Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?
Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen?
Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.
Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta?
N40
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut
LOL. :D
Ja vielä ihmettelet miksi olet yksin... Kiinnostunut nainen tekee aloitteen eikä jää yksin. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä ettei nainen aloita?
Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.
Eli sinulle on täysin samantekevää, jos toinen nainen nappaa sen miehen. Logiikka tosiaan toimii.
Kyllä, minulle on samantekevää jos joku toinen nappaa miehen, joka ei minua edes haluaisi.
Mieskin voi tykätä (ja useat tykkäävätkin) aktiivisista naisista jotka osaavat olla aloitteellisia elämässään. Osalle naisista tulee ilmeisesti yllätyksenä että mieskin saa iloa ja draivia siitä tunteesta kun on haluttu ja positiivisten ajatusten kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä ettei nainen aloita?
Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.
Olen nainen ja minusta tämä on vähän outo ajattelutapa nettitreffeillä ja Tinderissä. Livenä ymmärtäisin. Mutta ei kukaan ole varmasti kiinnostunut pelkän nettiprofiilin perusteella. Se, että mies kirjoittaa ensin, ei ollenkaan takaa, että mies olisi laisinkaan kiinnostunut ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Tämän takia mielestäni sillä ei ole merkitystä, kumpi sen ensimmäisen viestin laittaa. Merkitystä on vasta sillä mitä tapahtuu ensimmäisen tapaamisen jälkeen. En oikein laske ensitapa
Se että sinä et suostu aloitus viestiä laittamaan kertoo vain siittä ettämolet matchien ja miesten keräilijä joka ei oikeasti ole edes kiinnostunut miehestä
Ymmärtääkseni appin käyttöehdoissa ei sanota että miehen pitää aloittaa keskustelu, joten mistä olet saanut tämän päähäsi?
Kyllästyin siihen, että Tinder keksi minulle omin päin matcheja naisten kanssa, joista en varmasti ollut itse tykännyt. Mitä minun olisi pitänyt näille kirjoittaa? Ja kyllä, selvin päin sitä käytin ja ehkä noin puoli promillea meni oikealle. Typerä sovellus.