Paras dieetti painonpudotukseen
10 kiloa pitää saada pois. Ehdotuksia otan vastaan.
Kommentit (266)
Rasvaton ja maustamaton jugurtti johon marjoja sekaan
Punttisali 5-6 kertaa viikossa, 50 km hölkkää viikossa. Pieni vaiva, suuri kokonaisvaltainen hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vhh toimii aina ja kaikilla. Siitä ei kannata kieltäytyä, koska se on helppo dieetti eikä vaadi kalorien laskentaa. Herkut on sallittu. Toimii myös ilman lihaa, pavut ja siemenet on vhh.
Lähes kaikki fitnessit syö vhh, koska se on helppo tapa pysyä kunnossa. Jaksaa jumpata eikä sekään näy, jos tulee taukoja.
vhh heikentää kehon. Jos haluat olla kova kuten voimailijat tai kamppailijat, niin vhh tekee susta vain heikon ihmisen.
Sokerit voimistaa kroppaa ja tekee vireäksi.
Vierailija kirjoitti:
Punttisali 5-6 kertaa viikossa, 50 km hölkkää viikossa. Pieni vaiva, suuri kokonaisvaltainen hyöty.
Eikä oikeastaan tarvitse katsoa mitä suuhunsa pistää. Saa syödä kaikkea paskan ja taivaan väliltä.
Hanki kirja "Laihduttamisen loppu" ja noudata ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö aamulla puuroa, lisää siihen jotain proteiinia ja marjoja jos mahdollista.
Lämpimillä aterioilla syöt kanaa/ kalaa/ lihaa, paljon lämpimiä kasviksia kylkeen ja puoli lautasellista salaattia. Perunaa/ pastaa vain vähän.
Välipalaksi banaani tai maustamaton rahka, hunajalla makeutettuna.
Iltapalalla ruisleipä/ salaatti/ rahka/ puuro
Kuntosalilla käyminen auttaa painonpudotukseen, samoin pitkät kävelylenkit. Lue Kaisa Jaakkolan kirjoja, esim. Hyvän olon hormonidieetti. Tärkeintä sia varmasti riittävä nukkuminen.
Sokeria syömällä ei paino putoa.
Eikä välipaloja puputtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vhh toimii aina ja kaikilla. Siitä ei kannata kieltäytyä, koska se on helppo dieetti eikä vaadi kalorien laskentaa. Herkut on sallittu. Toimii myös ilman lihaa, pavut ja siemenet on vhh.
Lähes kaikki fitnessit syö vhh, koska se on helppo tapa pysyä kunnossa. Jaksaa jumpata eikä sekään näy, jos tulee taukoja.
vhh heikentää kehon. Jos haluat olla kova kuten voimailijat tai kamppailijat, niin vhh tekee susta vain heikon ihmisen.
Sokerit pilaa kropan.
Laihduin 7 kk aikana 12 kg. Aamulla puuroa, muttei mitään isoa vadillista. Lisäksi eri astiasta vähän rahkaa ja paljon marjoja. Kahvia. Lounas klo 13 puoli kiloa salaattia (kurkkua, tomaattia, vihreää salaattia, sipulia) ja pihvi 150 g tai kalaa. Iltapäivällä kahvi ja ei mitään syötävää. Illalla sama kuin aamulla. Ei leipää, ei sokereita ja juomana vain kivennäisvesi ja kahvi. Mulle sopi tämä ja nälkä ei ollut koskaan ja paino on pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo käy varmaan ihmiselle jolla ei ole elämässään mitään velvollisuuksia, eikä fyysisiä rajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän hiilareita. Vihanneksia, marjoja, juureksia. Proteiinia
Tätä itsekin olen ajatellut. En syö aamupalaa mutta pitäisi ryhtyä syömään vaikka kananmunaa ja pekonia.
En suosittele pekonia. Onhan se vähähiilarista, mutta myös prosessoitua lihaa. Itse olen vhh:lla, mutta en siltikään syö pekonia em. syystä. Ja aamupalaa ei ole pakko syödä, jos se ei kuulu luontaisen rytmiin. Esim. mun mies ei saa aamulla ruokaa alas, vaan lähtee töihin kahvikupillisen voimin. Hän syö sitten illalla enemmän, hoikka on. Kananmuna on kyllä hyvä ruoka, mutta jos aamiainen ei maistu, sen voi syödä illallakin.
itse syön aamupainotteisesti ja kuuden jälkeen illalla olen sitten pätkäpaastolla. Yhteinen ruoka syödään siis ennen kuutta.
Pekoni on ok silloin tällöin. Tuoreet kylkiviipaleet on kuitenkin parempia, ei ole lisäaineita ja voi maustaa miten haluaa.
Rahkasmoothie; 2dl rahkaa,1-2dl marjaa/hedelmää,siemeniä kourallinen,leseitä 0,5-1dl ,loraus maitoa tai tuoremehua,ripaus vaniljasokeria,makeutukseksi käy myös kookoshiutaleet,hunaja,siirappi,tms jos haluaa. Pitää nälkää hyvin muutaman tunnin. Kasvismehut, keitot, salaatit proteiinilisällä pääruokana.Peruna,pasta,pitsat,hampparit,vaalea leipä,pullat,sipsit,karkit ym. herkut kokonaan pois. Jos tuntuu liian vaikealta,kerran viikossa voi pitää mättöpäivän,mutta jokapäiväinen liikunta on ehdoton,parin kilometrin kävely lenkki on parempi kuin ei mitään. Lisäksi esim. kotijumppaa edes vartti päivässä. Säännöllisyys on olennainen asia ja sitoutuminen,mikä keino sitten itselle parhaiten toimiikaan. Opeteltava tekemään myös epämiellyttäviä asioita,lopputulos palkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerit pilaa kropan.
Maailman johtajat on keksineet keinon heikentää ihmisiä ettei mikään vallankumous jatkossa onnistu. vhh on yksi sellainen.
Yksikään huippu-urheilija ei käytä vhh:ta.
Tekee susta heikon. Treenisuorituksista heikot. Ei tapahdu kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta syömään paljon kovia rasvoja. Kolesterolin on hyvä olla lähelle 10.
Noin laihtuu, varmat neuvot olen monesti täältä saanut lääkärit ei tiedä mitään.
No, kovat rasvat on käteviä, juustohöylällä kasvisten päälle.
Itsellä olisi myös 10 kg pudotettavaa. Ruokailut on olleet todella herkkupitoisia vuoden, ja paino on noussut tässä ajassa kahdeksan kiloa. Vain muutama vaate mahtuu päälle eli leggingsit ja oversizepaidat, joten vähän hätä on.
Olen tässä nyt stopannut herkkujen syönnin. Päivittäinen energiamäärä on vähentynyt ja koen nälkääkin. Aikaisemmin ei nälän tunnettajaan tullut, kun puputin herkkuja pitkin päivää.
Liikunta on hankalaa. Nyt aluksi siis vältän sipsia, karkkia, suklaata, jäätelöä. Panostan syömiseen muuten. Täytyy nähdä tapahtuuko tällä jotain.
Laihdutuksessa siis täyttyy ensin selvittää mikä lihomisen on aiheuttanut ja puuttua siihen. Lähes kaikillahan se on liika energia, joten sitten pitää selvittää mitä pitää muuttaa.
Ketoosi ja aamupainotteinen syöminen yhdistettynä liikuntaohjelmaan toimi tosi hyvin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton ja maustamaton jugurtti johon marjoja sekaan
Rasvaton ei sovi laihduttajalle (ei kyllä muillekaan)
Vierailija kirjoitti:
Entä ihmiset,jotka eivät pysty hölkkäämään/juoksemaan tai ei ole mahdollisuutta kuntosaliin?
Pätkäpaasto 16:8, itsellä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ihmiset,jotka eivät pysty hölkkäämään/juoksemaan tai ei ole mahdollisuutta kuntosaliin?
Varjonyrkkeily. Nyrkkeily käyttää kaloreita tehokkaammin kuin juoksu.
Kädet myös palautuu nopeammin kuin jalat. Voi tehdä joka päivä.
Ihan varjonyrkkeily käy tähän tarkoitukseen.
En suosittele pekonia. Onhan se vähähiilarista, mutta myös prosessoitua lihaa. Itse olen vhh:lla, mutta en siltikään syö pekonia em. syystä. Ja aamupalaa ei ole pakko syödä, jos se ei kuulu luontaisen rytmiin. Esim. mun mies ei saa aamulla ruokaa alas, vaan lähtee töihin kahvikupillisen voimin. Hän syö sitten illalla enemmän, hoikka on. Kananmuna on kyllä hyvä ruoka, mutta jos aamiainen ei maistu, sen voi syödä illallakin.
itse syön aamupainotteisesti ja kuuden jälkeen illalla olen sitten pätkäpaastolla. Yhteinen ruoka syödään siis ennen kuutta.