Näköhäiriöiden syy?
Minulla on ilmennyt viimepäivät näköhäiriöitä. Näen kahtena ja etenkin autolla ajo on ollut hankalaa. Välillä pystyn katsomaan tarkasti vain peittämällä toisen silmän.
Minulla on paljon hajataittoa, ollut jo vuosien ajan. Koskaan en ole käyttänyt laseja. Voiko tällainen johtua karsastuksesta vai onko taustalla mahdollisesti jotain vakavampaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin, silmät ovat niin tärkeitä. En halua pelotella sinua, mutta se voi olla mikä tahansa (MS-tauti, varhainen verkkokalvon irtoaminen jne.) Se voi olla myös jotain pientä ja vaaratonta, mutta se on tärkeää selvittää lääketieteellisesti
Tämä ketju on aloitettu vuonna eli eiköhän ap: n asia ole jo selvinnyt.
Piilokarsastus on mun miehellä edelleen ja lääkärit on heittäneet pyyhkeen kehään. Eivät rupia edes leikkaamaan, koska leikkaus ei auta ts.voi epäonnistua. Prismalasit auttavat jos ja kun ajaa autoa. Kaikki mahdollinen tutkittiin, eikä ollut ms-tautia sun muuta.
Mene lääkäriin, silmät ovat niin tärkeitä. En halua pelotella sinua, mutta se voi olla mikä tahansa (MS-tauti, varhainen verkkokalvon irtoaminen jne.) Se voi olla myös jotain pientä ja vaaratonta, mutta se on tärkeää selvittää lääketieteellisesti