Miksi miehet pettää aina?
Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.
Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen.
Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi.
Kommentit (169)
Kriteereinä on ollut välttää pelimiehiä ja miehet keskenään erilaisia. Kaikki koulutettuja, työelämässä, raittiita ja fiksuja. Tieto pettämisestä paljastunut sattumalta ja todisteiden kanssa.
Ap
Oletko ulkonäöllisesti ns. korkeammalla tasolla kuin nuo miehesi?
Miesten ulkonäkö ollut osalla komea ja osalla ei ja osalla jopa mitättömän näköinen.
Ap
Se on miehen biologia. He ovat pohjimmiltaan siittäjiä ja seksi on parittelua. Se on alkeelliselle yksilölle yksinkertaisesti niin suuri emotionaalinen kiksi, ettei sitä voi vastustaa
Useimmiten itsensä monogamiseksi katsovat miehet ovat neitsyitä. Eli ei pääsyä buffetiin. Yhden naisen huomion saadessaan miehelle avautuu pääsy kontaktiin muiden naisten kanssa, muuttuu arvomaailma :)
Joistakin tulee jopa ammattimaisia naisenergian kierrättäjiä. Muut naiset lankeavat mieheen helposti ajatellen, että mies on erilainen kuin muut miehet, kun tosiasiassa mies vaan kierrättää naisenergiaa naiselle toiselle
Monogamiaa ymmärretään joissakin uskonnollisissa yhteisöissä (esim. juutalaisuus), mutta näissä ollaan myös anteeksiantavaisia. Ei kuitenkaan ole naisten tehtävä kehittää miehiä tässä asiassa. Heidän tulee kehittää ainoastaan omaa havainnointikykyään, jotta oppivat erottamaan miehen energian laadun
Ap valinnut vain j ä n n ä m i e h i ä. Sen siitä saa kun ylimielisesti nakkelee niskoja kilteille ja kunnollisille miehille. Sitä saa mitä tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulkonäöllisesti ns. korkeammalla tasolla kuin nuo miehesi?
Itse en ajattele vain ulkonäköä, mutta kun mietin niin hyvin moni ollut ehkä alemmalla tasolla ulkonäöllisesti ja ellei ole eli ollut komea niin heillä ollut jotain vaikeutta hienoisesti itsetunnossa
Ap
Vaikea sanoa syytä omiin kokemuksiisi. Itse tiedän kyllä todella vähän suhteita, joissa tietäisin olevan pettämistä, joten itse arvelisin lähtökohtaisesti ihmisten olevan luotettavia. Ja kyllä yleensä pettäminen on oire jostain muusta suhteessa, mutta varmaan meihin mahtuu ihmisiä, jotka eivät lähtökohtaisesti pysty sitoutumaan/päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki petä, sinä olet vain löytänyt miehet jotka pettää. Onko heissä ollut jotain yhteistä piirrettä? Ja turha sinun on ajatella että se sinusta johtuisi, muulla tavalla kuin sillä että olet joka kerta valinnut tietynlaisen miehen.
Ei, vaan kaikki eivät jää siitä kiinni. Me petämme kyllä, mutta fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Ap valinnut vain j ä n n ä m i e h i ä. Sen siitä saa kun ylimielisesti nakkelee niskoja kilteille ja kunnollisille miehille. Sitä saa mitä tilaa!
Jännämiehiä ei ole ollut yksikään. Tiedän tyypin kyllä. Siitäkään ei kyse. Jokaisella heistä ollut naissuhteita ennen minua järkevä määrä eikä useita eroja eikä yhdelläkään lapsia kuin yhdelle tai lapsia ei ollenkaan.
Ap
Joo, pitäisi katella kilttejä ja uskovaisia miehiä.
Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.
Minusta pettämiseen viittavat asenteet ovat ihmisissä hyvin havaittavissa. Itse vältän tuollaisia miehiä. Olen katsonut vierestä kun esim ystävä menee naimisiin selkeän pettäjän kanssa. Ei tarvi olla ydinfyysikko että sen tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.
Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät miehiä nopeammin, joten se siitä.
En tiedä, mutta kenties miehille on tullut kanssasi sellainen tunne ettei se ehkä niin haittaa jos vaikka pettääkin.
Vaikutat hyvältä tyypiltä joka ei skitsoa pienistä / turhista vaan kanssasi elämä on rentoa ja mutkatonta niin silloin mies saattaa valheellisesti tuudittautua sellaiseen kuvitelmaan, ettei sinulle tarvitse olla uskollinen koska et kahlitse ja vahtaa miestä kuten omistuksenhaluiset naiset.
Luultavasti miehet ovat olleet ensin yllättyneitä että saivat kaltaisesi naisen itselleen, mikäli ovat olleet ulkoisesti ajateltuna vaatimattoman näköisiä.
Kun alkuhuuma haihtuu, luulevat että heillä on rahkeita muihinkin naisiin kun itsevarmuutta on tullut lisää ja pettäminen tapahtuu.
Minulla on hyvät hoksottimet ja huomaan oireita mitkä voi kieliä pettämisestä. En niistä puhu tai kaivele asioita enkä kysele, mutta salaa tutkailen tilannetta hienovaraisesti ja siten asiat paljastuneet ilman tonkimista todisteiden kanssa. Mietin pettääkö suurin osa miehistä, mutta naiset eivät osaa aina huomata pettämistä.
Lähisuhteessa huomaa miehen käytöksen muuttumisen kuten oudot menot, puhelut, salailut ja mikroilmeet. Ehkä osa on niin herkkiä huomaamaan ja vaistoamaan jonkin olevan käynnissä.
Ap
Harva mies pettää joka ei käy ulkona. Kun lisäksi tietostetaan fakta, että noin 80% miehistä ovat joko neitsyitä tai ei ole saaneet seksiä yli vuoteen on jotenkin hullunkurista että jokainen menisi ja tuosta noin vaan pettäisi. Miehen on todella vaikea saada seksiseuraa ellei kyse ole jostain komeasta rikkaasta uroosta jonka kaikki naiset haluaa.
Järkevä määrä aiempia naissuhteita. Mikä se on? Paradoksaalisesti runsaampi määrä aiempia naissuhteita ollut parempi ja se, että on jo nuorena vientiä antaa hyvän pohjan uskollisuudelle. Tällöin muut naiset on jo nähty ja miehinen itsetunto saatu ruokittua. Ne hommat on kokeiltu ja mies voi asettua aloilleen sen naisen kanssa jolle haluaa olla uskollinen.
Ei kaikki petä, sinä olet vain löytänyt miehet jotka pettää. Onko heissä ollut jotain yhteistä piirrettä? Ja turha sinun on ajatella että se sinusta johtuisi, muulla tavalla kuin sillä että olet joka kerta valinnut tietynlaisen miehen.