Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aina tympeä ja tyly omalle perheelleen

Vierailija
06.07.2024 |

Kenelle tahansa muulle ihmiselle juttelee iloisesti ja keskustelee aktiivisesti. Mulle ja lapsille vaan tiuskii ja murahtaa jotain jos on pakko vastata. Jos sanon asiasta, häneen ei saa enää mitään kontaktia. 

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tollanen mies. Ei vaan arvosta lähimpiään. Vanhempiaan kohtelee todella tylysti. Kotona tullut turpaankin joskus ja lapsista ei välitä juuri yhtään. Olemme siis vain kulissi.

Kavereille tosi reilu jätkä ja aina niin hymyilevä ja valmis auttamaan. Hulluja tällaiset on. Ja vaarallisia. Nämä tyypit on just niitä perhesurmien tekijöitä, joilla on tullut umpikuja. 

Juokse ja lujaa!

Kehotat muita juoksemaan ja itse jäät tollasen miehen kans yhteen 😮

Ollaan erottukin jo kerran. Vain narsistin kanssa elänyt tietää millaista elämä on. Toisinaan ruusuilla tanssimista ja toisinaan helvettiä. Elämä nujerjaa oman kyvyn ajatella rationaalisesti ja epänormaalista tulee normaalia. Kilttinä halunnut uskoa aina parempaan, mutta sitä ei ole tullut. Lopulta olet niin voimaton, että vain alistut kohtaloosi. 

Asiat eivät vain ole usein niin helppoja, että voi vain lähteä kävelemään.  

Vierailija
22/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vanhempiaan ja kavereitaan menee saman tien auttamaan ties missä asioissa, mutta minua ja lapsiamme ei. En enää edes viitsi pyytää apua. En saanut keväällä ruohonleikkuria millään käyntiin (jep, leikkaan meillä aina nurmikon, mies ei tee mitään kotihommia) ja oli niin ärtynyt kun uskalsin edes kysäistä, mikä siinä voisi hänen mielestä olla vikana. Parasta on vaan viedä itse suoraan pienkonekorjaajalle. Mursin ranteeni talvella, eikä silloinkaan auttanut missään. 

Miksi naiset elää tällaisten luolmiesten kanssa, joilla ei ole mitään käytöstapoja. Ja eikö muka seurustelun alussa huomaa ihmisessä mitään outoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän surullisia juttuja. Minun ukko on sentään samanlainen jurrikka kaikille eikä vedä mitään roolia.

Vierailija
24/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa tuollaisesta mulkusta, ja lähtemään itse kasvamaan henkisesti karistelemaan läheisriippuvuus itsestä. Seuraavaksi sitten terveempi suhde, jos suhdetta ollenkaan. Helpommin tietysti sanottu kuin tehty.

Vierailija
25/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ero, mitä tuollaista katselemaan

Vierailija
26/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli saatu kotoa, heillä ollut vanhemmilla tapana käyttäytyä näin.

Ei tule muuttumaan. 

Vierailija
27/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Käytiin yhdessä kesätapahtumassa. Koko automatkan sinne mies oli tympeänä hiljaa vaikka yritin viritellä mukavaa keskustelua ja kysellä häntä kiinnostavista asioista. Sitten tapahtumassa kun tuttuja tuli vastaan syttyi hymy hänen kasvoilleen ja kepeästi jutteli kuulumisia ja muuta mukavaa. Tulomatkalla taas mykkänä. 

Vierailija
28/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vanhempiaan ja kavereitaan menee saman tien auttamaan ties missä asioissa, mutta minua ja lapsiamme ei. En enää edes viitsi pyytää apua. En saanut keväällä ruohonleikkuria millään käyntiin (jep, leikkaan meillä aina nurmikon, mies ei tee mitään kotihommia) ja oli niin ärtynyt kun uskalsin edes kysäistä, mikä siinä voisi hänen mielestä olla vikana. Parasta on vaan viedä itse suoraan pienkonekorjaajalle. Mursin ranteeni talvella, eikä silloinkaan auttanut missään. 

Meillä sama. Mies niin äkäinen joka asiasta, jos uskaltaa jotakin mennä kysymään :D Ruohonleikkuria en itsekään saa käyntiin, mutta en uskalla pyytää mieheltä apua, koska suuttuu. Vielä, kun poika asui kotona saatoin häneltä pyytää apua, mutta nyt poika on jo muuttanut pois. Muille mies kyllä on mielinkielin ja makeilee . 

Vierailija
29/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun kerhoon.

Vierailija
30/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, narisistit ovat tylyjä ja tympeitä ns. omille, mielistelevät muita ja esittävät näille teatteria ja kulissia.

Vertaa: normi-ihminen, joka rakastaa perhettään ja muita läheisiään, ja haluaa näiden voivan hyvin ja olevan turvassa. Ja saattaa olla ehkä hivenen varovainen ja ennakkoluuloinen tuntemattomia kohtaan.

Ettei sulla olisi ihan pska miesmaku? Viehätytkö narisisteista? Moni viehättyy, koska kuvittelevat narsistin voiman ja itsekeskeisyyden auttavan myös itseään.

Jos tuo on narsistin tunnusmerkki, että muille makeilee ja mielistelee, mutta omalle porukalle tiuskii, niin sitten meilläkin asuu sellainen. Enkä kyllä voi sanoa, että viehättyisin  tuollaisesta tyylistä, mutta olin 17v kun tapasin mieheni ja täysin ymmärtämätön tytönhupakko. En ollut koskaan seurustellut ja kotona isä oli lempeä ja ihana . En edes tiennyt , että tuollaisiakin miehiä voi olla. Tällä elämänkokemuksella olisin tietenkin viisaampi, enkä olisi ikinä vilkaissutkaan miestä päin. 

Vierailija
31/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset elää tällaisten luolmiesten kanssa, joilla ei ole mitään käytöstapoja. Ja eikö muka seurustelun alussa huomaa ihmisessä mitään outoa. 

Ite ainakin olin niin "tyhmä" nuorena, kun olin maalla suojatussa ympäristössä kasvanut ja omassa lapsuudenkodissa ei tuollaisesta ollut mitään tietoa, niin ei ymmärtänyt ihmetellä miehen käytöstä. Luuli vaan, että suuressa maailmassa ihmiset toimii noin ja kotona oltiin niin maalaisia, ettei mistään mitään tiedetty.  En usko, että nuori poikakaan aina osaa kaikkia vaaroja vältellä kun miettii miten paljon miehet valittaa, että nainen huijasi rahat ja vaikka mitä. Hyvä se on sivusta huudella. Monet elää niin suojattua elämää, ettei ainakaan ennen tuollaisia osannut varoa. Nykyään on netti ja ymmärrystä paljon enemmän, kun kaikenlaista voi lukea netistä. Ei noista ennen mitään välttämättä tiedetty, ennen kuin sellainen osui omalle kohdalle.

Vierailija
32/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Mies niin äkäinen joka asiasta, jos uskaltaa jotakin mennä kysymään :D Ruohonleikkuria en itsekään saa käyntiin, mutta en uskalla pyytää mieheltä apua, koska suuttuu. Vielä, kun poika asui kotona saatoin häneltä pyytää apua, mutta nyt poika on jo muuttanut pois. Muille mies kyllä on mielinkielin ja makeilee . 

Jos poikakin on muuttanut kotoa niin mikä sinua pitää tuollaisen kammotuksen kanssa? Paremmin pärjäät yksin. 

Vierailija
33/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" tietää etten ole ainoa jolla on tuollainen mies. Kuvaus sopisi ihan täysin häneenkin. En saa apua ja neuvoja kun pyydän. Jos taas joku kaveri tai tuttu soittaa ja kysyy apuja, mies ryhtyy heti toimeen selvittelemään asioita ja muistaa soitella vielä peräänkin että onhan homma hoidossa. Ap 

Teidän miehet inhoaa teitä ja lapsia. Ihan oikeasti ottakaa ero kumpikin.

Vierailija
34/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vapaamuurari. Niiden on käsketty vihata perhettään, etenkin naispuolisia ihmisiä.

Vierailija
35/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa kaikki ok?

Haista sinä oma v*ttusi makuuhuoneessa

Vierailija
36/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia vihaava rapparinarsisti sinullakin puolisona. Juokse kun vielä pystyt. Se yrittää tappaa sut pikkuhiljaa.

Vierailija
37/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko? Ettei nyt vaan viinahammasta pakota? Kohta, kun tietää saavansa alkoholia niin jopa kieli lakrattaa perheellekin.

Se se vasta ällöttävää onkin.

Vierailija
38/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut elää elämäsi tuollaisen ankeuttajan kanssa?

Vierailija
39/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa kaikki ok?

Haista sinä oma v*ttusi makuuhuoneessa

Tein kysymykseni ihan vakavissani. Kuten laulussa sanotaan: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. 

Vierailija
40/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää teitä itsestäänselvyytenä tai on muuten vaan mielenvikainen.