Miten kaikilla hiljaisilla ja ujoilla naisilla on kuitenkin yleensä aina seurustelukumppani
Jotenkin ihmettelen, että sellaiset todella hiljaiset ja kenellä ei oikein ole edes ystäviä, mutta seurustelukumppani kuitenkin monesti löytyy, että mitenhän se on mahdollista? Miksi ei sitten ole myös ystäviä ja miksi muita ihmisiä kohtaan ollaan niin ujoa? Luulisi että silloin ei uskaltaisi mitään seurustelukumppaneitakaan itselleen hankkia.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Ei ujo ja hiljainen automaattisesti tarkoita suloista ja kilttiä. Tässä keskustelussa hassusti nyt tehdään näistä suorastaan pyhimyksiä.
Voi toki olla aivan ihana persoona hiljaisuuden takana, mutta valitettavasti siellä saattaa yhtä hyvin lymytä persoonallisuushäiriöinen ja katkera ihminen. Koskee molempia sukupuolia yhtä lailla.
Joskus ujo ja hiljainen saattaa olla yksinkertaisesti aivan pihalla kaikesta, hiihtelee vaan hiljaa taustalla.
Mutta itse kysymykseen: ei kai persoonallisuuspiirteet useinkaan rajaa parisuhdetta pois? Ehkä saamattomuus ja laiskuus kaikkein todennäköisimmin.
Ei ujokaan kaikkea niele. Sitten kun ujo alkaa laittamaan vastaan, on hän heti katkera ja persoonallisuushäiriöinen. Hullu suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo kaunis nainen ja ei naiset ole halunneet tutustua minuun. Ainostaan mieheni halusi tutustua.
Tämä. Naiset tuntuvat vihaavan ujoja ja kauniita.
Paitsi toiset kauniit naiset. Mä en nykyään edes ala tutustua toiseen naiseen ellei se ole kaunis. Se on elämän opettama tutustumiskriteeri. Rumemmat aloittavat aina kateellisen juoruilun joten en enää edes vaivaudu.
Onko totta, että festareilla myös sen enkelimäisen kauniin kilttitytön teltasta kömpii tatuoitu jännäkundi? 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suosii ujoja, jotka ei käy missään ja ketä voi alistaa.
Kuin mun naapuri. Nainen kuin varjo nurkissa, ei paljon katsetta nosta tai tervehdi.
Mies päälisin puolin mukava. Kun juttelee vaimostaan niin aina vähätellen.
Ei sitä tiedä
Voihan se vaimo olla kotona oikea domina.
Älä nyt vielä sano että vain sillä ujolla varjolla on mies ja koko muu talo täynnä rempseitä kotkottajia jotka ei saa miestä vaikka menisivät römpsä levällään pihalle odottamaan. Niin epäreilua!
En kun se mies flirttailee muiden kotkottajille. Lipevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suosii ujoja, jotka ei käy missään ja ketä voi alistaa.
Kuin mun naapuri. Nainen kuin varjo nurkissa, ei paljon katsetta nosta tai tervehdi.
Mies päälisin puolin mukava. Kun juttelee vaimostaan niin aina vähätellen.
Ei sitä tiedä
Voihan se vaimo olla kotona oikea domina.
Miten hän vähättelee?
Ettei vaimo jaksa jotain juttua tai ei hän osaa. Erilaisia juttuja. Mies harrastaa, aina menossa vaimo ei mitään.
Ujolla saattaa olla enemmän aikaa ajatella, niin keskustelu on kiinnostavampaa kun siihen rupeaa. Ujot katsovat sivusta naisten keskinäistä pelien pelaamista ja pysyvät usein poissa niistä kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ujo ja hiljainen automaattisesti tarkoita suloista ja kilttiä. Tässä keskustelussa hassusti nyt tehdään näistä suorastaan pyhimyksiä.
Voi toki olla aivan ihana persoona hiljaisuuden takana, mutta valitettavasti siellä saattaa yhtä hyvin lymytä persoonallisuushäiriöinen ja katkera ihminen. Koskee molempia sukupuolia yhtä lailla.
Joskus ujo ja hiljainen saattaa olla yksinkertaisesti aivan pihalla kaikesta, hiihtelee vaan hiljaa taustalla.
Mutta itse kysymykseen: ei kai persoonallisuuspiirteet useinkaan rajaa parisuhdetta pois? Ehkä saamattomuus ja laiskuus kaikkein todennäköisimmin.
Ei ujokaan kaikkea niele. Sitten kun ujo alkaa laittamaan vastaan, on hän heti katkera ja persoonallisuushäiriöinen. Hullu suorastaan.
Tämä. Vaikuttaa ihan joltain psykiatrian ammattilaisen tai muun sellaisen analyysiltä, kun potilas on liian tietoinen asioista.
En ole ujo, vaan varautunut ja välinpitämätön, niin kuin joku edellinenkin kertoi. Olen kiinnostunut ihmisistä yleisellä tasolla, niin kuin luonnollista on. Tarkkailen ja kuuntelen sivusta, onko ihminen ns tolkun ihminen. Olen kiinnostunut keskustelemaan, jos vaikuttaa aidolta ja fiksulta. En ole kiinnostunut sinusta pätkän vertaa, jos olet juoruileva, muutoin epäluotettavan oloinen ja suureen ääneen kotkotat vain tyhjiä sanoja ilman merkitystä.
Ei ihme ettei mulla ole kavereita, kun en ole kiinnostunut puhumaan kaikista pahaa ja keskustelemaan ainoastaan rakennekynsistä.
N26
ma piiskasin mun vaimon nahkavyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo kaunis nainen ja ei naiset ole halunneet tutustua minuun. Ainostaan mieheni halusi tutustua.
Paitsi toiset kauniit naiset. Mä en nykyään edes ala tutustua toiseen naiseen ellei se ole kaunis. Se on elämän opettama tutustumiskriteeri. Rumemmat aloittavat aina kateellisen juoruilun joten en enää edes vaivaudu.
Pakko tähän kommentoida että ei se aina noin mene. Vähemmän kauniissakin naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mukavia kaikille riippumatta ulkonäöstä. Kauniiden porukoissa saattaa taas olla älytön kilpailu päällä, kuka on se kaikista kaunein ja suosituin, ja selän takana jauhetaan p*skaa minkä ehditään. Oman kokemukseni perusteella siis sanoisin että kateellisia on ihan kaikennäköisissä, ulkonäöstä ei voi sitä asiaa päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tähän kommentoida että ei se aina noin mene. Vähemmän kauniissakin naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mukavia kaikille riippumatta ulkonäöstä. Kauniiden porukoissa saattaa taas olla älytön kilpailu päällä, kuka on se kaikista kaunein ja suosituin, ja selän takana jauhetaan p*skaa minkä ehditään. Oman kokemukseni perusteella siis sanoisin että k
Tavallisen näköisissä on mukavia kyllä. Mutta jos ihminen on lihava ja rumat kasvot niin en nykyään anna edes mahdollisuutta tutustua. Ei vaan toimi ja kokemusta noista kateellisista juoruilijoista on. Kauniiden kanssa ei ole vastaavaa ollut koskaan. Tasoerot eivät ole niin suuria niin samalla viivalla ollaan eikä ole tarvetta millekään heikkolahjaisten juoruilulle.
Vierailija kirjoitti:
me hiljaiset ja ujotkin naiset kaivataan sitä kullia haaroväliin.
Näin on, kovasti kaivataan, mutta kun ujona ei uskalla pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvi pyytää. Tulee itsekseen tarjolle. Eikö sulle tule?
Kavereita on, seurustellut en ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että festareilla myös sen enkelimäisen kauniin kilttitytön teltasta kömpii tatuoitu jännäkundi? 😓
No ei mun telttaan, hui kamala.
kaikki naiset saavat halutessaan miehen. nirsoille naisille vaan ei miehet kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Mä saan mun mieheltä.
En jaksanut lukea koko ketjua mutta itselläni ns ujous on enemmän sitä että olen vain hiljainen ja annan muiden pälättää tyhjänpäiväisiä juttujaan, hiljaisuuteni takia en ollut kovin suosittu. Harvoja miehiä kiinnostaa nainen joka ei itsestään numeroa tee, pitävät meitä vaikeasti lähestyttävinä.
On minulla silti puoliso, mies joka jaksoi jutella ja ymmärsi että olen hidas tutustumaan, en myöskään kännäile, mikä oli asia joka pudotti monta miestä kelkasta jo alkumetreillä, ja hyvä niin, en jaksa päihderiippuvaisia.