Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa yhteyttä?

Vierailija
24.01.2024 |

Minulla oli säätöä yhden naisen kanssa viime vuonna. Olin häneen kovasti ihastunut ja ilmeisesti hän tunsi samoin. Kokemattomuudestani ja peloistani johtuen kuitenkin pakenin tilannetta ja käperryin kuoreeni. Nainen ihmetteli miksi muutuin niin etäiseksi ja vetosin kiireisiin. Yhteydenpitomme loppui ja nyt kaduttaa. Kehtaako tässä vaiheessa ottaa yhteyttä enää kun homman loppumisesta on jo yli puoli vuotta? Riittäisikö teillä ymmärrys vai pitäisittekö valheena jos kertoisin todelliset syyt? Yritin antaa itsestäni kuvaa suosittuna miehenä mutta siis todellisuudessa ei ole mitään kokemusta naisista. Nyt 28v. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnostaisi minkäänlaiset selitykset. Sinä mokasit. Nyt voit vaan oåpia virheistäsi ja mennä eteenpäin. Älä haikaile menneitä.

Vierailija
2/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa todelliset syyt. Riittäisi ymmärrystä. Rohkeasti eteenpäin. Kannattaa ottaa selvää , että onko hän vielä vapaa ja kiinnostunut tutustumaan lisää. Jos on varattu, niin toivota onnea ja että olet ehkä kiinnostunut, jos molemmat olette vapaita tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin kuulla mitä toisella on sanottavana. Sen jälkeen joko näkisimme uudestaan tai emme ollenkaan. Rohkea onnen löytää! N27

Vierailija
4/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tehnyt saman mokan. En tosin ikinä uskaltanut ottaa yhteyttä. Suunnittelin kyllä ja vitkuttelin kunnes sitten se muija olikin jo varattu. Olen katkera yhä. 

Vierailija
5/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnostaisi minkäänlaiset selitykset. Sinä mokasit. Nyt voit vaan oåpia virheistäsi ja mennä eteenpäin. Älä haikaile menneitä.

Miksei kiinnosta selitykset? Entä jos en osaa mennä eteenpäin? Yhtä kaunista naista en tule saamaan jos sitten minkään muunkaan laista. Miksi naisilla ei ole empatiaa ujoja miehiä kohtaan? 

Vierailija
6/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kivaan tyttöön yhteydessä 2002. Voi kun pääsisi takaisin siihen aikaan.

Vierailija
7/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suoraan kysyä.

Vierailija
8/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä oman mielenrauhasi takia. Mutta varaudu siihen ettei häntä enää kiinnosta. Käytöksesi on ollut todella epäkypsää ja pelkurimaista.

Vierailija
9/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kivaan tyttöön yhteydessä 2002. Voi kun pääsisi takaisin siihen aikaan.

Tuliko susta incel?

Vierailija
10/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin ymmärrettävää, että tunnet kaduttavaa tilanteesta. On aina vaikeaa kohdata omat pelot ja epävarmuudet, ja se voi johtaa tilanteisiin, joissa vetäydytään ja menetetään mahdollisuudet. Ensinnäkin, on tärkeää muistaa, että kukaan ei ole täydellinen ja meidän kaikkien on joskus käsiteltävä omia haasteita ja epävarmuuksia.

Jos haluat ottaa yhteyttä kyseiseen naiseen uudelleen, voit tehdä sen harkitusti ja rehellisesti. Kerro hänelle, että olet käynyt läpi henkilökohtaisen muutoksen ja ymmärrät nyt paremmin omia pelkojasi ja epävarmuuksiasi. Voit myös kertoa, että kadut sitä, miten etäiseksi muutuit ja kuinka se ei heijasta todellisia tunteitasi. Ole avoin ja rehellinen omista tunteistasi ja siitä, että haluaisit löytää tavan korjata tilanne.

On mahdollista, että hän ymmärtää tilanteesi ja antaa sinulle mahdollisuuden. Ihmiset voivat muuttua ja kasvaa, ja on tärkeää osoittaa, että olet valmis ottamaan vastuun

Tekoälyvastastaus!!!

Vierailija
11/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin ymmärrettävää, että tunnet kaduttavaa tilanteesta. On aina vaikeaa kohdata omat pelot ja epävarmuudet, ja se voi johtaa tilanteisiin, joissa vetäydytään ja menetetään mahdollisuudet. Ensinnäkin, on tärkeää muistaa, että kukaan ei ole täydellinen ja meidän kaikkien on joskus käsiteltävä omia haasteita ja epävarmuuksia.

Jos haluat ottaa yhteyttä kyseiseen naiseen uudelleen, voit tehdä sen harkitusti ja rehellisesti. Kerro hänelle, että olet käynyt läpi henkilökohtaisen muutoksen ja ymmärrät nyt paremmin omia pelkojasi ja epävarmuuksiasi. Voit myös kertoa, että kadut sitä, miten etäiseksi muutuit ja kuinka se ei heijasta todellisia tunteitasi. Ole avoin ja rehellinen omista tunteistasi ja siitä, että haluaisit löytää tavan korjata tilanne.

On mahdollista, että hän ymmärtää tilanteesi ja antaa sinulle mahdollisuuden. Ihmiset voivat muuttua ja kasvaa, ja on tärkeää osoittaa, että olet valmis ottamaan vastuun

Terveisin,

ChatGPT

Vierailija
12/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu. Luultavasti pitää valheena kun arvelee että pyöritit useita naisia yhtä aikaa.

Vierailija
13/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle joku vanha säätö laittaisi viestiä, tuskin jaksaisin edes vastata.

14/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että kävin Tinder -ensitreffeillä nelikymppisen miehen kanssa. Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Sitten vuoden kuluttua hän otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluaisiko nyt tavata uudelleen, kun hän on yrittänyt tapailla muita naisia, mutta ei ole löytänyt ketään parempaa. En halunnut tavata enää uudestaan siinä vaiheessa. Ei kukaan nainen halua olla se viimeinen vaihtoehto.

Vierailija
15/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin miten naista siinä käpertymisvaiheessasi kohtelit. Vaikka olit kuinka peloissasi jne, mutta jos puhuit naiselle loukkaavasti ja arvostelit muka vitsinä jne, niin silloin nainen tuskin ymmärtää eikä sitä voi edes olettaa häneltä. Minulla kokemusta vastaavasta, annoin toisen tilaisuuden, mutta ei kauaakaan kulunut kuin sama moukka tuli persoonassa esiin. Mies ei ollut ottanut mitään opikseen kuin puheen tasolla.

Vierailija
16/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kysyä ja ottaa asiasta selvää. Mistäs me tiedetään ja voihan hän olla jo varattukin. 

Vierailija
17/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies nuoruudessani sortui samaan. Oli muka kiireinen ja kehuskeli minulle muita naisia ja sitä miten kuuma se ja se on. Luonnollisesti mielenkiintoni sammui täysin ja elämänmuutosten myötä päädyin toiselle puolen Suomea. Tyyppi otti yhteyttä ja koitti selitellä että hän oli niin peloissaan ja epävarma että pää meni sekaisin. Ja kertoili alkavansa etsiä asuntoa samasta kaupungista johon olin muuttanut. Oikeastiko kuvitteli että enää kiinnostuisin. Estin numeron ja jätin omaan arvoonsa.

Vierailija
18/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulnerability is not weakness. There can be similarities between the two. In lieu, Vulnerability is strength. A lot of women try to uphold an air of invincibility around them. The reason behind it is rooted in toxic masculinity ideals. And then people who have this stance get overburdened by those around them until they break down. On the other hand, being honest about your vulnerability, you are never given anything more than you cannot handle. You also do not mislead others about the extent of your strength.

Vierailija
19/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kiinnosta selitykset? Entä jos en osaa mennä eteenpäin? Yhtä kaunista naista en tule saamaan jos sitten minkään muunkaan laista. Miksi naisilla ei ole empatiaa ujoja miehiä kohtaan? 

Tässä ei ole kyse empatiasta tai empatian puutteesta ujoja miehiä kohtaan vaan vastauksesi kertoo jo tarpeeksi että sinulle kelpaa nainen kuin nainen, nyt vaan sattui olemaan kaunis nainen jota vedätit kun luulit löytäväsi paremman ja kun et löytänyt, niin sitten sinulle kelpaakin tämä hylkäämäsi nainen. Ehkäpä hän on löytänyt tasoisensa miehen joka ei pelaa mitään teinipelejä ihmissuhteilla. Vaikka olisi kuinka ujo, ei se oikeuta loukkaamaan ja kiusaamaan muita ihmisiä.

Vierailija
20/58 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies nuoruudessani sortui samaan. Oli muka kiireinen ja kehuskeli minulle muita naisia ja sitä miten kuuma se ja se on. Luonnollisesti mielenkiintoni sammui täysin ja elämänmuutosten myötä päädyin toiselle puolen Suomea. Tyyppi otti yhteyttä ja koitti selitellä että hän oli niin peloissaan ja epävarma että pää meni sekaisin. Ja kertoili alkavansa etsiä asuntoa samasta kaupungista johon olin muuttanut. Oikeastiko kuvitteli että enää kiinnostuisin. Estin numeron ja jätin omaan arvoonsa.

Sama kokemus mulla. Alkaako miehen nimi L kirjaimella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän