Millaisesta halvasta lahjasta olisit iloinen?
Kommentit (26)
Sellaisesta, joka olisi hankittu minun mieltymykseni huomioiden.
Ne vauvapalstalla vihatut villasukat.
En mistään. En halua halpoja lahjoja, en suklaata edes. En halua edes kalliita lahjoja.
Sokolaati. Mutta siinä ei saa olla p almup askaa.
Joku syötävä tai vaikka Glögipullo. Sukat, sormikkaat, kettiöpyyhe tai joku vastaava tarpeellinen.
joku kynttilä ja uusi hammasharja ja hammastahnaa
Hopeiset korvakorut. Ovat edullisia ja minulle ainakin hyvä materiaali, ei tule allergiaoireita.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta, joka olisi hankittu minun mieltymykseni huomioiden.
Tämä. Minä ilahtuisin esim. kauniista kynttilästä tai rasiasta suosikkisuklaatani. Villasukkia en pidä edes edullisena lahjana, koska langan hankinnan lisäksi niiden tekoon kuluu kuitenkin aikaa, jota ei voi pitää ilmaisena. Mutta rakastan villasukkia, joten ne olisivat mulle ihana lahja! Tai joku jännitysromaani vaikka kirpputorilta.
vessapaperi, hammastahna. kahvipaketti... sellainen joka oikeasti menee käyttöön.
Koristeellinen kynttilä ois kiva lahja. Ainoa huono puoli on, että monet on niin kauniita, ettei niitä henno polttaa. :D
Suklaasta, villasukista, hyvästä käsivoiteesta, palapelistä.
Sopimuksesta, että ei vaihdeta lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
joku kynttilä ja uusi hammasharja ja hammastahnaa
Minä saan aina toisinaan kynttilöitä ja inhoan kynttilöiden polttamista. Poiskaan en raaski heittää. Niinpä minulla on iso varasto kynttilöitä sähkökatkoja odottamassa.
Halpa nainen olisi tällaiselle peräkamarinpojalle hyvä lahja.
Suklaarasia. Myös kahvi tai tee olisi mieluisia.
Näin aikuisiällä olen saanut lahjaksi konvehtirasian, kahvipakkauksen ja joulukukan. Ne ovat mielestäni hyviä yleispäteviä ja täysin riittäviä lahjoja aikuiselle sukulaisihmiselle. Saman tyyppisiä siis, mitä tuodaan mukana, kun tullaan kylään, tupaantuliaisiin jne.
Suklaarasiasta