Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?

Vierailija
09.07.2024 |

Esim. tällaisesta? 

Kommentit (586)

Vierailija
221/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäöllisesti pinnallisia alakulttuureja on useita, jo mainitut punk ja gothic, animeharrastajat, steampunk, cyberpunk, burleski, fiftarit, vintage, bikerit jne. Myös muotia ja uusimpia trendejä seuraavat lisäisin tähän. Herättävätkö nämä yhtä suuria tunteita kuin bodarit, ja jos eivät niin miksi? "

En tiedä kysyitkö minulta, kun lainaukset eivät toimi, mutta kirjoitin rokkareista. Hyvä listaus, mutta mikä on vintage?

Eivät bodarit herätä minussa erityisen paljon tunteita, on kovin vieras alakulttuuri. En ole toimintaleffojen ystävä enkä pelaa pelejäkään, jossa tuollaisia hahmoja olisi. 

Mikään noista muistakaan mainituista ei ole tyylillisesti mun juttuni sen enempää kuin bodaritkaan, ovat kaikki minulle suht yhdentekeviä alakulttuureja. Jos tarkoitat bikereillä harrikkatyyppejä, niin heistä on ehkä yhtä kielteinen kuva kuin bodareistakin. 

Jos puhutaan aikuisista ihmisistä, niin on harvina

Miksi ajattelet, että poseerausstringit olisivat huumoria? Niiden on oltava mahdollisimman pienet, jotta kaikki lihakset - myös pakaralihakset - näkyvät tuomaristolle ja yleisölle. Miksi miehetkin eivät voisi käyttää kimalletta? 

Ja monet bodarit käyttävät mattapintaisia - vaikkapa ihan mustia - stringejä.

Vierailija
222/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Hemsworth. Varsinkin Thor elokuvissa. En tiedä ainuttakaan naista joka ei pitäisi häntä komeana. Toki hän ei nyt varsinaisesti mikään kehonrakentaja ole, mutta lihaksikas. Toinen on Jason Momoa, naisten mieleen hänkin. Molemmat myös yli 190cm pitkiä. 

En tunne yhtäkään naista, joka olisi katsonut tuon leffan, enkä ole sitä itsekään katstonut. En pidä toimintaleffoista.  Molempiin mainittuihin nimiin olen muutenkin törmännyt vasta täällä. Kumpikaan ei vastaa minun miesmakuani. Pidän pitemmistä ja karskimman näköisistä miehistä. Ensinmainittu on liian nätti, toisen kasvoissa on jotain, josta en pidä lainkaan.

Pidät siis tosi pitkistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
224/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole homoseksuaali, joten en tiedä onko hän idoli homokulttuurissa. Tiedän, että heteronaiset edelleen ihailevat häntä. Hänhän on ollut harlekiini - kirjasarjan mallinakin jo 80-luvun lopulta lähtien. Hyvin kauniit kasvot, (varsinkin nuorempana kiiltokuvamaiset/ enkelimäiset) olen samaa mieltä. "

Et ole ilmeisesti myöskään heteronainen, joten on aika rohkeaa väittää tietävänsä mistä "heteronaiset" pitävät.

Tiesitkö, että vain pieni osa naisista on kiinnostunut romanttisesta viihteestä, en tiedä ketään joka lukisi harlekiineja tai vastaavia. Ja nuo kauniit, kiiltokuvamaiset ja enkelimäiset miehet.... hehän ovat juuri sitä homomiesten kamaa taas, kun mies on liian nätti. Poikabändeistä ja näteistä pojista tykätään teini-ikäisenä, niin tytöt kuin homomiehetkin, mutta itse en tykännyt näteistä pojista edes teininä. Enkä ylimääräisistä lihaksista.

Vierailija
225/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän hormoneja ja olen sen aina kaikille naisille ihan heti sanonutkin. Ei kenelläkään ole ollut mitään moitteita aiheesta. 

Niin suhteet ei vaan kestä. Ehkä eivät vaan sano suoraan.

Vakisuhde on kestänyt n. 20 vuotta tähän mennessä. Mitä muuta et tiedä?

Vierailija
226/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Hemsworth. Varsinkin Thor elokuvissa. En tiedä ainuttakaan naista joka ei pitäisi häntä komeana. Toki hän ei nyt varsinaisesti mikään kehonrakentaja ole, mutta lihaksikas. Toinen on Jason Momoa, naisten mieleen hänkin. Molemmat myös yli 190cm pitkiä. 

En tunne yhtäkään naista, joka olisi katsonut tuon leffan, enkä ole sitä itsekään katstonut. En pidä toimintaleffoista.  Molempiin mainittuihin nimiin olen muutenkin törmännyt vasta täällä. Kumpikaan ei vastaa minun miesmakuani. Pidän pitemmistä ja karskimman näköisistä miehistä. Ensinmainittu on liian nätti, toisen kasvoissa on jotain, josta en pidä lainkaan.

Pidät siis tosi pitkistä miehistä.

Kyllä. Enkä ole ainoa, joka täällä on sen tunnustanut (toisin kuin joku väitti). Pidän tosin paljon pitemmistä miehistä kuin naiset keskimäärin. Joillekin kaksimetrinen on liikaa, mikä on hyvä juttu, koska sittenhän meille pitkistä pitäville jää enemmän pitkiä jäljelle. 

Vierailija
227/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole homoseksuaali, joten en tiedä onko hän idoli homokulttuurissa. Tiedän, että heteronaiset edelleen ihailevat häntä. Hänhän on ollut harlekiini - kirjasarjan mallinakin jo 80-luvun lopulta lähtien. Hyvin kauniit kasvot, (varsinkin nuorempana kiiltokuvamaiset/ enkelimäiset) olen samaa mieltä. "

Et ole ilmeisesti myöskään heteronainen, joten on aika rohkeaa väittää tietävänsä mistä "heteronaiset" pitävät.

Tiesitkö, että vain pieni osa naisista on kiinnostunut romanttisesta viihteestä, en tiedä ketään joka lukisi harlekiineja tai vastaavia. Ja nuo kauniit, kiiltokuvamaiset ja enkelimäiset miehet.... hehän ovat juuri sitä homomiesten kamaa taas, kun mies on liian nätti. Poikabändeistä ja näteistä pojista tykätään teini-ikäisenä, niin tytöt kuin homomiehetkin, mutta itse en tykännyt näteistä pojista edes teininä. Enkä ylimääräisistä lihaksista.

Tiedän useita naisia jotka kuluttavat romanttista viihdettä ja viihdekirjallisuutta ja pitävät kauniista miehistä. Olen itse yksi heistä.

Sehän on tavismiehille vain hyvä, että on kaltaisiasi naisia. 

Vierailija
228/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kyllä, että heteronainen tietää mistä heteronaiset pitävät? Ei tietysti voi kaikkien naisten suulla puhua, mutta suuresta osasta. Esim. Brad Pitt ja Johnny Depp olivat nuorena enkelinkasvoisia ja hyvin kauniita miehiä. Naisethan jumaloivat heitä. 

Vierailija
229/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä kehopositiivisia. Mikään muu kuin helppo ja vaivaton elämä ei kiinnosta. 

Vierailija
230/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ajattelet, että poseerausstringit olisivat huumoria? Niiden on oltava mahdollisimman pienet, jotta kaikki lihakset - myös pakaralihakset - näkyvät tuomaristolle ja yleisölle. Miksi miehetkin eivät voisi käyttää kimalletta? 

Ja monet bodarit käyttävät mattapintaisia - vaikkapa ihan mustia - stringejä."

Kun ulkopuolinen katsoo äärimmilleen bodattuja nukkehahmoja, joita yleensä nähdään taistelemassa barbaareja vastaan viidakossa tai raunioissa, niin hänellä ei odota olevan samanlaisia pikkareita kuin sambakarnevaaleilla. Huumoriahan syntyy, kun kaksi toisiinsa yhteensopimatonta asiaa yhdistyy kuten olen jostain oppinut, siksi kysyin onko tuo huumoria. Kun omaan silmään se näyttää hätkähdyttävältä ristiriidalta.

Olet ehkä sen verran sisällä alakulttuurissa, että et näe miltä nuo vaaleanpunaiset kimallebiksut näyttävät ulkopuolisen silmin. Fetissiltä tai huumorilta. Kimalletta käyttävät paljon tanssijat, näyttävät esiintymisasut kuuluvat lajiin, joten tässä siis tulee eteen myös se, että tuo on omanlaistaan viihdetaidetta. Poseeraukset ja pyörähdykset ovat missikisoista, lihakset taas ovat jostain show-nyrkkeilyistä, mikä sekin on ristiriitainen yhdistelmä.

Vierailija
231/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän useita naisia jotka kuluttavat romanttista viihdettä ja viihdekirjallisuutta ja pitävät kauniista miehistä. Olen itse yksi heistä.

Sehän on tavismiehille vain hyvä, että on kaltaisiasi naisia. "

Eihän romanttista viihdettä julkaistaisi, jos niille ei olisi kysyntää. On kuitenkin eri asia sanoa, että kaikki naiset lukisivat sellaisia ja pitäisivät kauniista, bodatuista miehistä.

Minun suosikkimiehiäni ei ole valitettavasti ihan hirveän paljon ole (että voisi taviksina pitää), vaikka Suomessa onkin paljon pitkiä miehiä. Suomessa, Saksassa, Norjassa on komeimmat miehet eli sikäli olet oikeassa, että täällä taviksissa on mielestäni moninverroin enemmän komeita miehiä kuin vaikkapa Italiassa, jossa komeita ei näe missään. Käytännössä kaikki ovat todella lyhyitä ja kevytrakenteisia. 

Vierailija
232/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"uulisi kyllä, että heteronainen tietää mistä heteronaiset pitävät? Ei tietysti voi kaikkien naisten suulla puhua, mutta suuresta osasta. Esim. Brad Pitt ja Johnny Depp olivat nuorena enkelinkasvoisia ja hyvin kauniita miehiä. Naisethan jumaloivat heitä. "

Niin, kyllä se minulle riittäisi, ettet väittäisi, että kaikki naiset pitävät samoista miehistä (kuten palstan tasoteoreetikot tekevät). Brad Pittin sijoittamista komeuskategoriaan en ymmärrä lainkaan, Depp on loistava näyttelijä ja muutenkin karismaattinen, olen alkanut nyt vanhempana pitää hänestä, koska hän on älykäs (vaikkakin ilmeisesti pahasti päihdeongelmainen). Aiemminkin kyllä arvostin häntä näyttelijänä, mutta en ajatellut häntä komeana.

Naisten joukossakin on erilaisia makuja, joten on turha väittää omaansa ainoaksi oikeaksi. Omassa nykyisessä ystäväpiirissäni kaikilla on tosi pitkät miehet, mutta silti meillä on erilaiset miesmaut. Oma mieheni vastaa täysin miesihannettani. Nuorempana mulla oli ystävä, joka tykkäsi juuri tuollaisista lyhyistä, poikamaisista ja söpöistä miehistä ja meni sellaisen kanssa naimisiinkin.

Vierailija
233/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viehäty, ruma. Lisäksi voimailua harrastavilla lihaspumppaajilla on pieni penis. Ja vielä pienemmät aivot.

Vierailija
234/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tulee olo että tyypin aivot ovat ikään kuin sulaneet sinne lihasmassan joukkoon.

Vierailija
235/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva myöntää.

Pojat myöntää. Tytöillä on jo seuraa. Mene mene, jos kiinnostaa, on ok olla homo.

Vierailija
236/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahannäköinen, friikki. Tuskin pystyy edes kävelemään normaalisti.

Sopivasti saa olla lihasta.

Vierailija
237/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä videon mies tummaihoinen vai onko hänellä vain reippaanlaisesti suihkurusketusta?

Jännä ristiriita jälleen tuossa, että tuollainen mies käyttää samaa asentoa kuin 50-luvun pin up girl poseerauksessaan eli jalan nosto varpaiden varaan ja sivuasento. 

En tiedä mitään miesten juttua, en edes mallimiesten, missä käytettäisiin tuota naisten poseerauksesta tuttua kaavaa paitsi ehkä juuri kun tanssiryhmä asettautuu ryhmäkuvaan. Mutta kun miestanssija poseeraa, hän ei poseeraa  pin up- asennoilla. 

En ole ennen katsonut tuollaista. Ihan kiinnostavaa.

Vierailija
238/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä videon mies tummaihoinen vai onko hänellä vain reippaanlaisesti suihkurusketusta?

Jännä ristiriita jälleen tuossa, että tuollainen mies käyttää samaa asentoa kuin 50-luvun pin up girl poseerauksessaan eli jalan nosto varpaiden varaan ja sivuasento. 

En tiedä mitään miesten juttua, en edes mallimiesten, missä käytettäisiin tuota naisten poseerauksesta tuttua kaavaa paitsi ehkä juuri kun tanssiryhmä asettautuu ryhmäkuvaan. Mutta kun miestanssija poseeraa, hän ei poseeraa  pin up- asennoilla. 

En ole ennen katsonut tuollaista. Ihan kiinnostavaa.

Kisoihin iho maalataan tummaksi, jotta lihasten yksityiskohdat näkyisivät paremmin. Eli kyse on kisaväristä.

Vierailija
239/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli kyse on kisaväristä"

Ok. Kiitti vastauksesta.

Vierailija
240/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen atleetti teki myös takaperinvoltteja lavalla. Kehonrakentajan ei tarvitse olla kömpelö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän