Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisikö sua vaivaamaan, jos joku olisi sulle niin loukkaantunut ettei haluaisi olla sun kanssa missään tekemisissä enää?

Vierailija
05.07.2024 |

Olisit siis aiheuttanut käytökselläsi jotain harmia tai saanut henkistä vahinkoa aikaan?

Olisit pyytänyt anteeksi ja saanut anteeksi, mutta kyseinen henkilö ei halua silti olla sun kanssa missään tekemisissä?

Hyväksyisitkö sen sitten vaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla satavarma, ettei kys.hlö yritä enää iskeä. Se on kiusallista, en ole suuttunut. Sama työpaikka.

Vierailija
2/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, ettei ketään voi pakottaa olemaan tekemisissä. Jos on mokannut tarpeeksi pahasti, niin juttu on taputeltu.

Itse en tarvitse anteeksipyyntöjäkään enää sellaisen jutun jälkeen. Riittää että pysyy poissa näkyviltä, molemmat jatkavat omaa elämäänsä toivottavasti opikseen ottaneina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
4/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tärkeä ihminen, surullinen olisin tietenkin. Mutta tottakai toisen rajoja pitää kunnioittaa.

Vierailija
5/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se loukkaantuminen perustuisi väärinymmärrykseen, niin sitten jäisi vaivaamaan.

Tuossa kuvaamassasi tapauksessa ei jäisi. Kaikki ihmiset eivät tule toimeen keskenään ja silloin on parempi antaa tilaa.

Vierailija
6/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi. Harva ihminen on mulle niin tärkeä, että kiinnostaisi.

Vierailija
7/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla satavarma, ettei kys.hlö yritä enää iskeä. Se on kiusallista, en ole suuttunut. Sama työpaikka.

Tämä. Kun toistuvasti on antanut uuden mahdollisuuden, mutta sama toistuu, niin pakko vetää liinat kiinni. Töitä on pakko pystyä tekemään.

Vierailija
8/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran näin. Oltiin tunnettu kaverin kanssa noin puoli vuotta, mutta tultiin erinomaisesti juttuun ja homma ns pelasi! En tiedä mitä tapahtui, mutta sitten tämä kaveri vain suutahti mulle yhtäkkiä ja kertoi tälle jonkun syyn. Pyysin vilpittömästi anteeksi useaan kertaan ja kerroin, etten ollut käytökselläni alunperin tajunnut että sen voi tulkita niin väärin ja loukkaavaksi, kuten kaveri oli tehnyt. Ei meistä kavereita sen jälkeen sitten tullut enää, vaan tyyppi yksinkertaisesti katosi mun elämästä. En tiedä enää mitä hänelle kuuluu tai onko häntä enää olemassa. Asia ei jäänyt vaivaamaan, koska olin kaikkeni tehnyt ja silti hän vain katosi. Oletan, että hän suuttui todellisuudessa jostain aivan muusta kuin mitä hän minulle kertoi.

Oltiin toki parikymppisiä, mies ja nainen eli voi olla että toisella osapuolella oli jotain tunteita sitten pelissä.

Vierailija
9/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta siinä voi? Ei muuta kuin antaa olla. Tottakai sitä miettii ja suree, mutta tällaista se on narsistin kanssa. Narsisti sulkee ihmisiä elämästään ulos. Voi jojotella mukana tai antaa olla, siinä vaiheessa kun kyllästyy.

Minusta ei ole normaalia, että ystävyyssuhde katkeaa tuosta noin vain. Ei edes asuta yhdessä eikä ole mitään läsnäolopakkoa. Voi valita vapaasti milloin haluaa nähdä tai pitää taukoa näkemisessä. Silti lähdetään näyttävästi ja lyödään ovi naamalle. 

Vierailija
10/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran näin. Oltiin tunnettu kaverin kanssa noin puoli vuotta, mutta tultiin erinomaisesti juttuun ja homma ns pelasi! En tiedä mitä tapahtui, mutta sitten tämä kaveri vain suutahti mulle yhtäkkiä ja kertoi tälle jonkun syyn. Pyysin vilpittömästi anteeksi useaan kertaan ja kerroin, etten ollut käytökselläni alunperin tajunnut että sen voi tulkita niin väärin ja loukkaavaksi, kuten kaveri oli tehnyt. Ei meistä kavereita sen jälkeen sitten tullut enää, vaan tyyppi yksinkertaisesti katosi mun elämästä. En tiedä enää mitä hänelle kuuluu tai onko häntä enää olemassa. Asia ei jäänyt vaivaamaan, koska olin kaikkeni tehnyt ja silti hän vain katosi. Oletan, että hän suuttui todellisuudessa jostain aivan muusta kuin mitä hän minulle kertoi.

Oltiin toki parikymppisiä, mies ja nainen eli voi olla että toisella osapuolella oli jotain tunteita sitten pelissä.

Kutkuttava mysteeri. Olisi mielenkiintoista kuulla sen toisen osapuolen versio tapahtumista.

Vierailija
11/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta siinä voi? Ei muuta kuin antaa olla. Tottakai sitä miettii ja suree, mutta tällaista se on narsistin kanssa. Narsisti sulkee ihmisiä elämästään ulos. Voi jojotella mukana tai antaa olla, siinä vaiheessa kun kyllästyy.

Minusta ei ole normaalia, että ystävyyssuhde katkeaa tuosta noin vain. Ei edes asuta yhdessä eikä ole mitään läsnäolopakkoa. Voi valita vapaasti milloin haluaa nähdä tai pitää taukoa näkemisessä. Silti lähdetään näyttävästi ja lyödään ovi naamalle. 

Lopettakaa tää narsismi-heitot jo.

Ei se tarvitse persoonallisuushäiriötä jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä.

Vierailija
12/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarvitse persoonallisuushäiriötä jos ei halua olla jonkun kanssa tekemisissä.

Niinpä. Joku saattaa vaikka vuosikausia roikottaa elämässään mukana jotain energiaa imevää vampyyria, ennen kuin saa jostain voimaa hankkiutua eroon tyypistä. Lopuksi haukutaan sitten vielä narsistiksi.

Vierailija
13/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Täällä oli kerran pitkä ketju aiheesta, kun ihmiset lähtivät innolla analysoimaan "narsistia", jonka ainoa vika oli se, ettei halunnut olla hyvän päivän tuttuja enempää tekemisissä. Narsisti on ennemmin se, joka ei hyväksy sitä, että hänen korkea-arvoisuutensa seuraa ei haluta.

Vierailija
14/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs katsaisi välinsä minuun kun sain vakituisen työpaikan ja henkilö itse oli ja on edelleen työtön, lyhyitä hetkellisiä työllistymisiä lukuunottamatta. Tästä on aikaa jo lähemmäs 10 vuotta. Lakkasi vain vastaamasta mihinkään. En sinänsä surrut, koska aiemminkin oli jo tullut vaikutelma, ettei sitä oikeasti kiinnostanut nähdä edes silloin harvoin kuin näimme ja lisäksi kehuskeli sillä, miten poisteli ihmisiä elämästään kun heidän seura ei näiden ihmisten muuttuneiden elämäntilanteiden takia enää ollut niin mukavaa ja häntä hyödyttävää. Pinnallinen ihminen kaiken kaikkiaan. Parempi ilman.

Vierailija
15/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jää mieleen, vaikka yrittäisi uskotella, että omapa on murheensa.

Vierailija
16/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystävä suuttui ja katkaisi välit lopullisesti kymmenien vuosien ystävyyden jälkeen, kun lopultakin olin kerännyt rohkeutta ja huomauttanut, etten ole ikinä tykännyt siitä että hän soittaa / pommittaa viesteillä lauantai- tai sunnuntaiaamuisin klo 6 alkaen, kun haluaisin nukkua pitkään. 

Olihan se vähän surullista ja joskus minulla on vähän ikävä häntä, mutta ainakin saan nyt nukkua rauhassa.

Vierailija
17/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä loukkaantujia ja välienkatkojia. en vain ole ollut missään tekemisissä moneen vuoteen joten ei aavistustakaan mistä ovat loukkaantuneet.

Vierailija
18/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Loukkasin yhtä ihmistä aika pahasti, eikä hän aikoihin tahtonut olla kanssani missään tekemisissä. Hävetti tietysti oma moka, mutta koska ymmärsin hänen perustelunsa, välien katkaisu ei vaivannut niin paljon.

Jos ei ymmärtäisi miksi toinen on niin loukkaantunut, se vaivaisi ehkä enemmän. 

Vierailija
19/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenystävä suuttui ja katkaisi välit lopullisesti kymmenien vuosien ystävyyden jälkeen, kun lopultakin olin kerännyt rohkeutta ja huomauttanut, etten ole ikinä tykännyt siitä että hän soittaa / pommittaa viesteillä lauantai- tai sunnuntaiaamuisin klo 6 alkaen, kun haluaisin nukkua pitkään. 

Olihan se vähän surullista ja joskus minulla on vähän ikävä häntä, mutta ainakin saan nyt nukkua rauhassa.

Miksi et vain sammuttanut puhelinta/laittanut lentotilaan yöksi?

Vierailija
20/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on tullut nykyään ihan yleiseksi eli periaatteessa se on hyväksyttävää. Jos on riippuvainen luonne, tämä voi tuntua vaikealta. Mutta jos toinen ihminen ei halua olla yhteyksissä, tietysti hänellä on vapaus ja oikeus tehdä niin.  Oli syy mikä hyvänsä. Ei kehenkään pidä takertua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi