Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikilla hiljaisilla ja ujoilla naisilla on kuitenkin yleensä aina seurustelukumppani

Vierailija
08.07.2024 |

Jotenkin ihmettelen, että sellaiset todella hiljaiset ja kenellä ei oikein ole edes ystäviä, mutta seurustelukumppani kuitenkin monesti löytyy, että mitenhän se on mahdollista? Miksi ei sitten ole myös ystäviä ja miksi muita ihmisiä kohtaan ollaan niin ujoa? Luulisi että silloin ei uskaltaisi mitään seurustelukumppaneitakaan itselleen hankkia.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sellaisen, joka on valmiiksi frigidi, introvertti tuppisuu, eikä vain minun jälkeeni.

Vierailija
102/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne jossain kumman tilassa ovat voittaneet ujoutensa ja sattuneet löytämään kumppanin. 

Toisen ujon.... voisiko olla?

Toisen jolle ei kelpaa kuka hyvänsä kakslahkeinen, vaan joka haluaa löytää arvoisensa kumppanin jonka kanssa on hyvä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, täällä on näköjään jotkut Räväköiden ja "Minä vain sanon suoraan" -naisten kokoontumisajot.

Vierailija
104/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valitsee naisia eri perusteella kuin naiset ystäviä itselleen. Usein kaunis ulkomuoto yhdistettynä hiljaisuuteen on ihan mahtavaa.

Vierailija
105/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä on näköjään jotkut Räväköiden ja "Minä vain sanon suoraan" -naisten kokoontumisajot.

Nämä ovat todella suuria typeryksiä ja osa ei edes ymmärrä olevansa tyhmä, vaan jankkaavat "minä sanon suoraan" -mantraansa.

Vierailija
106/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valitsee naisia eri perusteella kuin naiset ystäviä itselleen. Usein kaunis ulkomuoto yhdistettynä hiljaisuuteen on ihan mahtavaa.

ja hyvät tissit vielä ni paketti täydellinen.

Vierailija
107/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ujo ja hiljainen nainen koetaan usein söpönä tai ainakin jollain tavalla herttaisena. Ujo ja hiljainen mies taas koetaan usein jotenkin sosiaalisesti kömpelönä tai ainakin outona.

Vierailija
108/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen nainen on söpö ja hiljainen,

Vierailija
109/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä nuorena naisena ollut ikävä tulla "valituksi" sen takia, että olen hiljainen. Kertoo mielestäni vain negatiivista miehestä, joka tuollaisella perusteella haluaa naisen. Mun hiljaisuus johtui raskaista oloista lapsuudenperheessä, jossa mut hiljennettiin kuvainnoillisesti ja kirjaimellisestikin välillä.

Vierailija
110/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää ujoista ja hiljaisista. hameet korviin vaa ja suu kiinni, se riittää

Vierailija
111/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä nuorena naisena ollut ikävä tulla "valituksi" sen takia, että olen hiljainen. Kertoo mielestäni vain negatiivista miehestä, joka tuollaisella perusteella haluaa naisen. Mun hiljaisuus johtui raskaista oloista lapsuudenperheessä, jossa mut hiljennettiin kuvainnoillisesti ja kirjaimellisestikin välillä.

Miksi tuollainen ajatus kumpuaa? Jos mies pitää hiljaisista naisista niin tekeekö se miehestä epäkelvon?

Vierailija
112/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sellaisen, joka on valmiiksi frigidi, introvertti tuppisuu, eikä vain minun jälkeeni.

Oletko sellainen tuimailmeinen silmälasipäinen inseli heikolla leualla? :)

Vierailija
113/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suomalainen nainen on söpö ja hiljainen,

Aivan jokainen. -J Karjalainen.

Vierailija
114/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ujon hupakon treenattujen reisieni päälle ja nostan hameen helman ylös paljastaen valkoiset pikkuhousut, jotka ovat jo pimpin kohdalta hieman kostuneet. Pikkunisäkkään pystynisät ovat paljaana ja puristelen niitä ja nännejä samalla kun läiskin tärähtelevät piukat pakarat punaiseksi avokämmenellä. Lutkainisee itkun sekaista vikinää ja pyytää lopettamaan. Työnnän paksun sormen hupakon pilluun ja nussinämmää sormellani, joka on paksu ja kookas kuin hupakon poikaystävän kikkeli. Hupakko laukeaa sormeni ympärille inisten ja katsoo silmät kosteina ja anoo, että nussisin häntä vielä takaapäin.

Harrastan mun pikkuhuoran kanssa tätä. Usein pukee käskystäni myös sisäkön asun ja siivoilee asunnossani. Haluaisi vakiintua, mutta käytän vain pilluna. Jos alkaa kovin vaativaksi niin luiskaan ja uutta kehiin. Koulutetulla ja komealla miehellä on vara touhuilla, kaikin tavoin :)

Vierailija
115/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Kai se ujokin nyt jotain uskaltaa puhua miehen kanssa.

Vierailija
116/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Kai se ujokin nyt jotain uskaltaa puhua miehen kanssa.

Eikä tarvitse edes puhua paljoa. Nyökkäilee ja vähän jotain sanoo niin se riittää.

Vierailija
117/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ma piiskasin mun vaimon nahkavyöllä.

Niin että ketä piiskasit vaimosi vyöllä?

Vierailija
118/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja hyvät tissit vielä ni paketti täydellinen.

Eiks olis ihan sama jos olis pumpattava Barbara?

Vierailija
119/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei saa sanoa eikä kertoa vajakille.

Vierailija
120/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut seurustelukumppania. Hiljainen ja ujo löytää sellaisen ainoastaan, jos on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi