Miten kaikilla hiljaisilla ja ujoilla naisilla on kuitenkin yleensä aina seurustelukumppani
Jotenkin ihmettelen, että sellaiset todella hiljaiset ja kenellä ei oikein ole edes ystäviä, mutta seurustelukumppani kuitenkin monesti löytyy, että mitenhän se on mahdollista? Miksi ei sitten ole myös ystäviä ja miksi muita ihmisiä kohtaan ollaan niin ujoa? Luulisi että silloin ei uskaltaisi mitään seurustelukumppaneitakaan itselleen hankkia.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
me hiljaiset ja ujotkin naiset kaivataan sitä kullia haaroväliin.
Näin on, kovasti kaivataan, mutta kun ujona ei uskalla pyytää.
Mä ennemmin kaipaisin miehessä sitä yhteenkuuluvuuden/henkistä tunnetta sekä luottamusta, kun ainoastaan sitä kullia.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että festareilla myös sen enkelimäisen kauniin kilttitytön teltasta kömpii tatuoitu jännäkundi? 😓
Toisenlaisen hyypiönhän sieltä pitäisi kömpiä.
Jonsei oo ruma, niin kyllä pyörälle polkija löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jonsei oo ruma, niin kyllä pyörälle polkija löytyy.
tai läski
Jos nainen on nätti tai söpö tai kaunis niin kyllä mies on kiinnostunut tutustumaan hiljaiseen naiseen
Tätä minäkin mietin :D Wtf? Elämän suuria mysteerejä.
t. N32, ikisinkku
Minäminä-"draamakveenit" on hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
t. N32, ikisinkku
mikä tuossakin nyt muka on mysteeri? :DD
Vierailija kirjoitti:
Koska ujo ja hiljainen nainen ei ole urpo, eikä ole ujo ja hiljainen aina ja kaikissa tilanteissa. Kotona on ihan toisenlainen. Hiljainen ja ujo mies taas on urpo, johon kaikki kyllästyvät heti kun ei osaa olla sosiaalisissa tilanteissa. Hiljainen ja ujo nainen osaa olla. Naisilla vaan on sisäsyntyisesti taito olla sosiaalisia vaikka ovat hiljaisia ja ujoja. Mä olen aina ollut intorvertti mutta miehiä on kyllä ollut riittämiin. Osaan silti olla ihmisten kanssa. Koska naiset osaa.
N41
"koska naiset osaa"?? Sinä et ainakaan osaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N32, ikisinkku
Miehet on mysteeri :D En mä ainakaan noin vain uskalla heitä lähestyä jos on vähääkään kiinnostusta. Alan peräti välttelemään heitä siinä kohtaa ettei ihastuminen paljastu. Sanomattakin selvää että tällä taktiikalla ei miestä löydy.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N32, ikisinkku
Miehet on mysteeri :D En mä ainakaan noin vain uskalla heitä lähestyä jos on vähääkään kiinnostusta. Alan peräti välttelemään heitä siinä kohtaa ettei ihastuminen paljastu. Sanomattakin selvää että tällä taktiikalla ei miestä löydy.
N32
no netissä helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo kaunis nainen ja ei naiset ole halunneet tutustua minuun. Ainostaan mieheni halusi tutustua.
Tämä. Naiset tuntuvat vihaavan ujoja ja kauniita.
Paitsi toiset kauniit naiset. Mä en nykyään edes ala tutustua toiseen naiseen ellei se ole kaunis. Se on elämän opettama tutustumiskriteeri. Rumemmat aloittavat aina kateellisen juoruilun joten en enää edes vaivaudu.
Pakko tähän kommentoida että ei se aina noin mene. Vähemmän kauniissakin naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mukavia kaikille riippumatta ulkonäöstä. Kauniiden porukoissa saattaa taas olla älytön kilpailu päällä, kuka on se kaikista kaunein ja suosituin, ja selän takana jauhetaan p*skaa minkä ehditään
Susirumahan sinäkin olet, jutuistasi jo sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo kaunis nainen ja ei naiset ole halunneet tutustua minuun. Ainostaan mieheni halusi tutustua.
Tämä. Naiset tuntuvat vihaavan ujoja ja kauniita.
Paitsi toiset kauniit naiset. Mä en nykyään edes ala tutustua toiseen naiseen ellei se ole kaunis. Se on elämän opettama tutustumiskriteeri. Rumemmat aloittavat aina kateellisen juoruilun joten en enää edes vaivaudu.
Pakko tähän kommentoida että ei se aina noin mene. Vähemmän kauniissakin naisissa on paljon sellaisia, jotka ovat mukavia kaikille riippumatta ulkonäöstä. Kauniiden porukoissa saattaa taas olla älytön kilpailu päällä, kuka on se kaikista kaunein ja suosituin, ja selän takana jauhetaan p*skaa minkä ehditään
Niin, vähemmän kaunis vaikutat olevan
Piti olla tosi itsevarma ja turvallisen oloinen mies että sai minut. T. ujo nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N32, ikisinkku
N32
no netissä helpompaa
Niin, kunnes mies haluaa nähdä oikeasti ja mä häviän kuvioista :D
N32
Vierailija kirjoitti:
Piti olla tosi itsevarma ja turvallisen oloinen mies että sai minut. T. ujo nainen
annatko panna takaapäin?
Vai ettei kauniit naiset ole kateellisia ja katkeria? BUAAHAHHAHAA!
Nämä olivat pikkutyttöinä liian rohkeita ja menivät muslimien mukaan. Nyt heidät on hakattu hiljaisiksi. Normaali näky esim Helsingissä.
minä uskalsin ja nyt sitä saan.