Onko työttömän parturissa käynti jotenkin "turhaa luksusta", kuten sossu vihjaili? Pitäisikö sitä mennä röllitukalla työhaastetteluihin?
Saan siis perustoimeentulotukea, ja hain harkinnanvaraista kun rahat ei vain riitä...Sossu alkoi kyselemään että mikä tää yks maksu on tiliotteella, ja kerroin sen olevan parturi. Sitten sossu alkoi parjaamaan miten on turha kulu mukamas...Aivan uskomatonta. 15e parturi noin 6 viikon välein tuhlausta???
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Osta itsellesi M-Room jäsenkortti. Tuo Silver kortti on aika edullinen ja ostin itsekkin sellaisen. Parturiin pääset silloin kätevästi jonottamatta 4 viikon välein.
Minusta edullinen paketti ja tuohon voi yhdistää myös parran ajon veitsellä tai parran muotoilun. Siisti mies on aina siisti ja huoliteltu, oli sitten työelämässä taikka työtön.
"M Card Silver 15 -parturijäsenyyslahjakortti mroomshop.com" https://mroomshop.com/products/mcard-silver15-jasenyyslahjakortti
Olen työelämässä. En ole käynyt kampaajalla kohta 20 vuoteen. Ei ole pitkät hiukset ja pidän hiukset kiinni. Parturit ja kampaajat turhaa luksusta työttömälle mutta ymmärrettävämpiä kuin kynsihoitolat, tekoripset etc, joiden käytöstä saisi suoraan rangaista alentamalla tukia.
Turhaa, aivan turhaa..
Toiset syntyy vaan paperossi huulessaan, ei sille mitään voi. Surullista se, että äitisi sinut maailmaan teki, vaikka hänellä ei sinuun olisi ollutkaan varaa. Vastuuttomat synnyttävät vastuuttomia ja kansa maksaa kaiken. Eihän se oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen työelämässä. En ole käynyt kampaajalla kohta 20 vuoteen. Ei ole pitkät hiukset ja pidän hiukset kiinni. Parturit ja kampaajat turhaa luksusta työttömälle mutta ymmärrettävämpiä kuin kynsihoitolat, tekoripset etc, joiden käytöstä saisi suoraan rangaista alentamalla tukia.
Ja olet oikein ylpeä tästä?
Itse en ole käynyt 25 vuoteen ulkomailla enkä ostanut turhaa krääsää, vaatetta, kosmetiikkaa ym., mutta hiukseni kyllä siistin ammattilaisella pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn palkkatöissä ja rahaa satunnaiseen kampaajakäyntiin olisi. Olen kuitenkin käynyt kampaajalla viimeksi 4 vuotta sitten. Sen jälkeen olen tasoittanut latvat itse, hyvä tulee. Fiskarsin kampaajasakset ostin 20 eurolla.
Kiva jos olet tyytyväinen mutta pokeasti, ei tule hyvä eikä ole hyvä. Suomalaisen turistin tunnistaa kaukaa ei pelkästään urheilusukista sandaaleitten kanssa vaaan huonosti leikatuista, epäsiisteistä hiuksista. Suomalaiset on metsäläisiä eikä muuksi muutu.
Saatko siis haastattelukutsuja 6 viikon välein, vai miksi tarvitset kampaajaa noin usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet oikein ylpeä tästä?
Itse en ole käynyt 25 vuoteen ulkomailla enkä ostanut turhaa krääsää, vaatetta, kosmetiikkaa ym., mutta hiukseni kyllä siistin ammattilaisella pari kertaa vuodessa.
Miksi käyt vain pari kertaa vuodessa, vaikka työtön ap:kin tarvitsee parturia 6 v:n välein?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies niin voi itse vaan siilin vetää.
Pitkätukka suojaa kesäisin auringolta ja lämmittää talvella. Paljon kätevämpi. Hiukset on päähine.
Siili antaa myös sellaisen äärioikeistolaisen vaikutelman. Vähän epäsiisti siinä mielessä.
Työ on parasta parturia työttömälle. T, Petteri Orpo
Vierailija kirjoitti:
Työ on parasta parturia työttömälle. T, Petteri Orpo
Palkatonta työkokeilua työmarkkinatuella ja vaatteet temusta.
Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa parturisi? Maksa se itse. Jos ei ole varaa, ole ilman sitä kyseistä palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa parturisi? Maksa se itse. Jos ei ole varaa, ole ilman sitä kyseistä palvelua.
Leikataan hiukset itse ja laitetaan nutturalle, kun hyllytetään tavaroita työmarkkinatuella kaupassa työkokeilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies niin voi itse vaan siilin vetää.
Pitkätukka suojaa kesäisin auringolta ja lämmittää talvella. Paljon kätevämpi. Hiukset on päähine.
Siili antaa myös sellaisen äärioikeistolaisen vaikutelman. Vähän epäsiisti siinä mielessä.
Lippis suojaa auringolta paljon paremmin.
ohis
Jos on ollut niin pitkään työttömänä että on ehtinyt sossun asiakkaaksi asti, niin työnhaun onnistumisen ennuste on kyllä muutenkin erittäin matala. Varsinkaan miehellä ei oikeain paraskaan kampaus kompensoi cv:n puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Tukia pitäisi saada ja kuitenkin parturissa on varaa käydä... "Lillukan varsia" jonkun mielestä, mutta johonkinhan raja on vedettävä.
Totta. Rajoitetaan yritystukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn palkkatöissä ja rahaa satunnaiseen kampaajakäyntiin olisi. Olen kuitenkin käynyt kampaajalla viimeksi 4 vuotta sitten. Sen jälkeen olen tasoittanut latvat itse, hyvä tulee. Fiskarsin kampaajasakset ostin 20 eurolla.
Kiva jos olet tyytyväinen mutta pokeasti, ei tule hyvä eikä ole hyvä. Suomalaisen turistin tunnistaa kaukaa ei pelkästään urheilusukista sandaaleitten kanssa vaaan huonosti leikatuista, epäsiisteistä hiuksista. Suomalaiset on metsäläisiä eikä muuksi muutu.
Melkoisia velhoja kyllä nämä, jotka saa itse hiustensa latvat yhtä siisteiksi kuin kampaajan jäljiltä...
Vierailija kirjoitti:
15€ parturikäynnistä on TODELLA edullista. Jopa ns kotiparturit veloittavat enemmän.
ei ole edullista, jos sen maksaa loiselle työssäkäyvät veronmaksajat. ap voi mennä töihin ja maksaa itse hemmotteluhoitonsa
Osta itsellesi M-Room jäsenkortti. Tuo Silver kortti on aika edullinen ja ostin itsekkin sellaisen. Parturiin pääset silloin kätevästi jonottamatta 4 viikon välein.
Minusta edullinen paketti ja tuohon voi yhdistää myös parran ajon veitsellä tai parran muotoilun. Siisti mies on aina siisti ja huoliteltu, oli sitten työelämässä taikka työtön.