Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisikö sua vaivaamaan, jos joku olisi sulle niin loukkaantunut ettei haluaisi olla sun kanssa missään tekemisissä enää?

Vierailija
05.07.2024 |

Olisit siis aiheuttanut käytökselläsi jotain harmia tai saanut henkistä vahinkoa aikaan?

Olisit pyytänyt anteeksi ja saanut anteeksi, mutta kyseinen henkilö ei halua silti olla sun kanssa missään tekemisissä?

Hyväksyisitkö sen sitten vaan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tullut nykyään ihan yleiseksi eli periaatteessa se on hyväksyttävää. Jos on riippuvainen luonne, tämä voi tuntua vaikealta. Mutta jos toinen ihminen ei halua olla yhteyksissä, tietysti hänellä on vapaus ja oikeus tehdä niin.  Oli syy mikä hyvänsä. Ei kehenkään pidä takertua.

Eh. Ghostaaminen on hyväksyttävää uuden tuttavuuden kohdalla, ei vakiintuneessa ihmissuhteessa. Muuta selittelevät ovat vain moraalisesti selkärangattomia juntteja jotka eivät uskalla kohdata tekojensa seurauksia, olkoot vapaus tai ei. 

Ghostaaminen on mielestäni pelkuruuden pahimpia muotoja. Sysätään vastuut ja velvollisuudet (käytöstavoista puhumattakaan) kokonaan sivuun. Lapsellista touhua.

Vierailija
42/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä varsinainen v-pää, jos tätä edes tosissaan kysyt. Ehkä siinä on syy siihen, miksi joku ei halua olla kanssasi tekemisissä, jos asenteesi on tuo. Mitä muuta tuossa olisi mahdollista tehdä kuin hyväksyä asia ja kunnioittaa toisen ihmisen päätöstä? Jäädä pommittamaan ja stalkkaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosi kiva tyttöporukka. Nähtiin monta vuotta kerran kk, kaikki yh äitejä. Korona teki tässä tauon, mutta nähtiin virtuaalisesti.

Koronan tauon aikana moni aaia muuttui ja kun yritettiin nähdä, moni asia oli muuttunut. Itse vielä muutin kauas, jolloin jäin itse automaattisesti pois, vaikka kuulemma se on vain järjestelykysymys. Onhan se, mutta en viitsi taksiakaan yöllä maksaa.

Harmittaa, mutta paluuta vanhaan ei ole. Aika kultaa muistot.

Näissä kivaa oli mm se, että oltiin aina jonkun kotona, kaikki asuttiin kävelymatkan päässä, nyyttäriperiaatteella, eli yh äidille sopiva budjettiohjelma. Plus aina oli kivaa

Vierailija
44/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå teit @oj?

Vierailija
45/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on tullut nykyään ihan yleiseksi eli periaatteessa se on hyväksyttävää. Jos on riippuvainen luonne, tämä voi tuntua vaikealta. Mutta jos toinen ihminen ei halua olla yhteyksissä, tietysti hänellä on vapaus ja oikeus tehdä niin.  Oli syy mikä hyvänsä. Ei kehenkään pidä takertua.

Eh. Ghostaaminen on hyväksyttävää uuden tuttavuuden kohdalla, ei vakiintuneessa ihmissuhteessa. Muuta selittelevät ovat vain moraalisesti selkärangattomia juntteja jotka eivät uskalla kohdata tekojensa seurauksia, olkoot vapaus tai ei. 

Mitä tarkoitat, 'tekojensa seurauksia', mitä seurauksia?

If they wanna go, let 'em go.

Vierailija
46/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on mielestäni pelkuruuden pahimpia muotoja. Sysätään vastuut ja velvollisuudet (käytöstavoista puhumattakaan) kokonaan sivuun. Lapsellista touhua.

Mitkä 'vastuut ja velvollisuudet'?

Ei tässä nyt puhuta avioliitosta karkaavasta puolisosta (jonka kanssa yhteinen lapsi ja asuntolaina), vaan toisen itsellisen ihmisen valinnasta siirtyä pois ulottuviltasi.

Ilmeisesti sinun on vaikea kestää sitä, ettet ole niin miellyttävää seuraa, mitä itse luulit.

Vierailija
47/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitkä 'vastuut ja velvollisuudet'?

Ei tässä nyt puhuta avioliitosta karkaavasta puolisosta (jonka kanssa yhteinen lapsi ja asuntolaina), vaan toisen itsellisen ihmisen valinnasta siirtyä pois ulottuviltasi.

Ilmeisesti sinun on vaikea kestää sitä, ettet ole niin miellyttävää seuraa, mitä itse luulit."

Vain sinä puhut noista. Se että alat heti syyllistämään ja hyökkäät kimppuun kertoo erittäin epävakaasta persoonallisuudesta.

Vierailija
48/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun on vaikea kestää sitä, ettet ole niin miellyttävää seuraa, mitä itse luulit."

Vain sinä puhut noista. Se että alat heti syyllistämään ja hyökkäät kimppuun kertoo erittäin epävakaasta persoonallisuudesta.

😁 Siinäpä meillä älyn jättiläinen. Not. 😏

Vierailija
49/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tunnollisena ja kilttinä ihmisenä, vaikka olisikin kaveri kyseessä, ja jos tunteita mukana, olisi se pahempi tuska, mutta siitä on pakko päästä yli. Kilteilläkin on rajansa.

Uskoisin tulevan välillä mieleen, jos olisin itse se syyllinen, ku en tahdo loukata ketään ja, kun itse olen kilttinä tyttönä kiusattu pahasti kouluaikoina sekä puolustanut toisia ja välillä työelämässäkin kokenut kiusaamista, niin sitä ei halua toisille pahaa, enkä siedä katsoa sellaista sivusta.

Ehkä eksyin nyt asiasta toiseen, mut tuli varmaan pointtini selväksi, että kyllä ja varsinkin, jos kyse on ihastuksesta tmv.

Vierailija
50/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 Siinäpä meillä älyn jättiläinen. Not. 😏

Et ymmärtänyt lukemaasi. Ymmärrän että se harmittaa, mutta turhaan sinä minulle suutut. Illanjatkoja!

Vierailija
51/51 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäisi vaivaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi