Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?

Vierailija
09.07.2024 |

Esim. tällaisesta? 

Kommentit (586)

Vierailija
181/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kummallisia stereotypioita kehonrakentajista.

Googletin joskus jotain perhesurmaa ja päädyin kehonrakentajien omalle keskustelupalstalle jossa mietittiin sen perhesurman tehneen miehen vetäneen ehkä vähän liikaa nappeja.

Vierailija
182/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heteromies ei ihaile kehonrakentajaa seksuaalisessa mielessä, vaan haluaisi itse näyttää samalta. Ihailun perusta on hyvin alkukantainen. Isoin ja vahvin on laumanjohtaja. Lihakset ovat fyysinen pelote. 

Jos ajattelee, että oman ulkönäön parantelu, vartalon peilailu ja esittely ovat nimenomaan naiseuteen tai homoseksuaalisuuteen liittyviä piirteitä, tulee mieleen, onko kyseessä sisäistetty naisviha tai homofobia."

Sinulla on hyvä hermorakenne, kun et ole vastannut yhtä törkeästi ja epäkohteliaan rehellisesti kuin minä. Kiitos siitä, se on täällä harvinaista. 

Olen hirveän pahoillani, kun mielipiteeni bodauksesta on niin inhottava, en oikein tiedä mistä se johtuu. Kukaan bodari ei ainakaan ole ikinä tehnyt mitään pahaa enkä ole ollut kulttuurin kanssa muuten kosketuksissa kuin vain homoskenen kautta. Minulla on paljon homoystäviä, ehkä siksi yhdistän tämän niin selkeästi homouteen. Ja homoskenessä bodarijuttuihin liittyy myös huumoria, siksi ihmettelen ovatko nämä harrastajat tosisssaan vai onko tuossa hommassa myös huumoria.

En minä naisia ja homoja vihaa, mutta en pidä mitään mikä liittyy naisiin ja homoihin seksuaalisesti puoleensavetävänä. Kaipa siksi tulee tartuttua asiaan, kun se ihmetyttää, miksi joku koettaa tyrkyttää seksynä asiaa, joka seksuaalisessa on mielessä vastenmielistä, jopa ällöttävää. Minusta tuollainen keho näyttää sairaalta ja surulliselta ja siltä, että jokin on mennyt pieleen ja överiksi. Mutta se ihminen siellä voi kuitenkin olla jees, omien demoniensa riivaama. Kaikilla meillä on omamme. (Minun harrastukseni on sellainen, että kaikkia sen harrastajia pidetään sadisteina ja ties minä, samanlainen stereotypia tietty tässäkin on kyseessä.)

Tuo on mielenkiintoinen ajatus, että kehonrakentaja haluaa näyttää kehonrakentajalta. Truismi, mutta sisältää aika paljon, kun sitä ryhtyy purkamaan. Siinähän on mukana ajatus, etten kelpaa tällaisenä kuin olen, eikö? Jonkun kauneusihanteen tavoittelu kertoo minusta siitä, ettei osaa riittävästi arvostaa itseään ja omia yksilöllisiä piirteitään, vaan tahtoo muistuttaa standaria ihannetta kuten noissa kisoissa ilmeisesti halutaan. Halutaan olla jonkinlainen nukke tai leffojen supersankarin näköinen, keinotekoisen näköinen. Esteettinen ihanne on hyvin kaukana omista ihanteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 

Vierailija
184/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin, mutta ei nyt ole mikään kriittinen asia. Kriittinen asia sen sijaan ehkä olisi, ettei kehonrakentajan kanssa voi elää normaalia elämää, johon kuuluu seksi, ruoka ja muutkin harrastukset kuin sali. Eiks nuo ole kaikki impotentteja ja syömishäiriöisiä ja vedä aivan ihme mömmöjä.

Lihasten optimaaliseen kasvuun koko kehossa on vaikea saada menemään 5-6 tuntia enemmän viikossa. Naurettava määrä verratuna kestävyysurheilijoihin, joukkuepelejä harrastaviin, taitoluistelijoihin tms. Taitaa turn-off tulla jostain muusta kuin ajankäytöstä.

Vierailija
185/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa varmaan ei. Mutta ne jotka viehättyvät, eivät välttämättä halua sanoa sitä ääneen. Tällaista mieltymystä näet pidetään pinnallisena, kuten sitä, että mies tykkää silikonirinnoista ym.

Olen ennenkin osallistunut bodarikeskusteluun ja siellä on miehiä, jotka aina väittävät, etteivät naiset ole rehellisiä miesmakunsa kertomisessa. "Todellisuudessa kaikki naiset pitävät bodareista, kyllä minä sen tiedän, kun olen mies ja bodarimies on HOT." Ei siinä oikein muuhun johtopäätökseen voi tulla kuin siihen, että kyseinen mies on biseksuaali tai homo, jolloin vanha mielikuva bodariskenestä homojen ja kaappihomojen harrastuksena vahvistuu.

Mutta onhan se edistystä, jos on sellainenkin mielipide, että suurin osa naisista ei pidä, mutta kaikki eivät uskalla pitämistään tunnustaa. Eivät edes anonyyminä. Kun on niin kauheaa olla pinnallinen. Tekisikin mieli

Ei täällä ainakaan naiset myönnä että pitävät pitkistä miehistä. Alapeukkua tulee niin että lähtee jos sellaista kehtaa kirjoittaa. Naisille totuus on jostain syystä vaikeaa. Sanoin ulkomaalaiselle vaimolleni että länsimaalaiset naiset oman kertomuksensa mukaan meikkaavat ja pukeutuvat vaan itseään varten niin nauroi makeasti tuolle valheelle. Totta on ettei suurin osa naisista pidä miehekkäistä miehistä. Palstan naisten mukaan parhaita ovat teini-ikäiset pojat.

Vierailija
186/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin, mutta ei nyt ole mikään kriittinen asia. Kriittinen asia sen sijaan ehkä olisi, ettei kehonrakentajan kanssa voi elää normaalia elämää, johon kuuluu seksi, ruoka ja muutkin harrastukset kuin sali. Eiks nuo ole kaikki impotentteja ja syömishäiriöisiä ja vedä aivan ihme mömmöjä.

Lihasten optimaaliseen kasvuun koko kehossa on vaikea saada menemään 5-6 tuntia enemmän viikossa. Naurettava määrä verratuna kestävyysurheilijoihin, joukkuepelejä harrastaviin, taitoluistelijoihin tms. Taitaa turn-off tulla jostain muusta kuin ajankäytöstä.

No en nyt oikeastaan ajatellut kenenkään muunkaan kilpaurheilijan sopivan itselleni. Haluan olla vähän vapaampi elämään kuin sellaisessa seurassa on mahdollista.

Vierailija
187/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta eikös tuo edellä kirjoittanut juuri kuvaillut, mistä se turn-off tulee. Jos ei seksi onnistu ja ruokailut menevät aina kehonrakennuksen ehdoilla, on parisuhteen liima aika vähissä. Harvalle riittää se pullistelijan kropan katselu.

Vierailija
188/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viehäty kehonrakentajan vartalosta

Keimaileva narsistibroileri

Duunarin vartalo parempi

Mitä luulet, kumpi viettää enemmän aikaa peilin edessä miettimässä ulkonäköään ja mitä sille seuraavaksi ehkä voitais tehdä yms. keskivertonainen vai keskivertobodari?

Vierailija
189/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On totta, että käytämme aikamme siihen mitä arvostamme. Voimme siis päätellä, että kehonrakentaja arvostaa lihaksikasta kehoa. Mutta mihin päättelyketju siitä etenee? Onko lihaksikkaan kehon arvostaminen automaattisesti pinnallista, tai kertooko se automaattisesti itsekeskeisyydestä?

Taiteilija, rock-muusikko tai jonkin alakulttuurin edustaja saattaa käyttää hyvin paljon aikaansa ja resurssejaan ulkonäkönsä muokkaamiseen mieleisekseen (vaatteet, asusteet, tatuoinnit, meikki, korut, hiusvärit ym.) Tietynlainen ulkonäkö on hänelle hyvin tärkeää. Pidämmekö tätä pinnallisena?"

Minusta kaikki ovat pinnallisia, sehän on pinnallista, että minä en pidä seksikkäänä ja hyvännäköisenä bodarin kehoa. Kaikki mikä liittyy seksualiseen haluun ja kiinnostukseen on väistämättä pinnallista, mutta pinnallisuus ja syvyys eivät ole vastakkaisa, vaan toisiaan täydentäviä. Pinta herättää halun syvällisempään tutustumiseen.

Siksi pinnalliset asiat ja tyyli ovat keskeisiä parinvalinnassa. Ne kertovat elämäntavasta, arvostuksista ja ajankäytöstä. Se että valitsen tietyt vaatteet päivittäin ja meikkaan, ei ole verrattavissa ajankäytöltään siihen, että harrastaa bodariutta niin että pyrkii näyttämään aloituksen mieheltä. Rokkarikin on lähempänä sitä mitä arvostan, olenhan itsekin rock-bändissä aikoinaan soittanut. Hän on muusikko, jota arvostan enemmän kuin sitä, että käy salilla ja noudattaa ruokavaliota. Ne ovat arvostuskysymyksiä, eivät pinnallisuuskysymyksiä. 

Vierailija
190/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ääritapauksista, mutta sopivasti treenatusta kehosta kyllä. Tosin enemmän vetoaa voima ja energisyys kuin äärimmilleen pumpatut lihakset ja videosi miehellä on vatsa mallia, joka kertoisi roinaamisesta. Ymmärrettävästi ei kiehdo.

Vierailija
191/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat ja pitkät miehet ovat mieleeni, toki kehonrakennus voi mennä överiksi (kuten moni muukin asia) jolloin lihaksikkuus on liiallista, eikä enää viehätä. Liikunnallisuus on aina plussaa ja terveet elämäntavat. Överilihakset saattavat tehdä jopa kömpelöksi ja nappuloiden vetäminen ei ole terveellistä. 

Täällä on aika monta kommenttia kehonrakentajien väkivaltaisuudesta. Varmasti on väkivaltaisia kehonrakentajia, mutta pakko muistuttaa, että väkivaltaisia osa niistä lyhyistä ja vatsaa kasvattavista tavisjanttereistakin on. 

Vierailija
192/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Vainio on unelma-ammatissaan Kansallisoopperan orkesterin klarinetistina. Taiteellisen työn vastapainona hän rakentaa lihaksensa näyttämään mahdollisimman suurilta. 

https://yle.fi/a/3-9177753

Vierailija
193/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin joskus jotain perhesurmaa ja päädyin kehonrakentajien omalle keskustelupalstalle jossa mietittiin sen perhesurman tehneen miehen vetäneen ehkä vähän liikaa nappeja.

Ikävä tragedia. Lähiväkivaltaan syyllistyvät valitettavasti sohvalla viihtyvät läskitkin. En usko että timmit kundit tekevät huonokuntoisia kundeja enemmän väkivaltarikoksia. Olisikin helppoa, jos ulkomuodosta pystyisi päättelemään mahdollisen väkivallan harjoittajan. 

Vierailija
194/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaat ja pitkät miehet ovat mieleeni, toki kehonrakennus voi mennä överiksi (kuten moni muukin asia) jolloin lihaksikkuus on liiallista, eikä enää viehätä. Liikunnallisuus on aina plussaa ja terveet elämäntavat. Överilihakset saattavat tehdä jopa kömpelöksi ja nappuloiden vetäminen ei ole terveellistä. 

Täällä on aika monta kommenttia kehonrakentajien väkivaltaisuudesta. Varmasti on väkivaltaisia kehonrakentajia, mutta pakko muistuttaa, että väkivaltaisia osa niistä lyhyistä ja vatsaa kasvattavista tavisjanttereistakin on. 

Stereoidien käyttämisen aiheuttama väkivaltaisuus on ihan kemiallinenkin reaktio ja noissa lajeissa ei edes ole doping-testiä, mikä kertoo paljon.

Vierailija
195/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hormoneja ja olen sen aina kaikille naisille ihan heti sanonutkin. Ei kenelläkään ole ollut mitään moitteita aiheesta. 

Vierailija
196/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

185: paljon mielenkiintoisia ja provokatiivisia pointteja. Takerrun nyt kuitenkin yhteen: tähän ulkomaalaiseen vaimoosi, jonka kanssa kummastelette länsimaisia tai suomalaisia naisia. Tämän viestin saa poistaa, jos tämä menee aiheen vierestä.

Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat valinneet ulkomaalaisen puolison. Osa on aitoja kosmopoliitteja, joilla riittää ymmärrystä kaikenlaisiin elämän ilmiöihin, mutta osa sellaisia ihmisiä, joilla tuntuu olevan suuria vaikeuksia ymmärtää edes oman kulttuurinsa vastakkaista sukupuolta. Tuntuu että he fatalistisesti ajattelevat miesten olevan Marsista ja naisten Venuksesta, ja sitten he päättävät hankkia siihen vielä päälle eri äidinkieltä puhuvan ja eri kulttuurista tulevan kumppanin. 

Tarkoitus ei ole olla loukkaava. Mutta kun sanot että naisille totuus on vaikeaa, tarkoitatko tosiaankin kaikkia naisia vai vain niitä naisia, joita et ole elämässäsi ymmärtänyt?

Vierailija
197/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viehäty kehonrakentajan vartalosta

Keimaileva narsistibroileri

Duunarin vartalo parempi

Mitä luulet, kumpi viettää enemmän aikaa peilin edessä miettimässä ulkonäköään ja mitä sille seuraavaksi ehkä voitais tehdä yms. keskivertonainen vai keskivertobodari?

Olen eri. Mutta itse olen nainen, joka ei meikkaa koskaan ja muutenkin hädin tuskin katsoo peiliin aamulla. Ehkä olen tässä asiassa konservatiivi, mutta en osaa oikein pitää meriittinä miehelle, jos häntä kiinnostaa oma peilikuva enemmän kuin minua omani.

Vierailija
198/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On totta, että käytämme aikamme siihen mitä arvostamme. Voimme siis päätellä, että kehonrakentaja arvostaa lihaksikasta kehoa. Mutta mihin päättelyketju siitä etenee? Onko lihaksikkaan kehon arvostaminen automaattisesti pinnallista, tai kertooko se automaattisesti itsekeskeisyydestä?

Taiteilija, rock-muusikko tai jonkin alakulttuurin edustaja saattaa käyttää hyvin paljon aikaansa ja resurssejaan ulkonäkönsä muokkaamiseen mieleisekseen (vaatteet, asusteet, tatuoinnit, meikki, korut, hiusvärit ym.) Tietynlainen ulkonäkö on hänelle hyvin tärkeää. Pidämmekö tätä pinnallisena?"

Minusta kaikki ovat pinnallisia, sehän on pinnallista, että minä en pidä seksikkäänä ja hyvännäköisenä bodarin kehoa. Kaikki mikä liittyy seksualiseen haluun ja kiinnostukseen on väistämättä pinnallista, mutta pinnallisuus ja syvyys eivät ole vastakkaisa, vaan toisiaan täydentäviä. Pinta herättää halun syvällisempään tutustumiseen.

Hyvää pohdintaa. On kiintoisaa, kuinka ulkonäkökeskeisyys usein liitetään pelkästään kehonrakennuksen, vaikka juurikin rock-skenessä ulkonäön merkitys korostuu. Esim. Goottipiireissä ulkonäölliset asiat ovat hyvinkin korostuneita ja gootit yleisesti myös tunnustavat kulttuurinsa omaava myös pinnallisia arvoja. Eivätkä läheskään kaikki pidä goottien ulkonäköä viehättävänä tai edes seksuaalisesti kiinnostavana. 

Vierailija
199/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tragedia. Lähiväkivaltaan syyllistyvät valitettavasti sohvalla viihtyvät läskitkin. En usko että timmit kundit tekevät huonokuntoisia kundeja enemmän väkivaltarikoksia. Olisikin helppoa, jos ulkomuodosta pystyisi päättelemään mahdollisen väkivallan harjoittajan. 

https://www.psypost.org/bodybuilders-with-a-history-of-steroid-use-are-…

Vierailija
200/586 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei timmit välttämättä, mutta steroidit aiheuttaa monille agressiivisuutta ja se on ihan tutkittu sivuvaikutus niissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän