut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin! Tosin kukaan ei vielä ole vastannut...
Henget tekeytyvät kuolleiksi.
Ensin pitäis varmaan määritellä nämä stereotypiat! Ovat erilaisia eri sukupolvilla kuitenkin.
Itse en kauheesti ajattele tekemisiäni sukupuoleen liittyvänä mutta koitetaan. Lapsena mua sanottiin "poikatytöksi". Muuten uskon että olen naisena ihan yhtä moniulotteinen ja yksilöllinen kuin muutkin on, kaikki omalla tavallaan. Itse en halua lapsia, mutta tämäkään ei ole mielestäni sukupuoli juttu, koska miehetkin yleensä haluavat perheen.
Ehkä tässä haetaan jotain tällaista; harrastan videopelejä ja muuta "nörtti" viihdettä(sarjakuvat, Star Trek, Star Wars, doctor who yms sarjat /leffat, Sci-Fi ja fantasia genre, pöytäroolipelit ja lautapelit ja paljon muuta). Tämä oli ehkä 10-20 vuotta sitten vielä poikkeavaa naiselle, mutta ei kai sentään enää. Muoti ja kosmetiikka ei kiinnosta, eikä shoppailu tai sisustus. Leipominen ja ruoanlaitto menee pakolla joten kuten, mutta taas tää ei pitäisi olla mikään naisten juttu.
Milleniaali olen.
En ole varma millainen on stereotyyppinen nainen, mutta ainakin nykynaisesta poikkean siinä, että olen aika takertuva miehiin. Miesten tapailusta ei näin ollen tule mitään, kun miehet nykyään tarvitsevat itsenäisen naisen, jollainen minä en ole. Olen 28-vuotias.
En juo kaljaa (alkoholin käyttö on muutenkin todella vähäistä) tai katso urheilua. En omista autoa enkä halua sellaista omistaa ilman välttämätöntä pakkoa. Lasten hankkiminen ei kiinnosta enkä voisi kuvitella olevani missään vakavammassa parisuhteessa lapsia tehneen naisen kanssa. Näistä lähtökohdista on äärimmäisen vaikea löytää (sopivaa) naista. Viihdyn sekä kotona itsekseni että matkaillessa. Videopelit, elokuvat, sun muu ovat olleet ja tulevat olemaan osa elämääni enkä tästä tingi. Uraa en ole luonut, vaikka töissä käynkin.
m41
Olen seitsemänkymppinen hippipieru. Kun vilkuilen ympärilleni, en näe yhtäkään kaltaistani. Mutta se johtuu vain asuinpaikastani.
Tai hetkinen, innostuin liikaa - onhan vanha hippipierukin stereotypia. Pitää siis ajatella toiseen suuntaan: miten korpikylän naisväki erottuu minusta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää tamponia xD
Se on ihan ok, Pekka.
En käytä alkoholia