Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?

Vierailija
06.07.2024 |

Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen? 

Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.

Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta? 

N40

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kyl sanoo, et te ootte aika naurettavia näiden teidän tinder säätämisienne kanssa. Ehkä ei kantsis olla ihan noin tosissaan. 🤭

Mitä meinaat?

Vierailija
62/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kyl sanoo, et te ootte aika naurettavia näiden teidän tinder säätämisienne kanssa. Ehkä ei kantsis olla ihan noin tosissaan. 🤭

Olen samaa mieltä. Itsekin toki löytänyt Tinderistä nykyisen mieheni, mutta tämä keskustelu on kyllä lapsellista ja myötähäpeää aiheuttavaa luettavaa. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itsekin toki löytänyt Tinderistä nykyisen mieheni, mutta tämä keskustelu on kyllä lapsellista ja myötähäpeää aiheuttavaa luettavaa. 😅

Voisitko ystävällisesti avata miksi?

Vierailija
64/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitellään esim. siitä, kenen kuuluu laittaa viestiä ensin. Eikö sulla tule fiilistä, että mitä hittoa aikuiset ihmiset😂 

Vierailija
65/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että nainen laittaa ensin viestin jos sitä kiinnostaa, sitten ghostaan jos ei itseä nappaa.

Vierailija
66/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vaikuttaa olevan sellainen asetelma, että miehet päättää lähteekö juttu vai ei? Kuulostaa hurjalta. Missä ne kaikki miehet, jotka ei ikinä saa ensimmäistäkään matchia? Jotenkin kuvittelisi, että he olisivat hyvin kiinnostuneita avaamaan keskustelun.

Se on aina ollut näin, että mies päättää tuleeko tapaamisia vai ei. 

Ai? Sittenhän mä oon käsittänyt jotain ihan vallan väärin. Ois sitten tossa kuudelta mäkkärissä. Nähään.

Vierailija
67/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitellään esim. siitä, kenen kuuluu laittaa viestiä ensin. Eikö sulla tule fiilistä, että mitä hittoa aikuiset ihmiset😂 

Kaikki muukin pyörii jonkun deittiäpin ympärillä ja siitä keskustellaan kuin jostain vakiintuneesta asetelmasta aivan tosissaan. "Nykyään deittus on tälläistä" näyttää ulospäin aika vaativalta ja tarkalta touhulta, kun noi ovat siellä keskenään kaikkien vaatimustensa kanssa ja tuovat sitä ilmi kuin tärkeitäkin asioita puhelimet käsissään. 

Vierailija
68/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vastausta, tai jos tulee vastaukseksi vain yksisanaisia vastauksia. Aina päätyy vain keskustelun kannattelijaksi. Tyhjän saa tekemättäkin

Vierailija
69/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
70/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule vastausta, tai jos tulee vastaukseksi vain yksisanaisia vastauksia. Aina päätyy vain keskustelun kannattelijaksi. Tyhjän saa tekemättäkin

Onko tää todella näin? Mä kuulin yhdeltä deitiltä, ja tuntuu niin uskomattomalta. Naiset, miks noin? 😅

N

Vierailija
71/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidottomuus ainakin itsellä.

Vierailija
72/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, laita viestiä. Jos ei vastaa, ei ole kiinnostunut. Jos et halua laittaa viestiä eikä mieskään, ei kukaan ole kiinnostunut. Simples.

Vierailija
73/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin APn kysymykseen jos saisin matcheja tinderissä

Vierailija
74/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ainakin erittäin hyvin kaverina jos pitää suhteen vaan tinder kaveriutena.     

Vierailija
75/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa ei opetettu miten tinderin kanssa kuuluu menetellä joten tulos on tämä.

Vierailija
76/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ooks ikinä ajatellut, että ne miehet joilla itseluottamusta ja ulkonäköä omaa ajattelee täysin tolla tapaa, kun matcheja iskee useampi päivässä saldoon ja jotkut niistä naisista laittaa viestiä heti."

No jostain syystä mulla usein ne listan hoteimmat miehet on niitä jotka laittavat itse viestiä, mistä sitten johtunee. Nytkin ainut joka aloitti keskustelun kanssani on ylivoimaisesti parhaimman näköinen kaikista.

Vierailija
77/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syynä ettei nainen aloita?

Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.

Erittäin hyvin sanoitettu minunkin kokemukseni.

N38

Jaa en tiiä, ehkä tossa iässä itse olisin vähän enemmän haukkana, mutta toisaalta jos oisin itse kohteena en varmaan haluaisikaan niin aktiivista lähestymistä vanhemmilta naisilta. Ne tuppaa tosiaan olemaan yleensä hieman tota uskaliaammin liikkeellä. Se ei ehkä oo just sitä mitä ite haen.

Nuin typerä olento ei saa edes rah.. 

Vierailija
78/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus testasin tota roskaa. Yli 100 matcista 2 sanoi "moi" kun vastasin "moi miten menee" ei kuulunut enää mitään. Aloitin pari kertaa keskustelun. Ei vastausta. 

Jossain vaiheessa kokeilin uudestaan ja se olikin yksi suurimpia virheitä. Pelkkiä kaheleita. 

Vierailija
79/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus testasin tota roskaa. Yli 100 matcista 2 sanoi "moi" kun vastasin "moi miten menee" ei kuulunut enää mitään. Aloitin pari kertaa keskustelun. Ei vastausta. 

Jossain vaiheessa kokeilin uudestaan ja se olikin yksi suurimpia virheitä. Pelkkiä kaheleita. 

Kahelit pyörivät siellä keskenään. Mutta sitten siellä on myös ne paremmat ihmiset, jotka pariutuvat hetkessä. 

Vierailija
80/105 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toi sitä ole kenen Kuuluu laittaa. Vaan niin, että jos kiinnostusta on niin laittaa viestiä ekana. Tää on se pointti, jos mies/nainen ei laita viestiä, niin ei ole kovin kiinnostunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän