Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Asiakas tyrmistyi lääkärin puhelun hinnasta: maksoi reilusta seitsemästä minuutista yli 90 euroa

Vierailija
08.07.2024 |

Sairaalaan ei kannata soitella turhaan vaan ainoastaan jos on puhelua vaativaa asiaa.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010533439.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo etäpalvelut voi ostaa halvemmalla vaikka Latviasta.

Vierailija
22/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ton takia en käytä enää yksityisiä lääkäreitä. Aivan kauheaa rahastusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää rahastusta. Minä jouduin maksamaan 175 e erikoislääkärin soittaessa magneettikuvan tuloksista. Saman tiedon olisin itse voinut lukea omakannasta. 

Vierailija
24/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on myös virtuaalivastaanottoja. Lääkäri varaa tietyn ajan potilaalle netin tai puhelimen kautta. Se on silloin vastaanottokäyntä vastaava.

Vierailija
25/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää rahastusta. Minä jouduin maksamaan 175 e erikoislääkärin soittaessa magneettikuvan tuloksista. Saman tiedon olisin itse voinut lukea omakannasta. 

Kyllä siihen hintaan on sisältynyt muutakin kuin se pelkkä puhelinsoitto. Esimerkiksi se tutkimus tai jokin muu asia.

Vierailija
26/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettikuvaa varten lääkärikäynti 200 €, magneettikuvaus olisko ollut joku 400€(?) ja sitten tosiaan tuo soitto perään, joka oli myös melkein 200€. Jatkossa käytän vain julkista terveydenhuoltoa, jos en pääse niin ihan sama, kuolen sitten pois. Senttiäkään en enää yksityisille rahastuslääkäreille anna. 

Vierailija
27/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän hallitus kaavailee, että erikoislääkäriä varten pitää käydä ensin yleislääkärillä eli satku lisää vähintäänkin taas.

Vierailija
28/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen hintaan on sisältynyt muutakin kuin se pelkkä puhelinsoitto. Esimerkiksi se tutkimus tai jokin muu asia.

Ei tasan tarkkaan sisältynyt yhtään mitään muuta. Luki radiologin tekstin suurin piirtein sanasta sanaan. 

Vierailija
29/29 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärille maksoin 297euroa 15 minuutin tutkimuksesta. En ikinä mene enää mehiläiselle.

Törkeän kallista on, mutta jos oikeasti tarvitsee lähetteen erikoissairaanhoitoon, se järjestyy nopeasti. Toki lähete onnistuu työterveydenkin kautta sopivissa vaivoissa. Ei tämän pitäisi olla kenellekään yllätys, kun kokoomus on tähän koko ajan määrätietoisesti pyrkinyt.