Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ikinä menisi festareille tai vastaaviin massatapahtumiin?

Vierailija
07.07.2024 |

Mulla hajoaisi pää sellaisessa tungoksessa. Sitten joku vessaan pääseminenkin on lähes mahdoton operaatio.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25V kävin. Sen jälkeen ei ole kiinnostanut.

Vierailija
2/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ymmärrä viehätystä. Maksat jonkun pari sataa siitä että pääset järkyttävään tungokseen känniläisten sekaan helteeseen tai kaatosateeseen kuuntelemaan musiikkia joka kuulostaisi paremmalta levyltä kotisohvalta kuunneltuna. Mutta ei minun toki tarvitsekaan tätä tajuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin introvertti että menisin varmaan vessaan festarin ajaksi kuuntelemaan musiikkia kuulokkeista.

Vierailija
4/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Vierailija
5/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä otanta ihmisistä täällä Vauva-palstalla.

Vierailija
6/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin introvertti että menisin varmaan vessaan festarin ajaksi kuuntelemaan musiikkia kuulokkeista.

Sama. Ja noloa tönöttää korvatulpat korvissa kun ei edes pysty eläytymään (hengailemaan) kuten muut. 

Vierailija
7/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jossa olen aikoihin käynyt oli Ultra Bra Provinssissa muutama vuosi sitten. Oli aivan mahtava, ja äänentoisto oli onnistunut. Ei ollut mitään ikäviä lieveilmiöitä eikä örveltäjiä. Katsottiin tasan tää yksi keikka. 

Vierailija
8/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt niissä.

54v.

Vierailija
9/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserteissa käyn silloin tällöin, kun siellä musiikki ja artistin esiintymiseen keskittyminen on prioriteetti. Festarit sen sijaan ovat täysin oman mukavuusalueen ulkopuolella, erityisesti kaikki örvellysfestarit, jossa prioriteettina on kännätä ja sekoilla, samalla kun artistit soittaa taustamusaa

Vierailija
10/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

57v ja juuri olin 3 päivää Provinssissa, hieno viikonloppu. N. 30 kerta, siellä on aina hienoa käydä kun kaikki toimii.

Toki myönnän että Ruisrokkiin en enää ikinä lähtisi, siellä järjestelyt ovat ihan p:stä. 3 kertaa ole käynyt ja joka kerta kironnut että oli viimeinen kerta.

Vierailija
11/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumiehen luettua en todellakaan menisi koskaan.

Vierailija
12/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä kävin festareilla. En olisi halunnut silloinkaan, mutta kavereiden painostuksesta lähdin. 

Nyt 40 v. ei mikään mahti maailmassa saa minua enää sellaiseen meluun ja tungokseen. 

Vierailija
13/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisen ja viimeisen kerran festareilla vuonna 1972 Ruisrokissa, riitti minulle. Ei sitä kännisten örvellystä jaksa katsella kun itse en käytä alkoholia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme