Miten kaikilla hiljaisilla ja ujoilla naisilla on kuitenkin yleensä aina seurustelukumppani
Jotenkin ihmettelen, että sellaiset todella hiljaiset ja kenellä ei oikein ole edes ystäviä, mutta seurustelukumppani kuitenkin monesti löytyy, että mitenhän se on mahdollista? Miksi ei sitten ole myös ystäviä ja miksi muita ihmisiä kohtaan ollaan niin ujoa? Luulisi että silloin ei uskaltaisi mitään seurustelukumppaneitakaan itselleen hankkia.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Jos ne jossain kumman tilassa ovat voittaneet ujoutensa ja sattuneet löytämään kumppanin.
Toisen ujon.... voisiko olla?
Toisen jolle ei kelpaa kuka hyvänsä kakslahkeinen, vaan joka haluaa löytää arvoisensa kumppanin jonka kanssa on hyvä elää.
Jaahas, täällä on näköjään jotkut Räväköiden ja "Minä vain sanon suoraan" -naisten kokoontumisajot.
Miehet valitsee naisia eri perusteella kuin naiset ystäviä itselleen. Usein kaunis ulkomuoto yhdistettynä hiljaisuuteen on ihan mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä on näköjään jotkut Räväköiden ja "Minä vain sanon suoraan" -naisten kokoontumisajot.
Nämä ovat todella suuria typeryksiä ja osa ei edes ymmärrä olevansa tyhmä, vaan jankkaavat "minä sanon suoraan" -mantraansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsee naisia eri perusteella kuin naiset ystäviä itselleen. Usein kaunis ulkomuoto yhdistettynä hiljaisuuteen on ihan mahtavaa.
ja hyvät tissit vielä ni paketti täydellinen.
Koska ujo ja hiljainen nainen koetaan usein söpönä tai ainakin jollain tavalla herttaisena. Ujo ja hiljainen mies taas koetaan usein jotenkin sosiaalisesti kömpelönä tai ainakin outona.
Jokainen suomalainen nainen on söpö ja hiljainen,
Olisi kyllä nuorena naisena ollut ikävä tulla "valituksi" sen takia, että olen hiljainen. Kertoo mielestäni vain negatiivista miehestä, joka tuollaisella perusteella haluaa naisen. Mun hiljaisuus johtui raskaista oloista lapsuudenperheessä, jossa mut hiljennettiin kuvainnoillisesti ja kirjaimellisestikin välillä.
miehet tykkää ujoista ja hiljaisista. hameet korviin vaa ja suu kiinni, se riittää
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä nuorena naisena ollut ikävä tulla "valituksi" sen takia, että olen hiljainen. Kertoo mielestäni vain negatiivista miehestä, joka tuollaisella perusteella haluaa naisen. Mun hiljaisuus johtui raskaista oloista lapsuudenperheessä, jossa mut hiljennettiin kuvainnoillisesti ja kirjaimellisestikin välillä.
Miksi tuollainen ajatus kumpuaa? Jos mies pitää hiljaisista naisista niin tekeekö se miehestä epäkelvon?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sellaisen, joka on valmiiksi frigidi, introvertti tuppisuu, eikä vain minun jälkeeni.
Oletko sellainen tuimailmeinen silmälasipäinen inseli heikolla leualla? :)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomalainen nainen on söpö ja hiljainen,
Aivan jokainen. -J Karjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Otan ujon hupakon treenattujen reisieni päälle ja nostan hameen helman ylös paljastaen valkoiset pikkuhousut, jotka ovat jo pimpin kohdalta hieman kostuneet. Pikkunisäkkään pystynisät ovat paljaana ja puristelen niitä ja nännejä samalla kun läiskin tärähtelevät piukat pakarat punaiseksi avokämmenellä. Lutkainisee itkun sekaista vikinää ja pyytää lopettamaan. Työnnän paksun sormen hupakon pilluun ja nussinämmää sormellani, joka on paksu ja kookas kuin hupakon poikaystävän kikkeli. Hupakko laukeaa sormeni ympärille inisten ja katsoo silmät kosteina ja anoo, että nussisin häntä vielä takaapäin.
Harrastan mun pikkuhuoran kanssa tätä. Usein pukee käskystäni myös sisäkön asun ja siivoilee asunnossani. Haluaisi vakiintua, mutta käytän vain pilluna. Jos alkaa kovin vaativaksi niin luiskaan ja uutta kehiin. Koulutetulla ja komealla miehellä on vara touhuilla, kaikin tavoin :)
Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Kai se ujokin nyt jotain uskaltaa puhua miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Kai se ujokin nyt jotain uskaltaa puhua miehen kanssa.
Eikä tarvitse edes puhua paljoa. Nyökkäilee ja vähän jotain sanoo niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
ma piiskasin mun vaimon nahkavyöllä.
Niin että ketä piiskasit vaimosi vyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja hyvät tissit vielä ni paketti täydellinen.
Eiks olis ihan sama jos olis pumpattava Barbara?
Sitä ei saa sanoa eikä kertoa vajakille.
Mulla ei ole koskaan ollut seurustelukumppania. Hiljainen ja ujo löytää sellaisen ainoastaan, jos on kaunis.
Haluan sellaisen, joka on valmiiksi frigidi, introvertti tuppisuu, eikä vain minun jälkeeni.