Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?
Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen?
Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.
Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta?
N40
Kommentit (105)
Keskustelut käydään matchien kanssa kiinnostavuuden mukaan. Vähemmän kiinnostaville en tule koskaan aloittaneeksi keskustelua, koska tarkemmin profiilia katsoessani ajattelen: "meh... onpas tullut pyyhkäistyä oikealle vähän turhan hätäiseen."
Kiinnostavuuden voi suomentaa käytännössä samaksi asiaksi kuin matchin taso verrattuna omaan tasooni (ulkonäkö, profiilin laatu ja juttujen taso, koulutus, lapset). Omantasoisteni naisten kanssa käynnistän keskustelut yleensä heti. Joskus käynnistän keskusteluja 1-2 pykälää alempitasoisten kanssa, mutta usein viiveellä, tai jos olen vähän puutteessa. 2-3 pykälää alempana olevia naisia tulee kyllä välillä tykättyä, mutta matchin tullessa se keskustelun aloitus jää kuitenkin roikkumaan ikuisesti.
Jos suht laadukkaalta vaikuttava mies ei koskaan aloita keskustelua kanssasi, on se usein merkki siitä, että olet turhan monta pykälää alaspäin hänen tasostaan (eikä ko. mies ole pahasti puutteessa).
Vierailija kirjoitti:
Jos suht laadukkaalta vaikuttava mies ei koskaan aloita keskustelua kanssasi, on se usein merkki siitä, että olet turhan monta pykälää alaspäin hänen tasostaan (eikä ko. mies ole pahasti p
Olen samaa mieltä, ja olen nainen.
Olen sitä mieltä, että jos se joka saa matchin ei aloita keskustelua, niin kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Matchin saanut aloittaa keskustelun, piste. Sukupuolesta riippumatta.
Löysin (elämäni) miehen Tinderistä. Hän silloin alussa kertoi olevansa siellä lähinnä "keräilijä". Keräili osumia mutta juuri kenenkään kanssa ei edes jutellut saati tavannut. Olen taipuvainen uskomaan, hän tuntuu olevan raadollisen rehellinen kaikessa. Mulle hän laittoi viestin heti osuman jälkeen. Tunnettiin puolin ja toisin todella voimakasta vetoa toisiimme heti alusta ja kaikki meni vaan todella luontevasti ja sujuvasti. Yhdessä ollaan oltu ekoista treffeistä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen vain yhdelle matchille kerrallaan.
Olet vissiinki nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä ettei nainen aloita?
Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.
Olen nainen ja minusta tämä on vähän outo ajattelutapa nettitreffeillä ja Tinderissä. Livenä ymmärtäisin. Mutta ei kukaan ole varmasti kiinnostunut pelkän nettiprofiilin perusteella. Se, että mies kirjoittaa ensin, ei ollenkaan takaa, että mies olisi laisinkaan kiinnostunut ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Tämän takia mielestäni sillä ei ole merkitystä, kumpi sen ensimmäisen viestin laittaa. Merkitystä on vasta sillä mitä tapahtuu ensimmäisen tapaamisen jälkeen. En oikein laske ensitapaamista edes treffeiksi. Kyseessä on enemmän tapaam
Tarkoitin sitä että haluan varmistaa, etten ole ollut miehelle yksi naama satojen muiden oikealle menevien joukossa. Miehissä on tunnetusti paljon niitä jotka eivät valikoi ollenkaan kenestä tykkäävät vaan tykkäys lähtee käytännössä kaikille automaatiolla. En halua vahingossakaan aloittaa keskustelua miehen kanssa jolle olen ollut se automaatiolla oikealle menevä. Itse valikoin äärimmäisen tarkkaan kenestä tykkään ja ymmärtääkseni en ole ainut nainen joka tekee näin. Se miehen aloite on minulle merkki siitä että tykkäyksessä on oikeasti ollut jonkinlaista kiinnostusta takana. Tietysti ensimmäisellä tapaamisella voi selvitä etteivät kemiat kohtaa, mutta se on sitten taas eri asia se.
Olen miettinyt ihan samaa ja tein aloituksenkin tästä muutama päivä sitten. Mulla matcheja 30 eikä yksikään näistä miehistä ole aloittanut keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa ja tein aloituksenkin tästä muutama päivä sitten. Mulla matcheja 30 eikä yksikään näistä miehistä ole aloittanut keskustelua.
Tuliko noi matchit sun vai miesten tykkäyksestä?
On ihan oikein poistaa osuma jos sinä olet vain se aktiivinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jos se joka saa matchin ei aloita keskustelua, niin kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Matchin saanut aloittaa keskustelun, piste. Sukupuolesta riippumatta.
Samaa mieltä. Selailen Tinderiä incognito joten mies on aina se joka saa matchin ja aloitteen tekeminen lakeaa aina hänelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmista. Pari superlikeä myös.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen vain yhdelle matchille kerrallaan.
Miksi sitten selaat yhä tinderiä ja tykkäilet uusista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmista. Pari superlikeä myös.
Se, joka tykkää jälkimmäisenä, saisi alottaa juttelun. Sehän matchin ekana huomaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän vaikuttaa olevan sellainen asetelma, että miehet päättää lähteekö juttu vai ei? Kuulostaa hurjalta. Missä ne kaikki miehet, jotka ei ikinä saa ensimmäistäkään matchia? Jotenkin kuvittelisi, että he olisivat hyvin kiinnostuneita avaamaan keskustelun.
Se on aina ollut näin, että mies päättää tuleeko tapaamisia vai ei.
Minä laitoin viestiä heti kun matchi tuli. Silti iso osa naisista ei siihen koskaan vastaa. Jotkut vastaa, jotkut päivän parin viiveellä. Eli noi,jotka eivät vastanneet pitivät minua jonossa.
Alussa kun käytin Tinderiä oli tosi vaikea keksiä mielenkiintoista aloitusta.
Nykyään pistän kyllä heti viestiä matchille. Välillä naiset vastaavat ja välillä eivät.
Välillä keskustelu kuolee ja välillä todetaan ettei juttu toimi. Toivotetaan hyvät jatkot ja onnea kumppanin löytymiseen.
Ihan fiksuja olleet kaikki naiset joiden kanssa keskusteluun on päädytty.
Mun on pakko kyl sanoo, et te ootte aika naurettavia näiden teidän tinder säätämisienne kanssa. Ehkä ei kantsis olla ihan noin tosissaan. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin viestiä heti kun matchi tuli. Silti iso osa naisista ei siihen koskaan vastaa. Jotkut vastaa, jotkut päivän parin viiveellä. Eli noi,jotka eivät vastanneet pitivät minua jonossa.
Poista matchi, helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko kyl sanoo, et te ootte aika naurettavia näiden teidän tinder säätämisienne kanssa. Ehkä ei kantsis olla ihan noin tosissaan. 🤭
Se on totta. Ei tinderiä kannata ottaa tosissaan.
Olen nainen ja minusta tämä on vähän outo ajattelutapa nettitreffeillä ja Tinderissä. Livenä ymmärtäisin. Mutta ei kukaan ole varmasti kiinnostunut pelkän nettiprofiilin perusteella. Se, että mies kirjoittaa ensin, ei ollenkaan takaa, että mies olisi laisinkaan kiinnostunut ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Tämän takia mielestäni sillä ei ole merkitystä, kumpi sen ensimmäisen viestin laittaa. Merkitystä on vasta sillä mitä tapahtuu ensimmäisen tapaamisen jälkeen. En oikein laske ensitapaamista edes treffeiksi. Kyseessä on enemmän tapaaminen, jossa tutustutaan toiseen ja katsotaan onko kiinnostusta. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen näkee kyllä onko sitä kiinnostusta vai ei.
Mielestäni siinä jää itse olosuhteiden armoille liikaa, jos ei voi naisena ensimmäistä viestiä lähettää. Tinder on osin sattumaa. Voi olla, että matchin tullessa sillä toisella on juuri keskustelu menossa jonkun muun kanssa eikä siksi aloita uusia keskusteluja. Tai voi olla, ettei ole pariin päivään katsonut Tinderiä. Voi mennä hyvä tyyppi ohi suun, jos itse vaan odottaa passiivisena.