Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet rippiraamatuillenne?

Vierailija
08.07.2024 |

Itse heitin roskiin aikoinaan. Oli siihen pappi kirjoittanut jonkun pitkän sepustuksen alkuun, jota ei lukenut koskaan.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyssä on. Jostain syystä kirjoitin siihen rippikoulussa kuulakärkikynällä muistiinpanoja.

Vierailija
102/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä väännettiin raamatunlehdistä sätkiä. Oli hyvän ohkaista paperia. Jossain kohtaa poltettiin notskilla useampi Raamattu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kuulen että jollain on n.s. rippiraamattu. Olen kyllä käynyt rippikoulun vuonna 1972, muttei kukaan raamattuja siellä jakanut. Ei minusta tosin otettu rippikuvaakaan, joten olen tainnut jäädä jostain suuresta paitsi. Vihitty on maistraatissa, joten raamattua ei sitäkään kautta saatu. 

Vierailija
104/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siitä 6. ja 7. Mooseksen kirjan. Siinä luki mm. mystillisen perimätiedon säännöt ja joitain loutsuja, esim. verenseisautuksen sanat. Kun kerroin tästä muille, rippipappi ja vanhempani järkyttyivät. Minulle oli kuulemma annettu Musta Raamattu vahingossa. 

Vierailija
105/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräilen pyhiä kirjoja. Sain kivalta amerikkalaiselta mormonitytöltä mormonien kirjan. Kun saan tarpeeksi monta kirjaa, kuvaan videolle kun virts-----aan niiden päälle, ja tallaan niitä ja lopuksi poltan ne.

Tripitakan hankkiminen on osoittautunut ongelmaksi. Osaako kukaan neuvoa mistä sellaisen saisi?

Aion lisätä mukaan Marxin Pääoman, Maon Punaisen kirajn, Gaddafin Vihreän kirjan, jotain Engeliltä. Muita ehdotuksia?

Herätkää!-lehdet, Vartiotorni-julkaisut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi