Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?
Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen?
Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.
Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta?
N40
Kommentit (105)
Haen tinderistä vain 18-25 vuotiaita maksullisia seksikumppaneita, mutta siinä samalla tulee joskus puolivahingossa tykättyä myös itseni ikäisistä keski-ikäisistä naisista. Tietenkään en heille vastaa jos matchää. Pillun pitää olla kosteaa.
nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko kyl sanoo, et te ootte aika naurettavia näiden teidän tinder säätämisienne kanssa. Ehkä ei kantsis olla ihan noin tosissaan. 🤭
Olen samaa mieltä. Itsekin toki löytänyt Tinderistä nykyisen mieheni, mutta tämä keskustelu on kyllä lapsellista ja myötähäpeää aiheuttavaa luettavaa. 😅
Voisitko ystävällisesti avata miksi?
Väitellään esim. siitä, kenen kuuluu laittaa viestiä ensin. Eikö sulla tule fiilistä, että mitä hittoa aikuiset ihmiset😂
Ei kai toi sitä ole kenen Kuuluu laittaa. Vaan niin, että jos kiinnostusta on niin laittaa viestiä ekana. Tää on se pointti, jos mies/nai
Siis juuri niin, kun miehet tykkää tyyliin melkein kaikista. Jos laittaa viestiä, niin tietää että on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä ettei nainen aloita?
Oletus, että jos mies olisi kiinnostunut, hän aloittaisi.
Kiinnostunut nainen kyllä aloittaa keskustelun. Itse aloittamalla olen saanut vain passsiivisia perässä vedettäviä jotka eivät tee aloitteita jatkossakaan mihinkään.
m
Jonossa on 20 toinen toistaan kuumempaa kissaa. Jokainen vuorollaan, rauha maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä ettei nainen aloita?
Oletus, että jos mies olisi kiinnostunut, hän aloittaisi.
Minä taas oletan, että jos nainen olisi kiinnostunut, hän aloittaisi.
Toisekseen, ventovieraalle on hirveän vaikeaa lähteä juttelemaan mitään, mutta kun hän on ensin selvästi osoittanut kiinnostuksensa laittamalla viestiä, jutskailu on luontevaa. Naiset kun eivät laita ensimmäistä viestiä elleivät ole oikeasti ainakin alkukiinnostuneita. Miehet roiskivat viestiä vähän kelle vaan kokeillen kepillä jäätä.
Koska jos nainen on minusta kiinnostunut, niin nainen tekee aloituksen. Jatkan mielelläni tästä eteenpäin kyllä keskustelua, mutta haluan nähdä naisen kiinnostuksen, ennen kuin osoitan omani.
Sillä katsotaan onko nainen oikeasti kiinnostunut vai kokeileeko vain markkina arvoaan ja keräilee matchejä. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä niin nainen laittaa kyllä viestin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne kerrat, kun olen itse aloittanut keskustelun, ovat osoittaneet sen että jos en olisi aloittanut, mies ei olisi ikinä tehnyt sitä koska ei kiinnostanut sitä vertaa. Joten enää en aloita.
N46
No ole sitten yksin. Ei kaikki miehet ole samanlaisia, vaikka niin oletat.
Odota rauhassa vuoroasi, selvitän ensin edelliseltä tarjoaako hän heti kurkkua ja annelia.
t. Pitkä, komea, varakas ja jännä Käyrä-Jore
Mä viestittelen aina vain yhden naisen kanssa kerrallaan.
Valitsen mätseistäni sen parhaimman näköisen, ja lähetän viestin hänelle. Jos asia ei etene, niin valitsen seuraavaksi parhaan näköisen ja lähetän viestin hänelle. Ja näin edelleen...
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelen vain yhdelle matchille kerrallaan.
Olet vissiinki nainen?
Naiset eivät pysty juttelemaan vain yhdelle kerrallaan. Siksi en tee koskaan ensimmäistä siirtoa. Vasta jos nainen tekee aloitteen, voin uskoa olevani kiinnostava ja ainoa jolle hän viestii.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen mätseistäni sen parhaimman näköisen, ja lähetän viestin hänelle. Jos asia ei etene, niin valitsen seuraavaksi parhaan näköisen ja lähetän viestin hänelle. Ja näin edelleen...
M39
Olet ilmeisesti siis siinä asemassa, että myös hyvännäköiset naiset mätsäävät kanssasi Tinderissä? Olet harvalukuisessa joukossa, koska Tinderin algoritmi sijoittaa kauniit naiset yleensä kauas 39-vuotiaiden miesten korista.
Vierailija kirjoitti:
Odota rauhassa vuoroasi, selvitän ensin edelliseltä tarjoaako hän heti kurkkua ja annelia.
t. Pitkä, komea, varakas ja jännä Käyrä-Jore
Mielummi Käyrä-Jone kuin palsta uli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Olet ilmeisesti siis siinä asemassa, että myös hyvännäköiset naiset mätsäävät kanssasi Tinderissä? Olet harvalukuisessa joukossa, koska Tinderin algoritmi sijoittaa kauniit naiset yleensä kauas 39-vuotiaiden miesten korista.
Mulla on tällä hetkellä noin 100 mätsiä.
Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin enhän mä missään kohtaa edes sanonut että mätsään kauniita naisia, vaan sanoin ainoastaan että viestittelen aina vaan yhden naisen kanssa kerrallaan, ja valitsen hänet ulkonäön perusteella mätsieni joukosta.
M39
Olen 37v ja en ole baarissakaan uskaltanut lähestyä ja mennä juttelemaan. Olen vain liian ujo / matalan riskinottokyvyn omaava / matalatestosteroni mies. Luonto ei aja tätä tikanpoikaa puuhun 😢
Vierailija kirjoitti:
nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut
LOL. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 37v ja en ole baarissakaan uskaltanut lähestyä ja mennä juttelemaan. Olen vain liian ujo / matalan riskinottokyvyn omaava / matalatestosteroni mies. Luonto ei aja tätä tikanpoikaa puuhun 😢
Ei Suomessa luonto aja tikanpoikaa puuhun, vaan alkoholi. Ei siellä baarissa kukaan suomalainen mies lähesty selvinpäin, vaan aina täytyy olla vähän voiteluainetta pohjalla.
Jos olen laittanut miehelle tykkäyksen, olen kiinnostunut. Miehet sen sijaan vaan huiskivat kaikki katsomatta oikealle, joten jos mies on OIKEASTI kiinnostunut niin hän laittaa viestin.