Kokemuksia väkälangoista
Kasvojenkohotuksen? Oliko sen väärti? Sattuiko? Koska kehtasi taas näyttäytyä ihmisten ilmoilla?
Kommentit (86)
Minuakin kiinnostaisi. Ikää yli 40 ja jotakin tarvitsisi tehdä.
Ei ole kokemusta, enkä ajatellut hankkiakaan. Minusta riski siihen, että näyttää kuitenkin lopulta luonnottomalta, on liian suuri. Kustannuksista puhumattakaan. Vaikka tulisi kuinka hyvä tulos, niin se käsitellyn alueen ympärillä oleva naamataulu valahtaa parissa vuodessa kuitenkin lisää, ja sitten viimeistään näyttää kammottavalta, eikä luonnontilaista naamaa ole enää mahdollista saada takaisin. Siinä joutuu varmaan ikuiseen kierteeseen kun alue kerrallaan pitää tuunata ettei näytä hassulta, ja lopulta näyttää sitten kuitenkin hassulta kun kudoksia ei voi loputtomiin leipoa uusiksi ilman että ne muuttuvat keinotekoisen näköisiksi.
Olen valtavan kiitollinen 90-luvun itselleni siitä että en nyppinyt kulmakarvojani hassuiksi viivoiksi jotka olivat silloin muotia. Kymmenen vuotta sitten oli kulmien tatuointi muotia, sitäkään en mennyt kokeilemaan ja olen kiitollinen. Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta opin hyväksymään oman vanhenemiseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta, enkä ajatellut hankkiakaan. Minusta riski siihen, että näyttää kuitenkin lopulta luonnottomalta, on liian suuri. Kustannuksista puhumattakaan. Vaikka tulisi kuinka hyvä tulos, niin se käsitellyn alueen ympärillä oleva naamataulu valahtaa parissa vuodessa kuitenkin lisää, ja sitten viimeistään näyttää kammottavalta, eikä luonnontilaista naamaa ole enää mahdollista saada takaisin. Siinä joutuu varmaan ikuiseen kierteeseen kun alue kerrallaan pitää tuunata ettei näytä hassulta, ja lopulta näyttää sitten kuitenkin hassulta kun kudoksia ei voi loputtomiin leipoa uusiksi ilman että ne muuttuvat keinotekoisen näköisiksi.
Olen valtavan kiitollinen 90-luvun itselleni siitä että en nyppinyt kulmakarvojani hassuiksi viivoiksi jotka olivat silloin muotia. Kymmenen vuotta sitten oli kulmien tatuointi muotia, sitäkään en mennyt kokeilemaan ja olen kiitollinen. Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta
Miksi pitäisi hyväksyä asioita, joihin voi vaikuttaa? Rajansa toki kaikella, mutta pienimuotoinen ulkonäön päivittäminen voi kummasti tehdä elämästä vähän mukavampaa.
Kävin itse konsultaatiossa ja mulle sairaanhoitaja sanoi ettei itse suosittelisi väkälankoja. Paranemisaika on pitkä verrattuna siihen, millaisia tuloksia niillä tulee. Samaa sanoivat monet muut, kun googletin tuloksia.
Ajattelin säästää rahat kasvojenkohotukseen sitten vähän vanhempana. Nyt tyydyn botuliiniin, joka ei tietenkään roikkuvaa ihoa pelasta, mutta auttaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hyväksyä asioita, joihin voi vaikuttaa? Rajansa toki kaikella, mutta pienimuotoinen ulkonäön päivittäminen voi kummasti tehdä elämästä vähän mukavampaa.
Oletko plastiikkakirurgi vai etkö lukenut tekstiä, johon vastasit?
Ei vanhenemiseen voi vaikuttaa niin, ettei se missään näkyisi. Kun yhtä kohtaa puleerataan niin siinä ympärillä olevat "virheet" näyttävät entistä pahemmilta. Ulkonäkö on kokonaisuus. Minä vanhenen mieluummin luonnollisesti kuin epätasaisesti eri kohdista, koska luonnollinen ulkonäkö on yleensä se mistä eniten pidän.
Fyysisestä terveydestä ja mielenterveydestä huolehtiminen vaikuttaa myös ulkoiseen kauneuteen kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Kävin itse konsultaatiossa ja mulle sairaanhoitaja sanoi ettei itse suosittelisi väkälankoja. Paranemisaika on pitkä verrattuna siihen, millaisia tuloksia niillä tulee. Samaa sanoivat monet muut, kun googletin tuloksia.
Ajattelin säästää rahat kasvojenkohotukseen sitten vähän vanhempana. Nyt tyydyn botuliiniin, joka ei tietenkään roikkuvaa ihoa pelasta, mutta auttaa vähän.
Minusta on aivan kammottava ajatus, että jokaista botox-annosta varten pieni hiiri joutuu kokemaan tuskallisen kuoleman. Jos olisin tuollaisen teollisuudenalan mahdollistaja niin sisäinen tuskani saisi kasvot varmasti vääntymään pahemmalle mutkalle siihen nähden, miltä näytän nyt kun elän arvojeni mukaista elämää.
Ilkeiden ja välinpitämättömien ihmisten persoonallisuus näkyy usein kasvoissa sellaisilla tavoilla, että niiden piilottaminen vaatisi kokonaisvaltaista kasvohalvausta. Siis tilaa jossa henkilö ei kykene ilmeisiin ollenkaan.
Saako roikkuvia poskia kohotettua jos ottaa täytettä poskipäihin ja ohimoille?
Voisiko sillä korvata väkälangat?
Vierailija kirjoitti:
Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta hyväksyn oman vanhenemiseni
Et varmaan sitten värjää hiuksiakaan, meikkaa, käytä kauniita vaatteita, oio hamoaita jos vinot, et laihduta, laita kynsilakkaa jne? Hyväksyt itsesi luojan luomana ja maksat terapeutille jos tekee vaikka mieliteko mennä kampaajalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko plastiikkakirurgi vai etkö lukenut tekstiä, johon vastasit?
Ei vanhenemiseen voi vaikuttaa niin, ettei se missään näkyisi. Kun yhtä kohtaa puleerataan niin siinä ympärillä olevat "virheet" näyttävät entistä pahemmilta. Ulkonäkö on kokonaisuus. Minä vanhenen mieluummin luonnollisesti kuin epätasaisesti eri kohdista, koska luonnollinen ulkonäkö on yleensä se mistä eniten pidän.
Fyysisestä terveydestä ja mielenterveydestä huolehtiminen vaikuttaa myös ulkoiseen kauneuteen kaikista eniten.
Paras hoito mielenterveydelle on tehdä naamasta sen näköinen, että kehtaa katsoa itseään peilistä ja että kehtaa katsoa ihmisiä silmiin.
Eihän muuten akneakaan tarvitsisi hoitaa ja arvetkin naamassa olisi kaunistus. Luonnollisiahan nekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta hyväksyn oman vanhenemiseni
Et varmaan sitten värjää hiuksiakaan, meikkaa, käytä kauniita vaatteita, oio hamoaita jos vinot, et laihduta, laita kynsilakkaa jne? Hyväksyt itsesi luojan luomana ja maksat terapeutille jos tekee vaikka mieliteko mennä kampaajalle?
Olen eri,mutta : Olipa lapsellinen kommentti. Vertaatko tosiaan kauneuskirurgiaa kampaamokäyntiin tai laihdutukseen?
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentekevää,jos ihmiset haluavat näyttää elokuvan Jokerilta tai Donatella Versacelta, se on oma valinta. Mutta oman ulkonäön vanhenemisen hyväksyminen ilman kauneuskirurgiaa edellyttää ilmeisesti aina vahvaa itsetuntoa - itsetuntoa, joka ei perustu ulkonäköön,vaan aivan muihin, tärkeämpiin seikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri,mutta : Olipa lapsellinen kommentti. Vertaatko tosiaan kauneuskirurgiaa kampaamokäyntiin tai laihdutukseen?
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentekevää,jos ihmiset haluavat näyttää elokuvan Jokerilta tai Donatella Versacelta, se on oma valinta. M
Täyteainehoidot, botox ja väkälangat eivät ole kauneuskirurgiaa. Aivan naurettavaa sitä paitsi verrata johonkin Donatella Versageen, jolle on tehty ihan toisia toimenpiteitä. Todennäköisesti sinunkin työpaikallasi moni nainen on ottanut botoxia, mutta kukaan ei uskalla puhua siitä sinun kaltaisten tietämättömien tuomitsijoiden vuoksi. Tässä taas näkee miten tietämätön ja lapsellinen kommentoija itse olet. Kyllä, hiusten värjääminen vaikka nyt harmaita peittääkseen on ihan verrannollinen toimenpide, peitetään vanhenemisen merkit päänahkaan imeytyvillä myrkyllisillä kemikaaleilla. Mutta koska se on sosiaalisesti hyväksytympää, niin et osaa nähdä siinä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentekevää,jos ihmiset haluavat näyttää elokuvan Jokerilta tai Donatella Versacelta, se on oma valinta. M
Jos on niin vahva itsetunto niin miksi sitten värjäät hiuksia ja meikkaat? Eikö kantti kestä olla ilman? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentekevää,jos ihmiset haluavat näyttää elokuvan Joke
Lapselliset kommentit jatkuvat...onko itsetuntosi tosiaan noin heikko? Etkö ole saavuttanut elämässäsi tavoittelemaasi, jäikö opinnot suorittamatta ja persoona kehittämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentek
Ei ole heikko itsetunto eikä itselleni ole tehty mitään esteettisiä hoitoja. Sinä et kykene asioista tietämättömänä argumentoimaan muuten kuin syyttämään kommenttejani lapsellisiksi. Jos kysyt keltä vaan asiantuntijoilta, niin minun kommenttini kuitenkin ovat faktaa toisin kuin sinun.
"Lapselliset kommentit jatkuvat...onko itsetuntosi tosiaan noin heikko? Etkö ole saavuttanut elämässäsi tavoittelemaasi, jäikö opinnot suorittamatta ja persoona kehittämättä?"
Tämän on kyllä kirjoittanut joku todella erikoinen ja vihamielinen persoona. Miten se, jos joku haluaa kaunistaa itseään, nostaakin joissakin tämmöistä vihamielisyyttä? Kateutta?
Palataanko ketjun aiheeseen? Itseäkin kiinnostaisi kuulla kokemuksia väkälangoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen valtavan kiitollinen 90-luvun itselleni siitä että en nyppinyt kulmakarvojani hassuiksi viivoiksi jotka olivat silloin muotia. Kymmenen vuotta sitten oli kulmien tatuointi muotia, sitäkään en mennyt kokeilemaan ja olen kiitollinen. Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta
Luonnottomalta ei väkälankahoidon jälkeen näytä, vaikka haluaisikin. Tulos on huomattavasti maltillisempi kuin kirurgisessa faceliftissa. Keinotekoista naamaa ei langoilla voi tehdä mitenkään, täyteaineilla toki voidaankin. Jos jonkinlaista näkyvää pikku muutosta hakee, väkälankahoito kannattaa anyway teettää lääkärillä, plastikolla tms., ei sh:lla. Sh:t tekee hoidon ihan liian varovaisesti, jolloin lopputulos on tosi vaatimaton. (Olen itsekin sairaanhoitaja siis.)
Mulle väkälangat antoi hyvän, mutta tosi lyhytaikaisen tuloksen. Myös paraneminen oli hieman hitaampaa, kuin osasin odottaa. Hinta ja paranemisaika huomioiden en käy uusimassa väkälankoja, vaan säästän kestävämpään toimenpiteeseen. Tietysti olisi kiva, jos saman saisi vähemmän invasiivisella hoidolla, mutta silti.
Tulos oli todella hyvä sen lyhyen aikaa. Näytin täsmälleen samalta, kuin 10 vuotta vanhoissa valokuvissa. Jopa papereita kysyttiin taas näin 4kymppiseltä.
Väkälangoilla siis kiskotaan nahkaa roikkumaan paikkaan, johon se ei luonnostaan kuulu? Joo ei kiitos.
Minun ex lanko oli kyllä aikoinaan aika väkä...
Hajoaako nämäkin yhtä hyvin kuin muut täyteaineet (jotka eivät koskaan oikeasti poistu)?