Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikilla hiljaisilla ja ujoilla naisilla on kuitenkin yleensä aina seurustelukumppani

Vierailija
08.07.2024 |

Jotenkin ihmettelen, että sellaiset todella hiljaiset ja kenellä ei oikein ole edes ystäviä, mutta seurustelukumppani kuitenkin monesti löytyy, että mitenhän se on mahdollista? Miksi ei sitten ole myös ystäviä ja miksi muita ihmisiä kohtaan ollaan niin ujoa? Luulisi että silloin ei uskaltaisi mitään seurustelukumppaneitakaan itselleen hankkia.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä naiset eivät halua syvemmin tutustua vaikka en ole mikään kauhea ihminen. vaatii vaan aikaa että luotan ihmiseen.

Vierailija
122/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jostain syystä naiset eivät halua syvemmin tutustua vaikka en ole mikään kauhea ihminen. vaatii vaan aikaa että luotan ihmiseen.

Aistivat pahan sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ma piiskasin mun vaimon nahkavyöllä.

Niin että ketä piiskasit vaimosi vyöllä?

nahkavyöllä naistani.laittoi vyön takaisin farkkuihin ja lähti töihin.

Vierailija
124/128 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt omanlaisia (ujoja) ihmisiä naisista. Suurin osa naisista on tosi meneviä ja tykkää puhua pälpättää menoistaan. Mitä ne tekisi jollain ujolla kaverilla? Mieheni on myös melko ujo ja hänellä ei kavereita. Ainoastaan suuri perhe. Tavattiin netissä ja klikkasi heti. Tykätään molemmat taiteesta ja musiikista. 

Vierailija
125/128 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä on näköjään jotkut Räväköiden ja "Minä vain sanon suoraan" -naisten kokoontumisajot.

Jätit mukavasti huomiotta viestit, joissa haukuttiin suulaampia naisia. Kaikki heistäkään eivät ole kamalia... Ajatella!

Vierailija
126/128 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan ihan vahingossa ja ujo olen minäkin. Oltiin aloitettu opiskelut samassa koulussa ja siellä oli tavallaan joukon jatkona helppoa ujonakin osallistua kaikkiin verkostoitumistapahtumiin ja en ollut anoa hiljainen. Tunsin itseni jopa vähän energiseksi ja sosiaaliseksi, ehkä adrenaliinia oli paljon sitten suonissa. Tapasin poikaystäväni juuri noissa tapahtumissa ja jotenkin klikkasi. Olin kyllä hänenkin seurassa välillä hiljainen ja ehkä vähän hankalaa seuraa sen takia, mutta hän ei luovuttanut ja jotenkin meistä tuli sitten pari. Ja olen juurikin sellainen ujo, joka ei vieraassa seurassa saa suutaan ikinä auki, mutta tuttujen kanssa voin hyvinkin rentoutua, jos siis ikinä pääsee sille rennolle asteelle. Se voi viedä aikaa jopa vuosia.

Vierailija
127/128 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole, kun kuka tahansa ei vaan kelpaa ja en ole #kaunis. 

Vierailija
128/128 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja hiljainen nainen ja olen seurustellut vain kerran parikymppisenä, se kesti alle vuoden. Tuosta on aikaa 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi