Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Arto Vainio on unelma-ammatissaan Kansallisoopperan orkesterin klarinetistina. Taiteellisen työn vastapainona hän rakentaa lihaksensa näyttämään mahdollisimman suurilta.
Siinä on varmaankin poikkeus, joka vahvistaa säännön mitä tulee bodareiden tyypillisiin ammatteihin.
Kuinka terveellistä on syödä kilo raakaa luomujauhelihaa päivässä tai valtavasti kananmunia kuten tuttavani söi. Kyllä tähän liittyy paljon asioita, jotka ovat hyvin kaukana asioista, joita itse arvostan ja jotka näkyvät arkisessa elämässä.
Mutta nämä ihmiset löytävät kyllä toisensa, jotka samoja asioita arvostavat. Eivät he varmaan muunlaista kumppania tahtoisikaan. Jokainenhan tahtoo olla oman kumppaninsa silmin komea tai kaunis eikä muista niin väliä.
Se vain on palstalla outoa, että täällä halutaan uskoa, että naiset jotenkin salaa rakastavat bodareita. Kuitenkin ne leffatkin joissa tällaisia on, ovat nimenomaan miesten rakastamia toimintaleffoja, pelejä tai vastaavia, ehkä jotain sellaista, mitä mies on pikkupoikana ihallut ja fanittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike o hearn on jumalaisen komea. Eli kyllä. Mutta liikunnallisen lihaksikas riittää jos käytös ja elämäntavat ja - katsomus kunnossa.
Googlasin, hän on ilmeisesti homo? Kehonrakennushan on alun perin homoskenen juttu, hänkö on nykyidoli?
Hänellä on vaimo ja lapsi. Ja vaikka olisikin homo, mitä sitten, komea hän on silti ikäisekseen edelleen. Nuorempanahan hän oli oikea adonis, naisten päiväuni.
Minua kiinnosti onko hän nykyhomojen idoli tuossa skenessä, kun en tiedä. Minusta hän on kasvoiltaan ihan miellyttävä, mutta en tosiaan tuollaisesta kehosta pidä ollenkaan. Se on suoraan sanottuna ruma mielestäni eli olisi tämäkin komeampi ilman tuollaista kehoa.
En ole homoseksuaali, joten en tiedä onko hän idoli homokulttuurissa. Tiedän, että heteronaiset edelleen ihailevat häntä. Hänhän on ollut harlekiini - kirjasarjan mallinakin jo 80-luvun lopulta lähtien. Hyvin kauniit kasvot, (varsinkin nuorempana kiiltokuvamaiset/ enkelimäiset) olen samaa mieltä.
En. Tuossa kunnossa pitää vetää ja steroideja ja paljon, jokainen aamu jona herää vielä elossa on jo pieni ihme. En halua, että mieheni kuolee 40-vuotiaana. Steroidit aiheuttaa myös paljon sivuvaikutuksia ja koko elämä pyörii muutenkin salin ja syömisen ympärillä. Naturaalibodaus ok, kunhan elämässä on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän hormoneja ja olen sen aina kaikille naisille ihan heti sanonutkin. Ei kenelläkään ole ollut mitään moitteita aiheesta.
Niin suhteet ei vaan kestä. Ehkä eivät vaan sano suoraan.
Chris Hemsworth. Varsinkin Thor elokuvissa. En tiedä ainuttakaan naista joka ei pitäisi häntä komeana. Toki hän ei nyt varsinaisesti mikään kehonrakentaja ole, mutta lihaksikas. Toinen on Jason Momoa, naisten mieleen hänkin. Molemmat myös yli 190cm pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Chris Hemsworth. Varsinkin Thor elokuvissa. En tiedä ainuttakaan naista joka ei pitäisi häntä komeana. Toki hän ei nyt varsinaisesti mikään kehonrakentaja ole, mutta lihaksikas. Toinen on Jason Momoa, naisten mieleen hänkin. Molemmat myös yli 190cm pitkiä.
Et sitten tunne paljon naisia. Kumpikaan ei vetoa minuun ulkonäöllään.
Huumorintaju on sitten eri asia.
"Hyvää pohdintaa. On kiintoisaa, kuinka ulkonäkökeskeisyys usein liitetään pelkästään kehonrakennuksen, vaikka juurikin rock-skenessä ulkonäön merkitys korostuu. Esim. Goottipiireissä ulkonäölliset asiat ovat hyvinkin korostuneita ja gootit yleisesti myös tunnustavat kulttuurinsa omaava myös pinnallisia arvoja. Eivätkä läheskään kaikki pidä goottien ulkonäköä viehättävänä tai edes seksuaalisesti kiinnostavana. "
Mielikuva liittynee siihen, että kehonrakentajien kilpailu perustuu ulkonäköön kuten missikisat.
Rokkarit taas eivät kilpaile ulkonäöllään, vaan soittavat musiikkia. Rokkareita on myös hyvinkin eri tyylisiä gooteista räppäreihin ja pukumiehiin.
Mutta kuten sanoin, makuja ja tyylejä on monia, mikä on hyvä asia. Mielestäni on vähän outoa, että väitetään kaikkien naisten salaa pitävän bodareista. Sitä en ole vielä tullut kysyneeksi, että luulevatko nämä miehet, että myös kaikki miehet haluavat salaa näyttää Conan barbaarilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta jos uskoo stereotypioihin, niin metsään mennään. Yleistäminen on pahasta, oli kyseessä mikä ihmisryhmä tai asia tahansa. "
En minä sillä tavalla stereotypioihin usko, että kuvittelisin kaikkien bodareiden olevan samanlaisia luonteeltaan tms. Mutta kyllä sen näkee jo ulkonäöstä, että arvot ja asenteet ovat liian erilaisia, jotta olisi pohjaa enemmälle kuin vaikkapa normaalille naapuruussuhteelle tai tuttavuudelle.
Eli en nyt ole ketään syrjimässä ja vieroksumassa vain siksi, että hän on bodari.
Sinulla on tietysti oikeus omiin mielipiteisiisi, ja vapaus valita seurasi.
Mutta kyseenalaistan hiukan väitteitäsi. Näkeekö ne arvot ja asenteet todella jo ulkonäöstä?
Tässä tapauksessa näkee, mehän käytäm
Ulkonäöllisesti pinnallisia alakulttuureja on useita, jo mainitut punk ja gothic, animeharrastajat, steampunk, cyberpunk, burleski, fiftarit, vintage, bikerit jne. Myös muotia ja uusimpia trendejä seuraavat lisäisin tähän. Herättävätkö nämä yhtä suuria tunteita kuin bodarit, ja jos eivät niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa on näitä joita miehet väittää naisten ihailevan mutta ihailevat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa on näitä joita miehet väittää naisten ihailevan mutta ihailevat itse.
Juu. Onhan sillä naisfanejakin, mutta se pätee ihan muilla avuilla kuin lihaksilla.
Itseironia auttaa pitkälle. Jos mies ottaa itsensä vakavasti, ei siinä auta pituus eikä lihakset.
Ei innosta yhtään. Mietin miksi joku lähtee näin äärimmäiseen kehonmuokkaukseen.
Hyväkuntoisen näköinen ihminen on viehättävä, siis ryhdikäs, omaa selkeät pakarat ja rintalihakset. Pikku pömppövatsa ei haittaa.
Tuulessa lepattavat pakarat ja lysy ryhti kertovat passiivisesta elämäntavasta, oli sitten hoikka tai tukevampi henkilö kyseessä. Se passiivisuus juuri ärsyttää.
Eli ääripäät eivät innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tunne paljon naisia. Kumpikaan ei vetoa minuun ulkonäöllään.
Huumorintaju on sitten eri asia.
Ok. No olet sitten ensimmäinen nainen, joka on minulle sanonut etteivät he viehätä. Tunnen ja tiedän paljon naisia jotka ihailevat heidän ulkonäköään.
En tiedä yhtään naista joka ei viehättyisi. Eri asia sitten haluavatko kehonrakentajaa kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään naista joka ei viehättyisi. Eri asia sitten haluavatko kehonrakentajaa kumppanikseen.
Tämä ketju on täynnä heitä. Mutta ilmeisesti he eivät läpäise ennakkoluulojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Vainio on unelma-ammatissaan Kansallisoopperan orkesterin klarinetistina. Taiteellisen työn vastapainona hän rakentaa lihaksensa näyttämään mahdollisimman suurilta.
Siinä on varmaankin poikkeus, joka vahvistaa säännön mitä tulee bodareiden tyypillisiin ammatteihin.
Kuinka terveellistä on syödä kilo raakaa luomujauhelihaa päivässä tai valtavasti kananmunia kuten tuttavani söi. Kyllä tähän liittyy paljon asioita, jotka ovat hyvin kaukana asioista, joita itse arvostan ja jotka näkyvät arkisessa elämässä.
Mutta nämä ihmiset löytävät kyllä toisensa, jotka samoja asioita arvostavat. Eivät he varmaan muunlaista kumppania tahtoisikaan. Jokainenhan tahtoo olla oman kumppaninsa silmin komea tai kaunis eikä muista niin väliä.
Se vain on palstalla outoa, että täällä halutaan uskoa, että nai
Mikä kananmunissa on epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä rupilla niin väliä ole, luonne ratkaisee. Omani on laihakoipinen ja pitkä ja on kova juoksemaan ja hiihtämään. Ei moni bodari pysyisi perässä. Eihän se sinänsä haittaisi vaikka olisi bodarikin, jos muuten olisi mukava ja kiltti mies.
Niin no, kumpikin reenaa eri lajeja. Tuskin taas se sinun mies voimassa pärjää bodarille. Näitä on vähän hölmö ja turhakin verrata.
"Ulkonäöllisesti pinnallisia alakulttuureja on useita, jo mainitut punk ja gothic, animeharrastajat, steampunk, cyberpunk, burleski, fiftarit, vintage, bikerit jne. Myös muotia ja uusimpia trendejä seuraavat lisäisin tähän. Herättävätkö nämä yhtä suuria tunteita kuin bodarit, ja jos eivät niin miksi? "
En tiedä kysyitkö minulta, kun lainaukset eivät toimi, mutta kirjoitin rokkareista. Hyvä listaus, mutta mikä on vintage?
Eivät bodarit herätä minussa erityisen paljon tunteita, on kovin vieras alakulttuuri. En ole toimintaleffojen ystävä enkä pelaa pelejäkään, jossa tuollaisia hahmoja olisi.
Mikään noista muistakaan mainituista ei ole tyylillisesti mun juttuni sen enempää kuin bodaritkaan, ovat kaikki minulle suht yhdentekeviä alakulttuureja. Jos tarkoitat bikereillä harrikkatyyppejä, niin heistä on ehkä yhtä kielteinen kuva kuin bodareistakin.
Jos puhutaan aikuisista ihmisistä, niin on harvinaista, että säilyy samannäköisenä kuin oli teininä, siis pukeutuu kuin fiftari tai gootti vielä tukevassa (yleensä kirjaimellisesti) keski-iässä. Omasta mielestäni se näyttää vähän hassulta, koska tulee vaikutelma aikuisesta valepuvussa, jos vaikkapa viisikymppinen emäntä pukeutuu kuin pin up-tähti (hehän olivat parikymppisiä) tai Elvis. Mutta tuossa tapauksessa (ja varsinkin, jos on keesi, se on paras hiustyyli) vaikutelma on hassun lisäksi myös sympaattinen. Bodareiden ja bikereiden kohdalla vaikutelma on kielteinen.
Kukaan harrastaja ei ole vielä vastannut ovatko nuo biksut huumoria? Kimallepöksyt Conan barbaarilla?
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään naista, joka olisi katsonut tuon leffan, enkä ole sitä itsekään katstonut. En pidä toimintaleffoista. Molempiin mainittuihin nimiin olen muutenkin törmännyt vasta täällä. Kumpikaan ei vastaa minun miesmakuani. Pidän pitemmistä ja karskimman näköisistä miehistä. Ensinmainittu on liian nätti, toisen kasvoissa on jotain, josta en pidä lainkaan.
Kaksi asiaa miehissä on vastenmielistä minulle: yli 190 cm pituus, ja kehonrakentajan kroppa.
Nämä on makuasioita, eikä yhtä vastausta ole.
Sääli tietysti on, että miehet luulee, että naiset etsii hyvin pitkää miestä, ja mielellään vielä kehonrakentajaa.