Yrittäjä miten menee? Itse löin ovet kiinni
Ei mitään järkeä olla yrittäjä Suomessa, paljon varmempaa on olla muilla töissä. Edut on hyvät ja riskejä ei ole.. voi voi tätä maata
Kommentit (10)
Möin kaikki niin kauan kun jotain sai.. nyt sohvalla ..
Vaimo jätti koska ei kuulemma ole perheelle tarpeeksi aikaa. Olen hänen mukaansa markkinatalouden hu@ra, perseennuolija ja sieluton paska.
Työmäärä kasvanut, laskuttamaan pystyy saman kuin ennen. "Tuntipalkka" laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jätti koska ei kuulemma ole perheelle tarpeeksi aikaa. Olen hänen mukaansa markkinatalouden hu@ra, perseennuolija ja sieluton paska.
Sulla on fiksu vaimo.
Asenteesta kiinni. Duunia painetaan, golfaillaan Espanjassa väliajat. Money talks. Vain parhaimmat yrittäjistä pärjää = Suomen Selkäranka.
Ammatin valinta kysymys tämäkin. Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle, jne.
Opiskelin irtisanomisajalla nuohoojan ammattitutkinnon ja nyt töitä on enemmän kuin ehtii tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ammatin valinta kysymys tämäkin. Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle, jne.
Opiskelin irtisanomisajalla nuohoojan ammattitutkinnon ja nyt töitä on enemmän kuin ehtii tekemään.
Ammatinvalintakysymys. Yhdyssana.
Tänä syksynä on mennyt noin suunnilleen yhtä lujaa kuin korona-aikana. Juuri ja juuri hengissä pysyy. Plussapuolena se, että eipä tule alvien lisäksi mitään veroja maksettua, kun tulot niin pienet.
Kädestä suuhun. Onneksi vielä toistaiseksi pystyy ottaa itselle sen verran palkkaa, että pärjäilee semi-mukavasti. Älkää käsittäkö väärin, mitään ulkomaan lomamatkoja ei todellakaan tehdä eikä uusia autoja ostella. Mitään varmuutta tulevaisuudesta ei ole, esim. viiden vuoden päähän ei tiedä yhtään miten menee, vai meneekö mitenkään. Ulkopuoliselle töihin en kuitenkaan koskaan mene, ihan sama miten huonosti menisi.
Kiikun kaakun. Vielä plussalla. Mietitään pitäisikö lopettaa nyt, yrityksestä jäävillä varoilla ja myydyllä omaisuudella saataisi ostettua joku pieni koti esim. Ranskan maaseudulta. Jatkuva stressi, lomaa on pidetty 11 päivää viimeksi helmikuussa 2023.