Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?

Vierailija
06.07.2024 |

Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen? 

Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.

Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta? 

N40

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla.

Miksi ihmeessä tykkäät ihmisestä jolle et uskaltaisi jutella?

Vierailija
22/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän vaikuttaa olevan sellainen asetelma, että miehet päättää lähteekö juttu vai ei? Kuulostaa hurjalta. Missä ne kaikki miehet, jotka ei ikinä saa ensimmäistäkään matchia? Jotenkin kuvittelisi, että he olisivat hyvin kiinnostuneita avaamaan keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syynä ettei nainen aloita?

Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.

Eli sinulle on täysin samantekevää, jos toinen nainen nappaa sen miehen. Logiikka tosiaan toimii.

Kyllä, minulle on samantekevää jos joku toinen nappaa miehen, joka ei minua edes haluaisi.

Ooks ikinä ajatellut, että ne miehet joilla itseluottamusta ja ulkonäköä omaa ajattelee täysin tolla tapaa, kun matcheja iskee useampi päivässä saldoon ja jotkut niistä naisista laittaa viestiä heti. Yleensä ulkomaalaiset. Thaimaalaiset on eniten saalistajia tossa ja tietty filippiiniläiset. Karibialainen tyttö pisti mulle heti viestiä ja sanotaan suoraan, että se mimmi oli omaa olettamaani tasoa korkeammalla. Aattele, et tuolla markkinoiden maailmassa sä oot se joka tavoittelee kaikkea tiukilla kriteereillään, yrittää aina naida ylöspäin ja sit tuolta tulee niiku sua paremman näkösiä mimmejä täysin valmiina meininkeihin sellasil viettelevillä suklaa hymyillä ja itämaisilla auroilla. Sit sä bugaat tuol jossain sillee siit sakist sellasellasena hiljaisena hissukkana, joka just aatteli ehkä sittenkin vähän erilailla sen et miten se homma käytännös niiku toimii ja et se oma arvo oli luokiteltu sanotaan nyt tällee hienost et ehkä pikkasen liian toiveikkaaks. Sit se totuus on et kirjotat tääl just tälläsii settei vuodesta toiseen.

Oon pahoillani, mut et sä käsitit ton homman tiek vähä väärin.

Vierailija
24/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#23 eli sulla on hyvin vientiä, ja otat vaan ne naiset jotka on niin kiinnostuneita susta että laittavat itse sen ekan viestin?

Vierailija
25/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vaikuttaa olevan sellainen asetelma, että miehet päättää lähteekö juttu vai ei? Kuulostaa hurjalta. Missä ne kaikki miehet, jotka ei ikinä saa ensimmäistäkään matchia? Jotenkin kuvittelisi, että he olisivat hyvin kiinnostuneita avaamaan keskustelun.

Sanoisin et toi tinder maailma on aikalailla tavallaan syrjiny ne, et ne ei tosiaan oo tuol välttist yrittämässä yhtään mitään. Ne on niiku jättäny sen pelleilyn aika alkutekijöissä.

Vierailija
26/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan välittömästi keskustelun mutta joskus ei ole aikaa jos vaikka töissä tauolla tinderöin ja ajattelen laittaa myöhemmin viestiä mutta unohtuu. En ole kokoajan tinderissä aktiivisena.

M37

Vierailija
27/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin et toi tinder maailma on aikalailla tavallaan syrjiny ne, et ne ei tosiaan oo tuol välttist yrittämässä yhtään mitään. Ne on niiku jättäny sen pelleilyn aika alkutekijöissä.

Onhan täällä jatkuvasti niitä tavallisia kilttejä miehiä, jotka menettävät toivonsa kun eivät saa matcheja. Pitääkö tästä päätellä, että he jotka saavat, heillä on todellakin valinnanvaraa ja siksi eivät aloita keskustelua?

Vierailija
28/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vastaa mitään ellei mies ole joku Dubain prinssi jolla on miljardi euroa rahaa.

Vierailija
29/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rajoittunut mutta matchista tulee hyvä mieli

Vierailija
30/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#23 eli sulla on hyvin vientiä, ja otat vaan ne naiset jotka on niin kiinnostuneita susta että laittavat itse sen ekan viestin?

Ei välttämättä, mutta ne laittaa viestiä ja minä vastaan. Vähintään silleen kohteliaisuudesta, mut piti ton yhen mimmin kans käydä kyl sillee kahvilla ja syömässä ja sen sellaista, koska 

A.) Se oli hyvän näkönen

B.) Se laitto viestii viel heti sillee moro et mitä kuuluu

C.) Sil ei ollu mitään ennakkoasennoitumista mihinkään et se ei tavallaan vaatinu mult mitään ja homma kävi just luontevasti silleen tyylillä et se halus tarjoo mul sen omatekemät ruuat seuraavil treffeil vaik mä olin koko ajan tän tinder kulttuurin tallomana siel et toi varmaan potkii mut tost ovesta jos heitän jotain sellast läppää et oon vaa perussuomalainen bensalenkkari

Mut se juttu ei tullu ees puheeks ja mun mielest mun maailmankuva on sillee osittain ehkä avartunu täst kokemuksest. Kaikki naiset ei tosiaan oo ihan perseestä ja kaikki naiset ei heti tuomitse sua kaikkien sosiaalisten olettamien perusteella.

Tollasii juttui niiku, en mä tiiä miten mä lisäisin. Kyl mä nään sen viel uudestaan yllättäen vaik tää ei ollu se juttu mitä mä lähin hakemaan tuolt. Mut ehkä vois kaiken kaikkiaan koostaa tän homman siihen et tos on se malli, mitä suomalainen mies ehkä hakis sit kuitenki loppupeleis. Ota se parhaaks näät.

Vierailija
31/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä mieli vielä sitten kun se poistaa sut siksi kun olet mykkä?

Vierailija
32/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Yhtä mykkähän sekin oli

Vierailija
33/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta se poistaminen meinaa ettet ollutkaan sellainen kuin hän olisi halunnut. Silti sulla on hyvä mieli?

Vierailija
34/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta ne laittaa viestiä ja minä vastaan. Vähintään silleen kohteliaisuudesta, mut piti ton yhen mimmin kans käydä kyl sillee kahvilla ja syömässä ja sen sellaista, koska 

A.) Se oli hyvän näkönen

B.) Se laitto viestii viel heti sillee moro et mitä kuuluu

C.) Sil ei ollu mitään ennakkoasennoitumista mihinkään et se ei tavallaan vaatinu mult mitään ja homma kävi just luontevasti silleen tyylillä et se halus tarjoo mul sen omatekemät ruuat seuraavil treffeil vaik mä olin koko ajan tän tinder kulttuurin tallomana siel et toi varmaan potkii mut tost ovesta jos heitän jotain sellast läppää et oon vaa perussuomalainen bensalenkkari

Mut se juttu ei tullu ees puheeks ja mun mielest mun maailmank

Okei joo, ehkä eniten vetos niiku se seikka varsinkin, et se ei ollu kauheen tyhmä. Ei millään loukkauksena, mut silleen herättelynä tähän kontekstiin täs kyseisessä aiheessa, niin se muija oli paljo älyllesempi kuin mitä yleensä tinder deitiltä voi odottaa, tai mitä minä odotin. Et joo niiku se oli se juttu ja se teki vaikutuksen.

Vierailija
35/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta se poistaminen meinaa ettet ollutkaan sellainen kuin hän olisi halunnut. Silti sulla on hyvä mieli?

On tietysti, matchi tapahtui jo. Eikä tuollaista kovin usein tapahdu, naisilla taitaa olla paljon matcheja muutenkin että alkaisi niitä huvikseen poistelemaan

Vierailija
36/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan viestiä vain silloin, kun vaimo on poissa kotoa ja tarvitsen virikettä hanskaan pakkaamiseen.

Tinderuros41

Vierailija
37/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä jatkuvasti niitä tavallisia kilttejä miehiä, jotka menettävät toivonsa kun eivät saa matcheja. Pitääkö tästä päätellä, että he jotka saavat, heillä on todellakin valinnanvaraa ja siksi eivät aloita keskustelua?

No en mä välttämättä osaa ottaa tohon kantaa ku en mä tasan tarkkaan tiedä, mut lähtisin siit olettamuksest et niil on aika varmana huono itsetunto, kuten itellä, vaik en huonon näkönen ookkaan ja se viestien laittaminen jää sit siihen jos vaik tykkää jostain ja tuleekin ajatelleeks ettei se muija sit haluu mitään kuitenkaan täst kyseisest henkilöst. Et kyl se on niin, et toi seurustelu kulttuuri on tallonu tääl ihan täysin joitain ihmisii ja se ei oo tehny niil ihan hyvää. Koko tää yleinen ilmapiiri muunmuassa. Toi vois olla niiku yks aika selkeä syy.

Vierailija
38/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti, matchi tapahtui jo. Eikä tuollaista kovin usein tapahdu, naisilla taitaa olla paljon matcheja muutenkin että alkaisi niitä huvikseen poistelemaan

Ok. Ainakaan minulla ei mitenkään liikaa ole koska olen niin valikoiva, mutta kyllä aina on varaa poistaa sellaiset jotka eivät vastaa odotuksiini. En tee mitään sellaisilla siellä listalla roikkumassa. Ja juuri tuo aloitteellisuus on se mitä odotan. Tietyn aikaa voin roikottaa sitä naamaa siellä mutta jossain vaiheessa totean ettei tuo koskaan aio sanoa mitään ja joutaa poistoon.

Vierailija
39/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ainakaan minulla ei mitenkään liikaa ole koska olen niin valikoiva, mutta kyllä aina on varaa poistaa sellaiset jotka eivät vastaa odotuksiini. En tee mitään sellaisilla sie

Joskus kun vielä aloitin keskusteluja niin tuntui että osa naisista oli vähän samanlaisia tylsistyneitä "tinderinpelaajia" kuin minä. Mutta todennäköisesti vika oli minussa

Vierailija
40/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joskus kun vielä aloitin keskusteluja niin tuntui että osa naisista oli vähän samanlaisia tylsistyneitä "tinderinpelaajia" kuin minä. Mutta todennäköisesti vika oli minussa"

Mä olen ainakin aina ollut ihan tosimielellä siellä ja siksi en jaksa yhtään mitään pelailua. Jos olet kiinnostunut, näytä se, jos et, ole hyvä ja laita vasemmalle. En pidä ollenkaan Tinderistä juuri siksi että siellä suurin osa tuntuu olevan ihan vaan ajankulukseen naamoja keräilemässä eikä edes etsi mitään vaikka niin väittäisi profiilissaan. Olenkin ollut sovelluksessa vain lyhyitä aikoja kerrallaan siinä toivossa että joku helmi osuisi kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi